De buren geven niet om hun kat en voor die kat is het om het even waar die is. De buren willen niet weten waar die kat is en wat die kat allemaal aanricht dus veel zal het niet boeien. Iedereen wint met dit plan;quote:Op maandag 14 maart 2011 15:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee de katten van je buren ontvoeren om ze vervolgens helemaal in Frankrijk uit te zetten is intelligent en sociaal.
Elke mongool met een beetje boerenverstand zou zo'n dwaas plan toch niet bedenken.
Dat deed hij toch al amper, want blijkbaar haat hij katten: Hij heeft namelijk een kat aangeschaft om aan de buurt te geven, niet voor zichzelf, dus snap ik eigenlijk niet waarom hij er sowieso eentje aangeschaft heeft.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef SoraAoi het volgende:
- buurman: kat in de natuur, hoeft er niet meer naar om te kijken
Exact en daarom is dit plan zo sterkquote:Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Dat deed hij toch al amper, hij heeft namelijk een kat aangeschaft om aan de buurt te geven, niet voor zichzelf, omdat hijzelf blijkbaar katten haat, dus snap ik eigenlijk niet waarom hij er eentje aangeschaft heeft.
Bovendien zal je buurman zal de kat niet missen, want die kat was toch het meest van de tijd buiten.
Je kan toch je buurman/buurvrouw aanspreken op zijn haar gedrag??quote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
De buren geven niet om hun kat en voor die kat is het om het even waar die is. De buren willen niet weten waar die kat is en wat die kat allemaal aanricht dus veel zal het niet boeien. Iedereen wint met dit plan;
- Ik : geen schade meer
- buurman: kat in de natuur (precies zoals hij het goed vond; immers als kat vissen eet is het de natuur), hoeft er niet meer naar om te kijken (deed ie toch al nooit)
- kat: niet meer opgejaagd
Je punt?
En daarna gebeurd er wat met de kat en krijg jij de schuld.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan toch je buurman/buurvrouw aanspreken op zijn haar gedrag??
Wat je doet is gewoon diefstal plegen
Allang gedaan, Hij wil niet luisteren, wil me niet tegemoet zien en wilt ook geen schade vergoeden.. Ik doe dit ook niet zomaar. Ik doe dit na 1000000x vragen niet na 1x ofzoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan toch je buurman/buurvrouw aanspreken op zijn haar gedrag??
Wat je doet is gewoon diefstal plegen
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef Yu-Kee het volgende:
Een vraag voor de kattenhaters:
Waarom schaffen jullie een kat aan om 'm vervolgens aan de buurt te geven en er amper nog naar om te kijken?
Ik heb die vraag in het vorige topic ook al gesteld, maar ik kreeg er geen antwoord op.
Hoeveel katten heb je al weggebracht dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Allang gedaan, Hij wil niet luisteren, wil me niet tegemoet zien en wilt ook geen schade vergoeden.. Ik doe dit ook niet zomaar. Ik doe dit na 1000000x vragen niet na 1x ofzoDan zou het idd ziek zijn ja.
Als dat kattenliefhebbers zijn, vind ik het nóg raarder. Maar weet jij het antwoord?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef BMND het volgende:
Moet dat niet zijn kattenliefhebbers ipv haters.
staat het antwoord trouwens ergens in dit topic. Maar hij wil het me niet laten zien.quote:
Misschien krijg je geen antwoord omdat niemand hier zich aangesproken voelt?quote:
Idd, hoe kun je nou een kattenliefhebber zijn door een kat aan te schaffen, het op straat te gooien om er vervolgens niet meer naar om te kijken;quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Als dat kattenliefhebbers zijn, vind ik het nóg raarder. Maar weet jij het antwoord?
Mensen doen alsof ze een liefhebber zijn en gooien hun kat naar buiten. Dus je vraagstelling is niet correct imho.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Als dat kattenliefhebbers zijn, vind ik het nóg raarder. Maar weet jij het antwoord?
In het vorige topic zaten ook kattenhaters met buitenkatten hoor, dus dan is het me een raadsel waarom niemand zich aangeproken zou voelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Misschien krijg je geen antwoord omdat niemand hier zich aangesproken voelt?
Oh ik wist niet dat jij ook tot de trolls behoorde maar serieuze poster c.q. pro-katten was.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Yu-Kee het volgende:
Volgens 2dope:
[..]
staat het antwoord trouwens ergens in dit topic. Maar hij wil het me niet laten zien.
Lees jij mijn topic wel, dit is namelijk hoe ik erover denk:quote:Op maandag 14 maart 2011 16:24 schreef 2dope het volgende:
Oh ik wist niet dat jij ook tot de trolls behoorde maar serieuze poster c.q. pro-katten was.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef Yu-Kee het volgende:
Dat soort dingen heb ik ook nooit begrepen. Mensen schaffen een kat aan en vervolgens geven ze hem aan de buurt en iedereen moet dat dan maar leuk vinden.
"Ja, want een kat hoort buiten te zijn en de ruimte te hebben."
Eeeh ja, maar waarom neem je dan een kat als je vindt dat ie buiten moet zijn? Ik zou ook best een kat willen, ik vind dat namelijk hartstikke leuk, maar ik woon nogal klein én middenin het centrum (dus ik heb geen weiland of zo) en ik ga echt niet de buurt opzadelen met mijn kat.
Waarom zetten ze ze dan buiten? (En 'omdat ze de ruimte nodig hebben' is dus geen antwoord op mijn vraag, want waarom schaft men dan een kat aan als men er blijkbaar geen ruimte voor heeft en zet men 'm dan maar buiten?)quote:Op maandag 14 maart 2011 16:24 schreef 2dope het volgende:
Antwoord op je vraag: kattenhaters kopen geen katten. Ja, misschien om te martelen o.i.d.
Echt een raadsel inderdaad!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
In het vorige topic zaten ook kattenhaters met buitenkatten hoor, dus dan is het me een raadsel waarom niemand zich aangeproken zou voelen.
En 2dope zegt dat het antwoord wél gegeven is en zelfs ergens in dit topic staat. Dus als iemand me het even kan aanwijzen...
Tsja, deze kattenliefhebber heeft onze katten dan ook binnen zitten. Als het mooi weer is mogen ze onder begeleiding in de tuin spelen, en daar hebben ze dan ruimte zat en vermaken ze zich prima.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef Yu-Kee het volgende:
Al die self-proclaimed kattenliefhebbers die maar om de vraag, waar het hele kattenprobleem eigenlijk op gebaseerd is, heendraaien...
Ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Lees jij mijn topic wel, dit is namelijk hoe ik erover denk:
Waar slaat dit op? Ik zeg toch nee? Dus nee, als in, nee ze kopen geen katten. Hoe kunnen ze ze dan buiten zetten?quote:Waarom zetten ze ze dan buiten?
Ik beweer dat ook niet hoor.quote:(En 'omdat ze de ruimte nodig hebben' is dus geen antwoord op mijn vraag.
Nutteloze aanname. Katten willen graag naar buiten.quote:want waarom schaft men dan een kat aan als men er blijkbaar geen ruimte voor heeft en zet men 'm dan maar buiten?)
Nee, jammer.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar nu heb je nog geen antwoord op je vraag.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef Yu-Kee het volgende:
(En 'omdat ze de ruimte nodig hebben' is dus geen antwoord op mijn vraag.
quote:
Maar helaas nog steeds geen antwoord op mijn vraag: Waarom die mensen dan een kat aanschaffen als ze er en niet de ruimte voor hebben en niet naar omkijken.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef 2dope het volgende:
Nutteloze aanname. Katten willen graag naar buiten.
Dus ja, je doet een kat een plezier door hem naar buiten te laten.
Omdat binnen een te kleine ruimte is voor een kat, bij mij in elk geval wel aangezien ik niet in een riante villa woon.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef Yu-Kee het volgende:
Al die self-proclaimed kattenliefhebbers die maar om de vraag, waar het hele kattenprobleem eigenlijk op gebaseerd is, heendraaien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |