abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94094657
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef SiGNe het volgende:
Valt me wel op dat mensen die Koikarpers hebben zwaar agressief zijn naar andere beesten toe, heb al eerder topics gelezen waarbij ze dieren vergiftigen of neerschieten.
Ik dacht dat het de bedoeling was dat je rustig wordt als je naar die vissen kijkt.
Ik vind het nogal jammer als zo'n vis van 570 euro wordt afgemaakt omdat een of andere tokkiebuurman niet op zijn kat wil letten en vervolgens de schuld bij mij legt :')
Ga weg
pi_94094658
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als mensen zo'n vijver hebben en in de zomer staat zo'n kingsize pomp dag en nacht herrie te maken in de tuin trek ik toch ook je vissen niet uit de vijver omdat het irritant is?
Behoorlijk zielig en laag als je op dieren gaat schieten omdat jij geen netje wenst te spannen.

Bedoel ga je dan ook op reigers schieten? Die kan namelijk niemand binnenhouden o.i.d..
Ik heb in 10 jaar tijd 1 reiger gezien. Anders maak je toch gewoon een topic aan over reigers en vijverpompjes als je je daar zo aan stoort? :)
pi_94094661
quote:
Valt me wel op dat mensen die Koikarpers hebben zwaar agressief zijn naar andere beesten toe, heb al eerder topics gelezen waarbij ze dieren vergiftigen of neerschieten.
Ik dacht dat het de bedoeling was dat je rustig wordt als je naar die vissen kijkt.
Zijn vaak de grootste tokkies. Van dat kamptuig met goud om en vadsige wijven weet je wel. :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94094689
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zijn vaak de grootste tokkies. Van dat kamptuig met goud om en vadsige wijven weet je wel. :r
Die vissen kosten 500+ per stuk. Doe nu niet alsof je dom bent :) Als je elke dag 510 euro moet begraven vanwege een kat zou jij niet frustie worden neem ik aan? :D
pi_94094699
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Ik heb in 10 jaar tijd 1 reiger gezien. Anders maak je toch gewoon een topic aan over reigers en vijverpompjes als je je daar zo aan stoort? :)
Neuh geen behoefte aan.
Ik reageer hier omdat er kennelijk randdebielen zijn die menen dat het normaal is om op dieren te schieten.
Als je de relevantie niet kunt inzien open jij daar maar lekker een topic over.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94094700
quote:
Inderdaad zeg.
Ik ken wel iemand met koi karpers, maar die maakt zich lang niet zo druk.
Zal wel zijn omdat ze zelf katten hebben die niet naar die vissen omkijken, in tegenstelling tot reigers en de hond.
pi_94094702
quote:

[..]

Ik zal een tientje aan het verminkte pootje van poekie hangen voordat ik hem mijn tuin uitschop, ok?
Ga weg
pi_94094713
quote:

[..]

Daar heb je wel een punt :') _O-
  maandag 14 maart 2011 @ 15:05:00 #84
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94094732
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef BMND het volgende:

[..]

Nee, als mijn kameel blijft zitten op je auto is er niets aan de hand. Wanneer mijn kameel denkt dat het tijd is om op te staan en zich gaat uitrekken en zijn nagels in de lak van jouw auto zet, dan piep je wel anders. :(
Heb je ooit al een zich uitrekkende kat zijn nagels zien gebruiken? Dacht het niet he? Als hij dat namelijk zou doen, zou die nooit meer loskomen. Maargoed, je zal wel niet begrijpen wat ik bedoel, he?
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_94094737
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Inderdaad zeg.
Ik ken wel iemand met koi karpers, maar die maakt zich lang niet zo druk.
Zal wel zijn omdat ze zelf katten hebben die niet naar die vissen omkijken, in tegenstelling tot reigers en de hond.
Als die gast elke dag 500 euro moet begraven vanwege andermans katten zal die zich wel druk maken geloof me :)
  maandag 14 maart 2011 @ 15:05:13 #86
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_94094740
Ojee en ik vond vorige week een kop van een karper afgevroten voor mijn keukendeur.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_94094754
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik zal een tientje aan het verminkte pootje van poekie hangen voordat ik hem mijn tuin uitschop, ok?
Dankjewel voor het bevestigen van het beeld dat ik had van mensen met koikarpers.
Groetjes, Ezio.
pi_94094766
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dankjewel voor het bevestigen van het beeld dat ik had van mensen met koikarpers.
Kun je weer mooi een nieuwe kat kopen
Ga weg
  maandag 14 maart 2011 @ 15:06:12 #89
334441 Cazano
hoofd, schouders, knie...
pi_94094769
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Ojee en ik vond vorige week een kop van een karper afgevroten voor mijn keukendeur.
het enige dat die van mij hebben thuisgebracht was een muis die nog leefde :')
ging hij ermee spelen :')
pi_94094781
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Als die gast elke dag 500 euro moet begraven vanwege andermans katten zal die zich wel druk maken geloof me :)
Hij maakt zich ook niet druk om de hond die zijn karpers de vijver uit mept, dus dat lijkt me sterk.
pi_94094786
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef Cazano het volgende:

[..]

Klopt ja ze spelen nog wel eens met hun prooien. O+
Groetjes, Ezio.
pi_94094817
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hij maakt zich ook niet druk om de hond die zijn karpers de vijver uit mept, dus dat lijkt me sterk.
Hij zou de eerste zijn die zich niet drukt maakt om 500 euro per vis. Heeft ie ze gratis gekregen ofzo? wtf.. als dat elke dag gebeurd ben je in een week 3500 euro kwijt en t boeit hem niks? Lul verder :D
pi_94094822
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Geld zat toch die lui?
Als je geen belasting betaalt moet je ook niet mekkeren over een paar uit de kluiten gewassen goudvissen die kattenvoer worden.
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:08:16 #94
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94094828
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Klopt ja ze spelen nog wel eens met hun prooien. O+
net als de overheid met de burgers, nog even aan de vrijheid laten ruiken voor ze definitief afgemaakt worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94094838
Maar het is toch van de gekken dat ik, na bloed zweet en tranen te hebben gespendeerd aan mijn eigen kleine tropische paradijs met palmboompjes, mooie planten, grind, zand, watervalletjes, een fonteintje en een mooie groep kois opeens gaas moet gaan spannen?
Het is toch niet mijn schuld dat een of ander holenmens zijn half verwilderde vlooienkat niet binnen kan houden? Ik geef persoonlijk niets om katten en blijkbaar geeft die kattenliefhebber niets om mijn vissen (getuige de posts hierboven waarin het wel grappig was dat die kat wel eens kois opvrat, en de eigenaar in kwestie graag het gezicht van de eigenaar wilde zien) dus dan is het een simpele kwestie: of die kat, of mijn vissen.
Dan kies ik voor de vissen.
Ga weg
  maandag 14 maart 2011 @ 15:08:51 #96
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94094852
quote:
Je bent in de war met reiki. Daar mag in dit topic trouwens ook over gepraat worden, zodra reiki-master en kattenhater vogeltjesdans weer terug is. :)
pi_94094853
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:07 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Hij zou de eerste zijn die zich niet drukt maakt om 500 euro per vis. Heeft ie ze gratis gekregen ofzo? wtf.. als dat elke dag gebeurd ben je in een week 3500 euro kwijt en t boeit hem niks? Lul verder :D
Nee hij heeft ze gewoon gekocht. En waar zeg ik dat het elke dag gebeurt?
pi_94094866
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee hij heeft ze gewoon gekocht. En waar zeg ik dat het elke dag gebeurt?
Bij mij gebeurde het wel elke dag. En dan vind jij het gek dat ik er gek van word? :D
  maandag 14 maart 2011 @ 15:09:35 #99
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_94094868
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef Cazano het volgende:

[..]

Ik vond ook eens een bijna dode duif, net toen ik in bed lag. Was in een hoekje bij mijn bed neergelegd. Bovenkant van het beestje puilde uit en lang helemaal open,hij was meer dood dan levend. Ik heb geprobeerd hem zelf af te maken maar ik kon het niet. Dus toen maar de dierenambulance gebeld.
Vorig seizoen had er ene een pad te pakken. Ik wist niet dat padden zo hard konden krijsen zeg. Ik heb de pad afgenomen, in een emmer gezet en maar naar de vijver in het park gebracht.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_94094902
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik vond ook eens een bijna dode duif, net toen ik in bed lag. Was in een hoekje bij mijn bed neergelegd. Bovenkant van het beestje puilde uit en lang helemaal op,hij was meer dood dan levend. Ik heb geprobeerd hem zelf af te maken maar ik kon het niet. Dus toen maar de dierenambulance gebeld.
Vorig seizoen had er ene een pad te pakken. Ik wist niet dat padden zo hard konden krijsen zeg. Ik heb de pad afgenomen, in een emmer gezet en maar naar de vijver in het park gebracht.
Voor hetzelfde geld heeft jouw kat de prijsduif van je duivenmelkende buurman omgebracht, wat een prachtig wezen _O_
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')