dan ben je je geld helemaal kwijt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
banken![]()
ze moeten ze allemaal opblazen of overvallen
quote:
Van thee vallen je ogen dicht, dat kloptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had thee en thee heeft datzelfde effect bij mij.
Nou, het overleg duurde anderhalf uur... maar na drie kwartier kreeg ik energieproblemenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
3 kwartier.. das een korte meeting
maar het is wel heel irritant als je mertk dat je ogen dichtvallen en je krijgt het niet voor elkaar om ze open te houden!
Dan gaan jullie weer zeiken dat ik hangtieten hebquote:
Ik word er juist wakker van!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Van thee vallen je ogen dicht, dat klopt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wij hebben altijd mentos op de tafel staanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, het overleg duurde anderhalf uur... maar na drie kwartier kreeg ik energieproblemen.
maar kies je dan bh die er leuk uitzien of die goed zitten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik vind het som. Moet heel de dag met die ondingen aanlopen. Jeuk, snijdende en afzakkende bandjes...
of eelt op die plaatsenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind het ook SOM (Stomme Opgekropte Mannendingen)
vriendinnetje werkt dan ook in de lingerie en hebben wel mensen die voor-passen.. maar ik weet niet.. die hebben blijkbaar een andere maat dan ik
Ik weet een briljante lingeriewinkel aan de Denneweg. Duur, maar jij als ing. ir. kan dat makkelijk betalenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind het ook SOM (Stomme Opgekropte Mannendingen)
vriendinnetje werkt dan ook in de lingerie en hebben wel mensen die voor-passen.. maar ik weet niet.. die hebben blijkbaar een andere maat dan ik
Pics!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan gaan jullie weer zeiken dat ik hangtieten heb
Ook daar hebben ze wat voor hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
:n pas als ik ok dr drs ing ir ben hoor!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet een briljante lingeriewinkel aan de Denneweg. Duur, maar jij als ing. ir. kan dat makkelijk betalen
MaleDuckquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
:n pas als ik ok dr drs ing ir ben hoor!
en wat is duur..
* Barreltje draagt nu MD.. das ook duur
Wat doe jij met MaleDuckquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en wat is duur..
* wel.o.k wacht tot iemand de opmerking maakt "ik wil ze wel voor je vasthouden"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil beide natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar kies je dan bh die er leuk uitzien of die goed zitten?
en heb je wel de juiste maat?
[..]
of eelt op die plaatsen
MaleDuck niet, die is druk met Barquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wacht tot iemand de opmerking maakt "ik wil ze wel voor je vasthouden"
Ik probeer me nog enigszins te gedragenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wacht tot iemand de opmerking maakt "ik wil ze wel voor je vasthouden"
Nee, want dan gaan jullie me publiekelijk afzeiken en dan ga ik huilenquote:
Ik ga niet klikkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook daar hebben ze wat voor hoor
http://www.dumpert.nl/med(...)de_tietplakkert.html
Standaardjes van de hunkemoller.. rare maat, dus simpele BH's met een kleurtjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en wat is duur..
ik heb het al verpestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik probeer me nog enigszins te gedragen![]()
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |