De vis wordt duur betaald..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vind het nogal jammer als zo'n vis van 570 euro wordt afgemaakt omdat een of andere tokkiebuurman niet op zijn kat wil letten en vervolgens de schuld bij mij legt
Jammer voor jou, maar hoe moet ik dat nou weer weten?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde het wel elke dag. En dan vind jij het gek dat ik er gek van word?
Ik geef ook geen reet om jouw 500 euro gudvissen. Toch zou ik niet vanwege een lawaaiige pomp besluiten om ze op de barbecue te doen. Iets met respect en zo. Je schiet niet op dieren.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef Nikmans het volgende:
Maar het is toch van de gekken dat ik, na bloed zweet en tranen te hebben gespendeerd aan mijn eigen kleine tropische paradijs met palmboompjes, mooie planten, grind, zand, watervalletjes, een fonteintje en een mooie groep kois opeens gaas moet gaan spannen?
Het is toch niet mijn schuld dat een of ander holenmens zijn half verwilderde vlooienkat niet binnen kan houden? Ik geef persoonlijk niets om katten en blijkbaar geeft die kattenliefhebber niets om mijn vissen (getuige de posts hierboven waarin het wel grappig was dat die kat wel eens kois opvrat, en de eigenaar in kwestie graag het gezicht van de eigenaar wilde zien) dus dan is het een simpele kwestie: of die kat, of mijn vissen.
Dan kies ik voor de vissen.
Als ze duur zijn en je telkens klauwen vol geld kosten vanwege een keuze (kat) die je buurman gemaakt heeft en die niet wil helpen of vergoeden dan snap je wel dat je die kat het liefst eventjes in frankrijk uit wilt zetten, kan het daar in de natuur rond dartelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jammer voor jou, maar hoe moet ik dat nou weer weten?
Ik gaf alleen aan dat niet iedereen zich zo druk maakt om zijn vissen.
Een raskat van 500 euro laat je niet zomaar loslopen. Dan is ie weg en verkocht.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De vis wordt duur betaald..
Overigens kosten raskatten minstens net zoveel als jouw Koi's.
Als je niet wil dat er katten (of ander dieren zoals reigers) niet in jouw tuin komen dan zal jij de boel moeten beveiligen.
Met een beetje mazzel kan je de kosten verhalen op je buurman.
Als jouw buurman een Tokkie is dan is dat jouw probleem en dat zou je op je buurman moeten afreageren, niet op een kat die zijn natuur volgt.
Ik snap je frustraties best, maar niet iedereen deelt die.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Als ze duur zijn en je telkens klauwen vol geld kosten vanwege een keuze (kat) die je buurman gemaakt heeft en die niet wil helpen of vergoeden dan snap je wel dat je die kat het liefst eventjes in frankrijk uit wilt zetten, kan het daar in de natuur rond dartelen.
Luister nou eens man. Er is no way dat een kat zijn nagels gebruik op zo'n oppervlak. Hij weet dondersgoed dat zijn eigen kussentjes meer grip geven. Waarom zou hij onnodig z'n nagels botter gaan maken? Daar is hij te lui voor. Het enige waar een kat zijn nagels voor gebruikt is om in dingen te klimmen waar hij meer houvast heeft met zijn nagels. De lak van een auto dus niet. Al helemaal als hij naar beneden eraf moet rennen in plaats van erop klimmen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef BMND het volgende:
[..]
En wat als mijn kameel op je auto ligt en plotseling schrikt en wil dan snel weg komen? Dan moet het toch zijn nagels gebruiken.
Maar idd, we snappen elkaar niet.
Ik zou Frankrijk niet eens doen. Eerder eruit schoppen bij een boerderij 40 km verderop.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik snap je frustraties best, maar niet iedereen deelt die.
Gewoon weekendje wegquote:Op maandag 14 maart 2011 15:14 schreef BMND het volgende:
[..]
Ik zou Frankrijk niet eens doen. Eerder eruit schoppen bij een boerderij 40 km verderop.
Ligt eraan waar je woont denk ik, m'n ouders hebben diverse Burmezen en een Burmilla gehad en die lopen ook gewoon buiten, ruimte zat.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef BMND het volgende:
[..]
Een raskat van 500 euro laat je niet zomaar loslopen. Dan is ie weg en verkocht.
nigger whut?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont denk ik, m'n ouders hebben diverse Burmezen en een Burmilla gehad en die lopen ook gewoon buiten, ruimte zat.
Alleen moeten ze uitkijken voor de buurvrouw, die gebruikt een lokkooi om eksters te vangen die ze vervolgens de nek omdraait.
Heeft vast ook een Koivijver...
Ziek wijf.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont denk ik, m'n ouders hebben diverse Burmezen en een Burmilla gehad en die lopen ook gewoon buiten, ruimte zat.
Alleen moeten ze uitkijken voor de buurvrouw, die gebruikt een lokkooi om eksters te vangen die ze vervolgens de nek omdraait.
Vorig jaar nog met een paar katten wezen rijden om ze uit te zetten in de natuur. Kan je wel zeggen dat ze druk zijn en schijten onderweg.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Gewoon weekendje wegEn snoepreisje en je huidige grootste probleem een aangenaam verblijf elders toewensen. dubbel goed
iddquote:Op maandag 14 maart 2011 15:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen idee, vindt ze kutvogels.. Zet dan geen lokkooi neer zou ik zeggen, maar jah..
Ik dump ze dag 1 en geniet van mijn weekendje uit. Gewoon meteen ergens dumpen/uitzetten en dan naar je hotel of guesthousequote:Op maandag 14 maart 2011 15:19 schreef BMND het volgende:
[..]
Vorig jaar nog met een paar katten wezen rijden om ze uit te zetten in de natuur. Kan je wel zeggen dat ze druk zijn en schijten onderweg.
Een snoepreisje van jouw kant zal het niet worden. Zeker niet als je een paar uur met ze gaat rijden.
dan is ze strafbaar. Een ekster is een beschermde vogel zover ik weet.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Klopt het is een beschermde inheemse diersoort. Aanklagen die kut.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
dan is ze strafbaar. Een ekster is een beschermde vogel zover ik weet.
Jup, maar probeer haar maar eens op heterdaad te betrappen en als je aangifte doet, er zijn maar 2 buren die de aangifte hebben kunnen doen.. wat zou ze daarna met de katten van m'n ouders (of die van haar andere buren) doen?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
dan is ze strafbaar. Een ekster is een beschermde vogel zover ik weet.
Ik denk dat je iets gemist hebtquote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jup, maar probeer haar maar eens op heterdaad te betrappen en als je aangifte doet, er zijn maar 2 buren die de aangifte hebben kunnen doen.. wat zou ze daarna met de katten van m'n ouders (of die van haar andere buren) doen?
In reactie op het uitzetten van katten: Waarom eerst een kat in huis halen als je 'm daarna gaat dumpen?
Breng zo'n kat dan meteen naar een asiel zodat ie wel een lief baasje krijgt, als katten verwilderen kunnen ze nooit meer bij mensen thuis wonen.
quote:
Waarom doet iemand dit? Dan spoor je ook niet helemaal in je bovenkamer imo.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In reactie op het uitzetten van katten: Waarom eerst een kat in huis halen als je 'm daarna gaat dumpen?
Naar het asiel brengen kost je zestig euro, uitzetten niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jup, maar probeer haar maar eens op heterdaad te betrappen en als je aangifte doet, er zijn maar 2 buren die de aangifte hebben kunnen doen.. wat zou ze daarna met de katten van m'n ouders (of die van haar andere buren) doen?
Breng zo'n kat dan meteen naar een asiel zodat ie wel een lief baasje krijgt, als katten verwilderen kunnen ze nooit meer bij mensen thuis wonen.
Dat doet helemaal NIEMAND! Lees het nou eens even eerstquote:Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom doet iemand dit? Dan spoor je ook niet helemaal in je bovenkamer imo.
Inderdaad zeg. Dat je er niet van houdt is één ding, maar ze bewust ergens neerzetten waar ze hoogstwaarschijnlijk doodgaan is laag en kansloos.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom doet iemand dit? Dan spoor je ook niet helemaal in je bovenkamer imo.
Het gaat om mensen die last hebben van andermans katten, welke ze vervolgens in Frankrijk (quote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lees jij je eigen topic wel?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef Yu-Kee het volgende:
Een vraag voor de kattenhaters:
Waarom schaffen jullie een kat aan om 'm vervolgens aan de buurt te geven en er amper nog naar om te kijken?
Ik heb die vraag in het vorige topic ook al gesteld, maar ik kreeg er geen antwoord op.
Het was toch Italië?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het gaat om mensen die last hebben van andermans katten, welke ze vervolgens in Frankrijk () uit gaan zetten.
Maar ik zal men hier even behoeden, al die zolderkamernerdjes die hun mond vol hebben over de kat van de buren uitzetten zijn trolls. Dit topic keert een x-aantal keer per jaar terug, vorige keer waren het Michielos / Flammie (waarschijnlijk zijn bovenstaande kloons van hen) die eindeloos (edoch succesvol) door bleven trollen over hun vermeende problematiek met de kat van de buren.
Die doorzichtigheid niet herkennen
Wat was de reden dat je die katten uit hebt gezet?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef BMND het volgende:
[..]
Het was toch Italië?
Ik heb twee katten uitgezet bij een boerderij ongeveer 90 km verderop in de hoop op een beter leven. En nu?
de pasgeboren bodembroeders en jonge bosdieren zijn je erg dankbaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:19 schreef BMND het volgende:
[..]
Vorig jaar nog met een paar katten wezen rijden om ze uit te zetten in de natuur. Kan je wel zeggen dat ze druk zijn en schijten onderweg.
Een snoepreisje van jouw kant zal het niet worden. Zeker niet als je een paar uur met ze gaat rijden.
quote:
Geeft de geloofwaardigheid ook wel aanquote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
dan snap je wel dat je die kat het liefst eventjes in frankrijk uit wilt zetten
Waarom zouden ze bij die boerderij wel blij zijn met die katten.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef BMND het volgende:
[..]
Het was toch Italië?
Ik heb twee katten uitgezet bij een boerderij ongeveer 90 km verderop in de hoop op een beter leven. En nu?
Al diequote:Op maandag 14 maart 2011 15:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Geeft de geloofwaardigheid ook wel aan![]()
Ik heb deel 1 en 2 niet eens gelezen, maar het is te doorzichtig voor woorden.
"Prima tochAls die buurman niet wil betalen voor mijn vissen dan pak ik zijn kat wel
Zet hem gewoon uit in een ander land, maak ik er gelijk een leuk weekend van
Moet hij zijn kat maar binnen houden
![]()
. Opgelost
Kan hij daar lekker spelen
![]()
. "
.
Waren een last en asiel kost geld, daarom neergezet bij een boerderij waar ze vrij kunnen zijn en land genoeg hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat was de reden dat je die katten uit hebt gezet?
De goede analogie zou zijn als het de hangbuikzwijnen van de buren zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:46 schreef Stokstaart het volgende:
Stel dat elke gefrustreerde boer in Frankrijk zijn hangbuikzwijntjes in de auto zou laden en bij zulke mensen in de tuin zou dumpen.
Wat een tokkie-volk zeg.
Waarom waren ze een last dan? Beetje kortzichtig gedacht zeg dat ze in de buurt van een boerderij een goed leven zouden hebben. Hopelijk heb je nu geen huisdieren en begin je er ook niet meer aan met zo'n instelling zeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef BMND het volgende:
[..]
Waren een last en asiel kost geld, daarom neergezet bij een boerderij waar ze vrij kunnen zijn en land genoeg hebben.
Een erg domme vergelijking...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:46 schreef Stokstaart het volgende:
Stel dat elke gefrustreerde boer in Frankrijk zijn hangbuikzwijntjes in de auto zou laden en bij zulke mensen in de tuin zou dumpen.
Wat een tokkie-volk zeg.
JE SNAPT HET NIET!!! HET GAAT NIET OM JE EIGEN HUISDIEREN! ERASE JE FOK PROFILE NU HET NOG KANquote:Op maandag 14 maart 2011 15:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom waren ze een last dan? Beetje kortzichtig gedacht zeg dat ze in de buurt van een boerderij een goed leven zouden hebben. Hopelijk heb je nu geen huisdieren en begin je er ook niet meer aan met zo'n instelling zeg.
Nee de katten van je buren ontvoeren om ze vervolgens helemaal in Frankrijk uit te zetten is intelligent en sociaal.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef Yu-Kee het volgende:
Waarom schaffen jullie een kat aan om 'm vervolgens aan de buurt te geven en er amper nog naar om te kijken?
Ik heb die vraag in het vorige topic ook al gesteld, maar ik kreeg er geen antwoord op.
Heb één kat en is meer dan genoeg. Kan er geen twee bij hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom waren ze een last dan? Beetje kortzichtig gedacht zeg dat ze in de buurt van een boerderij een goed leven zouden hebben. Hopelijk heb je nu geen huisdieren en begin je er ook niet meer aan met zo'n instelling zeg.
Rustig zeg, krijg geen stroke ofzo. Of het nou je eigen huisdieren zijn of die van een ander de handeling is even ziek. In beiden gevallen spoor je niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
JE SNAPT HET NIET!!! HET GAAT NIET OM JE EIGEN HUISDIEREN! ERASE JE FOK PROFILE NU HET NOG KAN
Zie daarom ook mijn postsquote:Op maandag 14 maart 2011 15:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee de katten van je buren ontvoeren om ze vervolgens helemaal in Frankrijk uit te zetten is intelligent en sociaal.
Elke mongool met een beetje boerenverstand zou zo'n dwaas plan toch niet bedenken.
De buren geven niet om hun kat en voor die kat is het om het even waar die is. De buren willen niet weten waar die kat is en wat die kat allemaal aanricht dus veel zal het niet boeien. Iedereen wint met dit plan;quote:Op maandag 14 maart 2011 15:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee de katten van je buren ontvoeren om ze vervolgens helemaal in Frankrijk uit te zetten is intelligent en sociaal.
Elke mongool met een beetje boerenverstand zou zo'n dwaas plan toch niet bedenken.
Dat deed hij toch al amper, want blijkbaar haat hij katten: Hij heeft namelijk een kat aangeschaft om aan de buurt te geven, niet voor zichzelf, dus snap ik eigenlijk niet waarom hij er sowieso eentje aangeschaft heeft.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef SoraAoi het volgende:
- buurman: kat in de natuur, hoeft er niet meer naar om te kijken
Exact en daarom is dit plan zo sterkquote:Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Dat deed hij toch al amper, hij heeft namelijk een kat aangeschaft om aan de buurt te geven, niet voor zichzelf, omdat hijzelf blijkbaar katten haat, dus snap ik eigenlijk niet waarom hij er eentje aangeschaft heeft.
Bovendien zal je buurman zal de kat niet missen, want die kat was toch het meest van de tijd buiten.
Je kan toch je buurman/buurvrouw aanspreken op zijn haar gedrag??quote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
De buren geven niet om hun kat en voor die kat is het om het even waar die is. De buren willen niet weten waar die kat is en wat die kat allemaal aanricht dus veel zal het niet boeien. Iedereen wint met dit plan;
- Ik : geen schade meer
- buurman: kat in de natuur (precies zoals hij het goed vond; immers als kat vissen eet is het de natuur), hoeft er niet meer naar om te kijken (deed ie toch al nooit)
- kat: niet meer opgejaagd
Je punt?
En daarna gebeurd er wat met de kat en krijg jij de schuld.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan toch je buurman/buurvrouw aanspreken op zijn haar gedrag??
Wat je doet is gewoon diefstal plegen
Allang gedaan, Hij wil niet luisteren, wil me niet tegemoet zien en wilt ook geen schade vergoeden.. Ik doe dit ook niet zomaar. Ik doe dit na 1000000x vragen niet na 1x ofzoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan toch je buurman/buurvrouw aanspreken op zijn haar gedrag??
Wat je doet is gewoon diefstal plegen
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef Yu-Kee het volgende:
Hoeveel katten heb je al weggebracht dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Allang gedaan, Hij wil niet luisteren, wil me niet tegemoet zien en wilt ook geen schade vergoeden.. Ik doe dit ook niet zomaar. Ik doe dit na 1000000x vragen niet na 1x ofzoDan zou het idd ziek zijn ja.
Als dat kattenliefhebbers zijn, vind ik het nóg raarder. Maar weet jij het antwoord?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef BMND het volgende:
Moet dat niet zijn kattenliefhebbers ipv haters.
staat het antwoord trouwens ergens in dit topic. Maar hij wil het me niet laten zien.quote:
Misschien krijg je geen antwoord omdat niemand hier zich aangesproken voelt?quote:
Idd, hoe kun je nou een kattenliefhebber zijn door een kat aan te schaffen, het op straat te gooien om er vervolgens niet meer naar om te kijken;quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Als dat kattenliefhebbers zijn, vind ik het nóg raarder. Maar weet jij het antwoord?
Mensen doen alsof ze een liefhebber zijn en gooien hun kat naar buiten. Dus je vraagstelling is niet correct imho.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Als dat kattenliefhebbers zijn, vind ik het nóg raarder. Maar weet jij het antwoord?
In het vorige topic zaten ook kattenhaters met buitenkatten hoor, dus dan is het me een raadsel waarom niemand zich aangeproken zou voelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Misschien krijg je geen antwoord omdat niemand hier zich aangesproken voelt?
Oh ik wist niet dat jij ook tot de trolls behoorde maar serieuze poster c.q. pro-katten was.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Yu-Kee het volgende:
Volgens 2dope:
[..]
staat het antwoord trouwens ergens in dit topic. Maar hij wil het me niet laten zien.
Lees jij mijn topic wel, dit is namelijk hoe ik erover denk:quote:Op maandag 14 maart 2011 16:24 schreef 2dope het volgende:
Oh ik wist niet dat jij ook tot de trolls behoorde maar serieuze poster c.q. pro-katten was.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef Yu-Kee het volgende:
Dat soort dingen heb ik ook nooit begrepen. Mensen schaffen een kat aan en vervolgens geven ze hem aan de buurt en iedereen moet dat dan maar leuk vinden.
"Ja, want een kat hoort buiten te zijn en de ruimte te hebben."
Eeeh ja, maar waarom neem je dan een kat als je vindt dat ie buiten moet zijn? Ik zou ook best een kat willen, ik vind dat namelijk hartstikke leuk, maar ik woon nogal klein én middenin het centrum (dus ik heb geen weiland of zo) en ik ga echt niet de buurt opzadelen met mijn kat.
Waarom zetten ze ze dan buiten? (En 'omdat ze de ruimte nodig hebben' is dus geen antwoord op mijn vraag, want waarom schaft men dan een kat aan als men er blijkbaar geen ruimte voor heeft en zet men 'm dan maar buiten?)quote:Op maandag 14 maart 2011 16:24 schreef 2dope het volgende:
Antwoord op je vraag: kattenhaters kopen geen katten. Ja, misschien om te martelen o.i.d.
Echt een raadsel inderdaad!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
In het vorige topic zaten ook kattenhaters met buitenkatten hoor, dus dan is het me een raadsel waarom niemand zich aangeproken zou voelen.
En 2dope zegt dat het antwoord wél gegeven is en zelfs ergens in dit topic staat. Dus als iemand me het even kan aanwijzen...
Tsja, deze kattenliefhebber heeft onze katten dan ook binnen zitten. Als het mooi weer is mogen ze onder begeleiding in de tuin spelen, en daar hebben ze dan ruimte zat en vermaken ze zich prima.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef Yu-Kee het volgende:
Al die self-proclaimed kattenliefhebbers die maar om de vraag, waar het hele kattenprobleem eigenlijk op gebaseerd is, heendraaien...
Ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Lees jij mijn topic wel, dit is namelijk hoe ik erover denk:
Waar slaat dit op? Ik zeg toch nee? Dus nee, als in, nee ze kopen geen katten. Hoe kunnen ze ze dan buiten zetten?quote:Waarom zetten ze ze dan buiten?
Ik beweer dat ook niet hoor.quote:(En 'omdat ze de ruimte nodig hebben' is dus geen antwoord op mijn vraag.
Nutteloze aanname. Katten willen graag naar buiten.quote:want waarom schaft men dan een kat aan als men er blijkbaar geen ruimte voor heeft en zet men 'm dan maar buiten?)
Nee, jammer.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar nu heb je nog geen antwoord op je vraag.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef Yu-Kee het volgende:
(En 'omdat ze de ruimte nodig hebben' is dus geen antwoord op mijn vraag.
quote:
Maar helaas nog steeds geen antwoord op mijn vraag: Waarom die mensen dan een kat aanschaffen als ze er en niet de ruimte voor hebben en niet naar omkijken.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef 2dope het volgende:
Nutteloze aanname. Katten willen graag naar buiten.
Dus ja, je doet een kat een plezier door hem naar buiten te laten.
Omdat binnen een te kleine ruimte is voor een kat, bij mij in elk geval wel aangezien ik niet in een riante villa woon.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef Yu-Kee het volgende:
Al die self-proclaimed kattenliefhebbers die maar om de vraag, waar het hele kattenprobleem eigenlijk op gebaseerd is, heendraaien...
Wat snap je niet zoon?quote:
Slaat dus nergens opquote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef Yu-Kee het volgende:
(waarom schaft men dan een kat aan als men er blijkbaar geen ruimte voor heeft en zet men 'm dan maar buiten?)
Karate-kat?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Varkenstomaat het volgende:
Ik snap het probleem best wel, haha hier loopt een kat altijd nonchalant te doen haha hij denkt dat hij alles is en trapt tegen mijn poort. Zou hem eens flinke trap moeten geven en even laten zien wie de baas is hier.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef SiGNe het volgende:
Omdat binnen een te kleine ruimte is voor een kat, bij mij in elk geval wel aangezien ik niet in een riante villa woon.
Een kat heeft meer ruimte nodig dan 30m².
De vraag is namelijk niet waarom je je kat buiten zet, maar de vraag is:quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef Yu-Kee het volgende:
Maar helaas nog steeds geen antwoord op mijn vraag: Waarom die mensen dan een kat aanschaffen als ze er en niet de ruimte voor hebben en niet naar omkijken.
'Katten willen graag naar buiten'... Tja, als je écht een dierenliefhebber bent en je wilt de buurt niet opzadelen met jouw probleem (het probleem dat een kat graag buiten is), schaf dan ook geen kat aan.
Ninja-kat was toch ook goed?quote:
Hij gaat omgedraaid tegen mijn poort staan en trapt dan t2 hard tegen mijn poort. Ik schreeuw dan naar buiten dat hij moet stoppen dan rent hij in de bosjes.quote:
Al die mensen die je punt niet begrijpenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:58 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
[..]
De vraag is namelijk niet waarom je je kat buiten zet, maar de vraag is:
Waarom schaf je een kat aan als je er blijkbaar geen ruimte voor hebt?
Ik schaf gewoon geen kat aan.
Raar beest zeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:02 schreef Varkenstomaat het volgende:
[..]
Hij gaat omgedraaid tegen mijn poort staan en trapt dan t2 hard tegen mijn poort. Ik schreeuw dan naar buiten dat hij moet stoppen dan rent hij in de bosjes.
Pff, slechts 4k zoekresultaten. Niets aan het handje dusquote:Op maandag 14 maart 2011 17:03 schreef Yu-Kee het volgende:
Dat ook geen één van die asociale katteneigenaars (die dus alleen maar aan zichzelf denken en de buurt mag er niks van zeggen) gewoon niet reageert op het kattenoverschot in Nederland en België... Net als die vraag, wordt ook dát gewoon genegeerd.
Herhaal jij al je gezeik 10x net zolang tot je aandacht krijgt?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:03 schreef Yu-Kee het volgende:
Dat ook geen één van die asociale katteneigenaars (die dus alleen maar aan zichzelf denken en de buurt mag er niks van zeggen) gewoon niet reageert op het kattenoverschot in Nederland en België... Net als die vraag, wordt ook dát gewoon genegeerd.
Haha ja en t is altijd die zwarte kk kat. Er lopen nog twee witte die alleen snachts als een babie krijsen zo hard. Maar die zwarte is dan stil maar hij sloopt mijn poort. En van die mensen waar die van is kijken er niet naar om hij is heel de dag buiten.quote:
Tsja als je geen antwoord hebt of kunt verzinnen kun je beter gewoon zwijgen denk ik danquote:Op maandag 14 maart 2011 17:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Herhaal jij al je gezeik 10x net zolang tot je aandacht krijgt?
Tegen wie je ook praat, no one fucking cares.
Als het je niet 'fucking caret' reageer je gewoon niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:04 schreef Stokstaart het volgende:
Herhaal jij al je gezeik 10x net zolang tot je aandacht krijgt
Tegen wie je ook praat, no one fucking cares.
Idd, laat dan de eer aan jezelf en zoek een ander topic dat je wel fucking caret iddquote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Als het je niet 'fucking caret' reageer je gewoon niet.
Precies, die vraag en het kattenoverschot is juist 100% ontopic, maar de asociale katteneigenaars doen alsof ze of de vraag niet begrijpen of ze zijn zo dom dat ze die vraag echt niet begrijpen en vervolgens komen ze met ad hominems.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef SoraAoi het volgende:
Tsja als je geen antwoord hebt of kunt verzinnen kun je beter gewoon zwijgen denk ik danYu-Kee heeft een vraag en een punt en zo te zien kun jij daar niet meer mee omgaan.
Je laat je iig zelf kennen nu
Ik heb 'm eerst binnen proberen te houden maar hij bleef dusdanig zeuren om naar buiten te kunnen dat ik 'm naar buiten heb gelaten, eerst aangelijnd zodat ie de weg terug kan vinden en nu zonder lijntje.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:58 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
[..]
De vraag is namelijk niet waarom je je kat buiten zet, maar de vraag is:
Waarom schaf je een kat aan als je er blijkbaar geen ruimte voor hebt?
Ik schaf gewoon geen kat aan.
Waarschijnlijk vinden mensen de vraag gewoon niet relevant genoeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Tsja als je geen antwoord hebt of kunt verzinnen kun je beter gewoon zwijgen denk ik danYu-Kee heeft een vraag en een punt en zo te zien kun jij daar niet meer mee omgaan.
Je laat je iig zelf kennen nu
Yu-kee herhaalt de vraag 10x omdat deze ook 10x genegeerd wordtWaarschijnlijk omdat het nu nogal stilletjes is en er geen echt antwoord voor mogelijk is
Ja, zag je dat in de spiegel?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:09 schreef 2dope het volgende:
Oei oei de troll begint af te takelen jongens
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:11 schreef Stokstaart het volgende:
Waarschijnlijk vinden mensen de vraag gewoon niet relevant genoeg.
Kinderachtig om dan als een vijfjarige die zeurt om een lolly dingen 10x te gaan herhalen.
Het is juist waar het hele topic en de openingspost om draait. Het probleem van loslopende katten en kattenoverschot!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:08 schreef Yu-Kee het volgende:
Precies, die vraag en het kattenoverschot is juist 100% ontopic, maar de asociale katteneigenaars doen alsof ze of de vraag niet begrijpen of ze zijn zo dom dat ze die vraag echt niet begrijpen en vervolgens komen ze met ad hominems.
Er is ook een enorm mensenoverschot in China. Toch ben ook jij ooit verwekt.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:08 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Precies, die vraag en het kattenoverschot is juist 100% ontopic, maar de asociale katteneigenaars doen alsof ze of de vraag niet begrijpen of ze zijn zo dom dat ze die vraag echt niet begrijpen en vervolgens komen ze met ad hominems.
haha kkhard mattie xDquote:
Inderdaad, die muggen die altijd op vijvers afkomenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb 'm eerst binnen proberen te houden maar hij bleef dusdanig zeuren om naar buiten te kunnen dat ik 'm naar buiten heb gelaten, eerst aangelijnd zodat ie de weg terug kan vinden en nu zonder lijntje.
Daarbij is m'n "achtertuin" een klein bos dus mijn kat hoeft de buren niet lastig te vallen.
En ik heb trouwens ook geen ruimte voor een koivijver plus ik haat muggen die ook van zo'n vijver gebruik maken.
Vogels moeten kunnen vliegen dus da's ook geen huisdier voor me, ik hou niet van honden en die hebben trouwens nog meer ruimte en aandacht nodig dan een kat, dus da's ook geen optie.
De OP gaat over vissen die dood worden teruggevonden, TS geeft er katten de schuld van terwijl de dader ook prima een reiger kan zijn geweest. (die kans is zelf veel groter omdat katten geen goede vissers zijn en er ook niet van houden om nat te worden.)quote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
[..]
Het is juist waar het hele topic en de openingspost om draait. Het probleem van loslopende katten en kattenoverschot!
Ad hominems, scheldwoorden, anderen voor troll uitmaken, de discussie op een zijspoor brengen door met irrelevante/offtopic onderwerpen aan te komen...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef Stokstaart het volgende:
Er is ook een enorm mensenoverschot in China. Toch ben ook jij ooit verwekt.
Wat is je punt?
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er is ook een enorm mensenoverschot in China. Toch ben ook jij ooit verwekt.
Wat is je punt?
Komt omdat je hele logica aangaande deze kwestie gebaseerd is op verzonnen feiten.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:21 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Ad hominems, scheldwoorden, anderen voor troll uitmaken, de discussie op een zijspoor brengen door met irrelevante/offtopic onderwerpen aan te komen...
Dat is voor sommigen dé manier om maar niet op de, blijkbaar moeilijke, ontopic vragen te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |