ey.. ben je wel 26 dan??quote:
ja maar .. blond!quote:
Ik was het studeren na 4,5 jaar wel zat, wilde gewoon gaan werken, praktisch bezig zijn, had zo'n hekel aan van die nietszeggende onderzoeken enzo... daarom ben ik zo snel gaan werkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb 5 jaar over havo gedaan, en 7 jaar over VWO
half jaartje in leiden gestudeerd en toen maar HTS gaan doen![]()
na 4 jaartjes klaar, half jaartje werken en 4 jaar aan de TU gezeten![]()
studenten tijd!
Graag gedaan hoor wok!quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ey.. ben je wel 26 dan??goed gegokt vanm ij allemaal
wat is snel? ik begon op mijn 18de met fulltime werkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik was het studeren na 4,5 jaar wel zat, wilde gewoon gaan werken, praktisch bezig zijn, had zo'n hekel aan van die nietszeggende onderzoeken enzo... daarom ben ik zo snel gaan werken![]()
maar toen had je nog geen HBO gedaan denk ik of wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is snel? ik begon op mijn 18de met fulltime werken
Mario!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef MissMSX het volgende:
Bossie jarig? Gefelicitaaaaaaaaaaart
[ afbeelding ]
nu nog steeds nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar toen had je nog geen HBO gedaan denk ik of wel?
Daar doelde ik op
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
20 jaar geleden leerde ik mn eerste woordjes te schrijven
Boom, roos, vis, vuur
Hij leek me fout genoeg om hier te postenquote:
ik vond het geen uitdaging op de htsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik was het studeren na 4,5 jaar wel zat, wilde gewoon gaan werken, praktisch bezig zijn, had zo'n hekel aan van die nietszeggende onderzoeken enzo... daarom ben ik zo snel gaan werken![]()
dus je vindt het fout hierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij leek me fout genoeg om hier te posten
uiteindelijk wel een keerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:57 schreef PeZu het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHG
STERF
Dat vind ik toch wel meevallen, ik ga hier gelijk op met de TU-ersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vond het geen uitdaging op de htsen wilde nog wat meer leren
en zag dat je met een hbo opleiding in grote multinationals toch tegen een plafond aan komt.. en daar had ik geen zin in
liever niet. ik heb het wel naar m'n zin hier..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:57 schreef PeZu het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHG
STERF
ik zal maar niks zeggenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
20 jaar geleden leerde ik mn eerste woordjes te schrijven
Boom, roos, vis, vuur
doe maar welquote:
Of juist niet en het kan wel een flinke dosis foutheid gebruikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |