Mijn kat eet jouw Koikarpers op.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die katten belangrijker vinden dan uit Japan geïmporteerde kois
Mijn kois kosten 570 euro per stuk, die kat die je bij het asiel hebt opgepikt stelt niets voor in vergelijking met mijn machtige wonderen der natuur.
Ze krijgen een schokje, oh wat erg. Na 3 keer hebben ze het afgeleerd. Nou nou nou, wat ben ik een dierenbeul zegquote:
mijn katten waren ook iets va 600 - 700 euro per stukquote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die katten belangrijker vinden dan uit Japan geïmporteerde kois
Mijn kois kosten 570 euro per stuk, die kat die je bij het asiel hebt opgepikt stelt niets voor in vergelijking met mijn machtige wonderen der natuur.
Niet erg, als ie een oog kan missen of met drie voetjes nog fatsoenlijk kan lopen doet ie zijn best maarquote:
Ik heb er 18 in mijn vijver, watervalletjes, exotische planten alles.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef Cazano het volgende:
[..]
mijn katten waren ook iets va 600 - 700 euro per stuk
mijn moeder vind ze helemaal geweldig
Is al meerdere malen gebeurd dat mijn kat met zo'n halve vis aankwam zetten.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet erg, als ie een oog kan missen of met drie voetjes nog fatsoenlijk kan lopen doet ie zijn best maar
Ik bedoel, als ik een kat zie die aan mijn kois zit, mik ik op ogen/pootjes (windbuks)quote:Op maandag 14 maart 2011 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is al meerdere malen gebeurd dat mijn kat met zo'n halve vis aankwam zetten.
Zou de bekken van die mongooltjes die 500 euro voor zo'n lelijke vis hebben betaalt dan wel eens willen zien eigenlijk.Tokkies
Je ziet dat je doorsloeg en laat het nu uit de hand lopen om het te laten lijken of je trollde?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Gewoon ff weekendje op vakantie (italie ofzo)
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb er 18 in mijn vijver, watervalletjes, exotische planten alles.
Doe je je kinderen ook zo'n band om?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ze krijgen een schokje, oh wat erg. Na 3 keer hebben ze het afgeleerd. Nou nou nou, wat ben ik een dierenbeul zeg
Degelijke hypothesequote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Je ziet dat je doorsloeg en laat het nu uit de hand lopen om het te laten lijken of je trollde?
Ik kan er niet tegen als mensen me vertellen dan maar gaas over mijn bouwwerk te spannen zodat andermans katten geen schade aan kunnen richtenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Cazano het volgende:
[..]
![]()
ik kan er niet tegen als mensen hun dieren niet goed verzorgen
Lukt je niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ik een kat zie die aan mijn kois zit, mik ik op ogen/pootjes (windbuks)
Kinderen zijn geen kattenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe je je kinderen ook zo'n band om?
Mensen die geweld nodig hebben om hun gelijk te halen.
Het zou de eerste niet zijn hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lukt je niet.
Of je moet de hele nacht voor het raam gaan zitten/je vijver dichtmaken.
Laat staan hoe je daar mee om zou gaan. Die zijn nog veel hardleerser.quote:
wij houden onze katten in de tuin, ze zijn nog nooit ontsnapt in 8 jaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als mensen me vertellen dan maar gaas over mijn bouwwerk te spannen zodat andermans katten geen schade aan kunnen richten
Als je dat ook maar zou proberen dan is het gevolg vrij simpel. Einde van je mooie designvijver + lelijke goudvissen.quote:
http://www.zie.nl/video/a(...)indbuks/m1fzum8fcr9yquote:
Kijk dat is netjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef Cazano het volgende:
[..]
wij houden onze katten in de tuin, ze zijn nog nooit ontsnapt in 8 jaar.
Als wij er niet zijn zitten ze gewoon binnen, geen kattenluik of iets, wij laten ze zelf naar buiten als het goed weer is
Omdat katten net zo lang kunnen zeuren dat je blij bent dat ze buiten zijn..quote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef Cazano het volgende:
[..]
![]()
ik snap sowieso niet waarom mensen zomaar hun kat naar buiten doen
dan moet je ze maar leren op de bak te schijten
als je het al toelaat dat een kat naar je blaast is het gewoon je eigen schuld. dat heb ik hier meteen afgeleerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef mrhaas het volgende:
Terechte klacht. Ze luisteren niet. Hoevaak je ze ook je kamer uit trapt of wat dan ook. Zelfs met een paar meppen, en beker water. Ze blijven gewoon blazend zitten, en proberen het na 5 minuten weer. Gelukkig ga ik hier weg binnenkort waar ik nu woon. Anders moest ik ruzie maken met m'n buurman. Maar wat een schijt beest. Janken ook 's ochtends...
nee inderdaad, heb er ook wel wat omgelegd toen ik nog kattenhater was (ze trokken mijn volièrevogels door het gaas).quote:
Slachtofferrol aanmeten? Jouw kat dient uit de buurt van mijn vissen te blijven, waarom is het ok als jouw ondier mijn vissen te grazen neemt?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je dat ook maar zou proberen dan is het gevolg vrij simpel. Einde van je mooie designvijver + lelijke goudvissen.
Span je lekker een netje over je vijver.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Slachtofferrol aanmeten? Jouw kat dient uit de buurt van mijn vissen te blijven, waarom is het ok als jouw ondier mijn vissen te grazen neemt?
Zo lief en schattig.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef Cazano het volgende:
heb er een die sprekend op deze lijkt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Precies zo zie ik het ook. Mijn vissen hebben mijn steun en niet die vieze vlooienbalquote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kijk dat is netjes.
Maar als zo'n vlooienbaal mijn tuin onderschijt en vervolgens zijn natuurlijke driften gaat botvieren op mijn kois, neem ik ook mijn verantwoordelijkheid en dan vind ik mijn prachtige schepselen in bescherming en niet zo'n vals roofdier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |