Hoiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh wat een dag, nu alTied veur een bakske
Haiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
rustig in een hoekje gaan zitten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
rustig in een hoekje gaan zitten
er is vast nog wel wat ruimte bij MD overquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zit hier mooi in een hoekje weggemoffeld, dus kan doen en laten wat ik wil! En dat is heerlijk en iedereen is nog steeds tevreden over mn werk, dus dat is heerlijk
DAT is altijd een optie he??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Kon dat maarCollega is ziek, dus ik ben nu telefoniste... Had beter op het callcenter kunnen werken, kreeg ik een beter salaris en net zo veel stress en ergernis
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
werk ze trevquote:
kan je nagaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
de week is amper begonnen man aansteller
oh gut meid, trek je het nog wel allemaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je nagaan![]()
testcenter ligt plat, we moesten op een andere etage gaan zitten, verhuizing van morgen gaat niet door dus we weten niet waar we morgen heen moeten, nu gaan we woensdag verhuizen naar amstelveen en ik heb hoofdpijn....
dus
owwww dat is vervelendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Kon dat maarCollega is ziek, dus ik ben nu telefoniste... Had beter op het callcenter kunnen werken, kreeg ik een beter salaris en net zo veel stress en ergernis
![]()
jawel hoor, de plek naast me is nog vrijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
er is vast nog wel wat ruimte bij MD over
ruilen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai![]()
![]()
Zit er zo'n stekkertje aan de telefoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
![]()
soms werkt een netwerkkabel in de telefoonaansluiting steken ook heel goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit er zo'n stekkertje aan de telefoon?
Dat kán eruit he...
gewoon telefoon uit het raar gooien!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
Dat kán eruit he...
HIER WEL, WEL HEBBEN VOIP :yquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms werkt een netwerkkabel in de telefoonaansluiting steken ook heel goed
RAARRRRRRRquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon telefoon uit het raar gooien!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
DAT is altijd een optie he??Ja, ware het niet dat ik dan waarschijnlijk echt binnen no time weer erg ongelukkig benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus ik solliciteer wel op werk wat ik kan volhouden
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR!quote:
Neequote:
De helft van de foons doen het al nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kán eruit he...
He, iets met capslockquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Knuffelbeer van Toekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ware het niet dat ik dan waarschijnlijk echt binnen no time weer erg ongelukkig ben![]()
Dus ik solliciteer wel op werk wat ik kan volhouden
Schuift dat?quote:
Dan is de andere helft vast ook snel te saboterenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeTenzij je ook blijft werken, dan wil ik wel
[..]
De helft van de foons doen het al niet
[..]
He, iets met capslock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |