Wat snap je niet zoon?quote:
Slaat dus nergens opquote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef Yu-Kee het volgende:
(waarom schaft men dan een kat aan als men er blijkbaar geen ruimte voor heeft en zet men 'm dan maar buiten?)
Karate-kat?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Varkenstomaat het volgende:
Ik snap het probleem best wel, haha hier loopt een kat altijd nonchalant te doen haha hij denkt dat hij alles is en trapt tegen mijn poort. Zou hem eens flinke trap moeten geven en even laten zien wie de baas is hier.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef SiGNe het volgende:
Omdat binnen een te kleine ruimte is voor een kat, bij mij in elk geval wel aangezien ik niet in een riante villa woon.
Een kat heeft meer ruimte nodig dan 30m².
De vraag is namelijk niet waarom je je kat buiten zet, maar de vraag is:quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef Yu-Kee het volgende:
Maar helaas nog steeds geen antwoord op mijn vraag: Waarom die mensen dan een kat aanschaffen als ze er en niet de ruimte voor hebben en niet naar omkijken.
'Katten willen graag naar buiten'... Tja, als je écht een dierenliefhebber bent en je wilt de buurt niet opzadelen met jouw probleem (het probleem dat een kat graag buiten is), schaf dan ook geen kat aan.
Ninja-kat was toch ook goed?quote:
Hij gaat omgedraaid tegen mijn poort staan en trapt dan t2 hard tegen mijn poort. Ik schreeuw dan naar buiten dat hij moet stoppen dan rent hij in de bosjes.quote:
Al die mensen die je punt niet begrijpenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:58 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
[..]
De vraag is namelijk niet waarom je je kat buiten zet, maar de vraag is:
Waarom schaf je een kat aan als je er blijkbaar geen ruimte voor hebt?
Ik schaf gewoon geen kat aan.
Raar beest zeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:02 schreef Varkenstomaat het volgende:
[..]
Hij gaat omgedraaid tegen mijn poort staan en trapt dan t2 hard tegen mijn poort. Ik schreeuw dan naar buiten dat hij moet stoppen dan rent hij in de bosjes.
Pff, slechts 4k zoekresultaten. Niets aan het handje dusquote:Op maandag 14 maart 2011 17:03 schreef Yu-Kee het volgende:
Dat ook geen één van die asociale katteneigenaars (die dus alleen maar aan zichzelf denken en de buurt mag er niks van zeggen) gewoon niet reageert op het kattenoverschot in Nederland en België... Net als die vraag, wordt ook dát gewoon genegeerd.
Herhaal jij al je gezeik 10x net zolang tot je aandacht krijgt?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:03 schreef Yu-Kee het volgende:
Dat ook geen één van die asociale katteneigenaars (die dus alleen maar aan zichzelf denken en de buurt mag er niks van zeggen) gewoon niet reageert op het kattenoverschot in Nederland en België... Net als die vraag, wordt ook dát gewoon genegeerd.
Haha ja en t is altijd die zwarte kk kat. Er lopen nog twee witte die alleen snachts als een babie krijsen zo hard. Maar die zwarte is dan stil maar hij sloopt mijn poort. En van die mensen waar die van is kijken er niet naar om hij is heel de dag buiten.quote:
Tsja als je geen antwoord hebt of kunt verzinnen kun je beter gewoon zwijgen denk ik danquote:Op maandag 14 maart 2011 17:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Herhaal jij al je gezeik 10x net zolang tot je aandacht krijgt?
Tegen wie je ook praat, no one fucking cares.
Als het je niet 'fucking caret' reageer je gewoon niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:04 schreef Stokstaart het volgende:
Herhaal jij al je gezeik 10x net zolang tot je aandacht krijgt
Tegen wie je ook praat, no one fucking cares.
Idd, laat dan de eer aan jezelf en zoek een ander topic dat je wel fucking caret iddquote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Als het je niet 'fucking caret' reageer je gewoon niet.
Precies, die vraag en het kattenoverschot is juist 100% ontopic, maar de asociale katteneigenaars doen alsof ze of de vraag niet begrijpen of ze zijn zo dom dat ze die vraag echt niet begrijpen en vervolgens komen ze met ad hominems.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef SoraAoi het volgende:
Tsja als je geen antwoord hebt of kunt verzinnen kun je beter gewoon zwijgen denk ik danYu-Kee heeft een vraag en een punt en zo te zien kun jij daar niet meer mee omgaan.
Je laat je iig zelf kennen nu
Ik heb 'm eerst binnen proberen te houden maar hij bleef dusdanig zeuren om naar buiten te kunnen dat ik 'm naar buiten heb gelaten, eerst aangelijnd zodat ie de weg terug kan vinden en nu zonder lijntje.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:58 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
[..]
De vraag is namelijk niet waarom je je kat buiten zet, maar de vraag is:
Waarom schaf je een kat aan als je er blijkbaar geen ruimte voor hebt?
Ik schaf gewoon geen kat aan.
Waarschijnlijk vinden mensen de vraag gewoon niet relevant genoeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Tsja als je geen antwoord hebt of kunt verzinnen kun je beter gewoon zwijgen denk ik danYu-Kee heeft een vraag en een punt en zo te zien kun jij daar niet meer mee omgaan.
Je laat je iig zelf kennen nu
Yu-kee herhaalt de vraag 10x omdat deze ook 10x genegeerd wordtWaarschijnlijk omdat het nu nogal stilletjes is en er geen echt antwoord voor mogelijk is
Ja, zag je dat in de spiegel?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:09 schreef 2dope het volgende:
Oei oei de troll begint af te takelen jongens
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:11 schreef Stokstaart het volgende:
Waarschijnlijk vinden mensen de vraag gewoon niet relevant genoeg.
Kinderachtig om dan als een vijfjarige die zeurt om een lolly dingen 10x te gaan herhalen.
Het is juist waar het hele topic en de openingspost om draait. Het probleem van loslopende katten en kattenoverschot!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:08 schreef Yu-Kee het volgende:
Precies, die vraag en het kattenoverschot is juist 100% ontopic, maar de asociale katteneigenaars doen alsof ze of de vraag niet begrijpen of ze zijn zo dom dat ze die vraag echt niet begrijpen en vervolgens komen ze met ad hominems.
Er is ook een enorm mensenoverschot in China. Toch ben ook jij ooit verwekt.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:08 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Precies, die vraag en het kattenoverschot is juist 100% ontopic, maar de asociale katteneigenaars doen alsof ze of de vraag niet begrijpen of ze zijn zo dom dat ze die vraag echt niet begrijpen en vervolgens komen ze met ad hominems.
haha kkhard mattie xDquote:
Inderdaad, die muggen die altijd op vijvers afkomenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb 'm eerst binnen proberen te houden maar hij bleef dusdanig zeuren om naar buiten te kunnen dat ik 'm naar buiten heb gelaten, eerst aangelijnd zodat ie de weg terug kan vinden en nu zonder lijntje.
Daarbij is m'n "achtertuin" een klein bos dus mijn kat hoeft de buren niet lastig te vallen.
En ik heb trouwens ook geen ruimte voor een koivijver plus ik haat muggen die ook van zo'n vijver gebruik maken.
Vogels moeten kunnen vliegen dus da's ook geen huisdier voor me, ik hou niet van honden en die hebben trouwens nog meer ruimte en aandacht nodig dan een kat, dus da's ook geen optie.
De OP gaat over vissen die dood worden teruggevonden, TS geeft er katten de schuld van terwijl de dader ook prima een reiger kan zijn geweest. (die kans is zelf veel groter omdat katten geen goede vissers zijn en er ook niet van houden om nat te worden.)quote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
[..]
Het is juist waar het hele topic en de openingspost om draait. Het probleem van loslopende katten en kattenoverschot!
Ad hominems, scheldwoorden, anderen voor troll uitmaken, de discussie op een zijspoor brengen door met irrelevante/offtopic onderwerpen aan te komen...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef Stokstaart het volgende:
Er is ook een enorm mensenoverschot in China. Toch ben ook jij ooit verwekt.
Wat is je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |