Vaste spelers in deze serie:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:17 schreef hamsterke het volgende:
Even melden voordat ik voor rotte vis uitgemaakt wordt: Ik ben een dierenliefhebber en geen katten hater maar ik wil toch echt even mijn frustratie uiten over die katten van tegenwoordig.
De laatste tijd is er iedere keer een kat die de hamsters uit mijn schuurtje lastig loopt te vallen, hij gooit alle kooien omver en heeft al enkele hamsters opgevreten (hij maakt zelf de deur open). Dezelfde kat (ik heb hem meermaals op heterdaad betrapt toen hij zich weer eens niet kon inhouden om te zondigen) heeft ook al de steurs en de koikarpers van mn vader afgeslacht. Als ik bij mijn buurman aan de deur ga wil hij dat ik "bewijs" dat het zijn kat is, als ik de kat tot in detail beschreven heb zegt hij: Dat zou Poekie nooit doen!
Dezelfde kat loopt al JAREN onze tuin overhoop te halen en de hele tuin onder te schijten, we hebben al vaak zat bij de buurman gemeld dat we er last van hebben. Ik heb al enkele keren een vergoeding gevraagd voor de dieren die de kat heeft afgeslacht, de buurman zei dat hij het zou betalen maar tot op heden nog geen rooie cent ontvangen.
Laatst heeft die kat een nestje koolmeesjes afgeslacht uit een nestkastje die we notabene extra hoog hadden gehangen zodat die kat er niet bij kon. We zijn ermee naar de buurman gegaan, zegt hij: Dat is de natuur. Toen ik hem vertelde dat katten "van nature" normaal niet voorkomen in Nederland, wist hij er even geen antwoord op te geven. Dat hij hiermee (het los laten lopen van een invasief exotisch dier) dus indirect verantwoordelijk is voor de dood van een niet nader te noemen hoeveelheid (huis) dieren, heeft hij volgens mij niet begrepen.
Ik ben de wanhoop nabij en ben niet zo "bruut" dat ik de kat wat aan wil gaan doen, maar heb toch een mogelijkheid bedacht om van die kat af te komen.
Ik gooi de schuur dicht als dat beest in de schuur zit, stop hem in een transportkistje en breng hem naar een asiel in Groningen/Friesland (ik kom zelf uit het zuiden). Ik weet zeker dat m'n buurman in iedergeval een hartstuip krijgt als hij merkt dat Poekie vanavond niet thuisgekomen is.
Dat beest krijgt dan nog in iedergeval de verzorging die hij nodig heeft, hij valt mij niet meer lastig en de buurman krijgt de schrik van zijn leven (terecht, zoals ik ook al tientallen keren heb gehad).
Ik hoop dat hij zn kat voortaan binnen zal houden als hij hem terug heeft, ik ga mijn hond (ondanks dat het een buitendier is) toch ook niet over de schutting heen gooien zodat Rakkertje eens een lekkere bruine bolus in de buurman zijn tuin kan draaien. Ik neem een huisdier en ik neem de lusten en de lasten op me. Oftewel als je kat kapot gereden wordt door iemand dan moet je ook niet gaan liggen janken, dat is je eigen egoistische schuld! Dat mensen er geen wijsheid uit halen is toch belachelijk! Ik heb al verschillende posts gelezen van mensen waarbij het al 3 keer is voorgekomen dat hun kat is doodgereden. Zegt dat dan niet iets over de buurt waar je in woont? Bijvoorbeeld dat je buurt geen geschikte plek is om je kat in los te laten lopen?? En dan nog aan hun egoistische dikke kop denken door maar weer opnieuw zo een beestje aan te schaffen en buiten te schoppen.
Als je geen plaats hebt voor een huisdier binnenshuis of in een grote tuin (met een kattenren) dan moet je er ook geen nemen.
neem dan geen katquote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef padlarf het volgende:
Dat mensen katten uberhaupt buiten laten
Nou ja mag wel van mij, maar dan wel zo'n electronische halsband die ze een schok geeft als ze de tuin uit willen.
Dat zal vast eventjes vaak voorkomen jaquote:Op maandag 14 maart 2011 14:31 schreef pipojansen het volgende:
katten zijn leuk als je last hebt van een muizenplaag.
ik heb thuis raskatten en van ons mogen ze naar buiten, maar alleen in de achtertuinquote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef padlarf het volgende:
Nou ja mag wel van mij, maar dan wel zo'n electronische halsband die ze een schok geeft als ze de tuin uit willen.
Ik ook niet vrijwillig maar ik heb geen keuze en moet mijn tuin delen met andermans kattenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik zal ook nooit een kat als huisdier hebben
Dan zou ik een kat nemen om mn moeder te redden ja. Wanneer ze weer beter is zet ik de kat dan 500 km verder in Duitsland in een bos. Beestje is toch wel gelukkig in de vrije natuur. Kan het vrolijk muizen vangen en rond dartelen.quote:
Precies! Gewoon die kat in een valletje lokken en 500 km verder uitzetten.. baasje boeit het toch nietquote:Op maandag 14 maart 2011 14:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dan zou ik een kat nemen om mn moeder te redden ja. Wanneer ze weer beter is zet ik de kat dan 500 km verder in Duitsland in een bos. Beestje is toch wel gelukkig in de vrije natuur. Kan het vrolijk muizen vangen en rond dartelen.
Goed van jequote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef Cazano het volgende:
[..]
ik heb thuis raskatten en van ons mogen ze naar buiten, maar alleen in de achtertuin
we hebben schrikdraad op onze schutting
500 kmquote:Op maandag 14 maart 2011 14:38 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Precies! Gewoon die kat in een valletje lokken en 500 km verder uitzetten.. baasje boeit het toch niet
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:39 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Goed van je![]()
Ik laat die van mij alleen op het balkon. Ik vind het een beetje aso je kat los te laten om vervolgens verbaasd te doen als de buren het niet tof vinden dat het beest bij hen tussen de speciaal gekruisfokte rododendrons (oid) zit te schijten en te graven. Plaats een dunne schutting, leg er wat draad op of maak een buitenren. Probleem opgelost.
Of je moet in een buurt wonen die het geen probleem vindt, maar goed als je buren het niks vinden moet je als eigenaar daar een oplossing voor zoeken. Niet neerleggen bij anderen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef Cazano het volgende:
ik heb thuis raskatten en van ons mogen ze naar buiten, maar alleen in de achtertuin
we hebben schrikdraad op onze schutting
Yeah, nog meer kattenliefhebbers!quote:Op maandag 14 maart 2011 14:39 schreef Cat_Tank het volgende:
Goed van je![]()
Ik laat die van mij alleen op het balkon. Ik vind het een beetje aso je kat los te laten om vervolgens verbaasd te doen als de buren het niet tof vinden dat het beest bij hen tussen de speciaal gekruisfokte rododendrons (oid) zit te schijten en te graven. Plaats een dunne schutting, leg er wat draad op of maak een buitenren. Probleem opgelost.
Of je moet in een buurt wonen die het geen probleem vindt, maar goed als je buren het niks vinden moet je als eigenaar daar een oplossing voor zoeken. Niet neerleggen bij anderen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef Yu-Kee het volgende:
Dat soort dingen heb ik ook nooit begrepen. Mensen schaffen een kat aan en vervolgens geven ze hem aan de buurt en iedereen moet dat dan maar leuk vinden.
"Ja, want een kat hoort buiten te zijn en de ruimte te hebben."
Eeeh ja, maar waarom neem je dan een kat als je vindt dat ie buiten moet zijn? Ik zou ook best een kat willen, ik vind dat namelijk hartstikke leuk, maar ik woon nogal klein én middenin het centrum (dus ik heb geen weiland of zo) en ik ga echt niet de buurt opzadelen met mijn kat.
In Italie wordt ie opgegeten, da's zielig. Daar is kattenvlees een lekkernij, net als in Hongarije, Korea en China.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Gewoon ff weekendje op vakantie (italie ofzo)
We hebben geen katten, mijn moeder is allergisch.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:43 schreef Cazano het volgende:
voor de kattenliefhebbers:
wat voor katten hebben jullie?
wij hebben 4 ragdolls thuis
Dierenbeul.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef padlarf het volgende:
Ragdollsquote:Op maandag 14 maart 2011 14:43 schreef Cazano het volgende:
voor de kattenliefhebbers:
wat voor katten hebben jullie?
wij hebben 4 ragdolls thuis
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
We hebben geen katten, mijn moeder is allergisch.
Raskatten misschien. Straatkatten werden afgemaakt. Hier worden ze toegelaten of krijgen zelfs een reis van 500 kilometer om vervolgens ergens anders in de buurt te schijten, auto's te bekrassen of in je tuin te zeiken.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Katten zijn echt superbeesten, in Egypte waren ze - terecht - Heilig.
Mijn kat eet jouw Koikarpers op.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die katten belangrijker vinden dan uit Japan geïmporteerde kois
Mijn kois kosten 570 euro per stuk, die kat die je bij het asiel hebt opgepikt stelt niets voor in vergelijking met mijn machtige wonderen der natuur.
Ze krijgen een schokje, oh wat erg. Na 3 keer hebben ze het afgeleerd. Nou nou nou, wat ben ik een dierenbeul zegquote:
mijn katten waren ook iets va 600 - 700 euro per stukquote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die katten belangrijker vinden dan uit Japan geïmporteerde kois
Mijn kois kosten 570 euro per stuk, die kat die je bij het asiel hebt opgepikt stelt niets voor in vergelijking met mijn machtige wonderen der natuur.
Niet erg, als ie een oog kan missen of met drie voetjes nog fatsoenlijk kan lopen doet ie zijn best maarquote:
Ik heb er 18 in mijn vijver, watervalletjes, exotische planten alles.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef Cazano het volgende:
[..]
mijn katten waren ook iets va 600 - 700 euro per stuk
mijn moeder vind ze helemaal geweldig
Is al meerdere malen gebeurd dat mijn kat met zo'n halve vis aankwam zetten.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet erg, als ie een oog kan missen of met drie voetjes nog fatsoenlijk kan lopen doet ie zijn best maar
Ik bedoel, als ik een kat zie die aan mijn kois zit, mik ik op ogen/pootjes (windbuks)quote:Op maandag 14 maart 2011 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is al meerdere malen gebeurd dat mijn kat met zo'n halve vis aankwam zetten.
Zou de bekken van die mongooltjes die 500 euro voor zo'n lelijke vis hebben betaalt dan wel eens willen zien eigenlijk.Tokkies
Je ziet dat je doorsloeg en laat het nu uit de hand lopen om het te laten lijken of je trollde?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Gewoon ff weekendje op vakantie (italie ofzo)
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb er 18 in mijn vijver, watervalletjes, exotische planten alles.
Doe je je kinderen ook zo'n band om?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ze krijgen een schokje, oh wat erg. Na 3 keer hebben ze het afgeleerd. Nou nou nou, wat ben ik een dierenbeul zeg
Degelijke hypothesequote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Je ziet dat je doorsloeg en laat het nu uit de hand lopen om het te laten lijken of je trollde?
Ik kan er niet tegen als mensen me vertellen dan maar gaas over mijn bouwwerk te spannen zodat andermans katten geen schade aan kunnen richtenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Cazano het volgende:
[..]
![]()
ik kan er niet tegen als mensen hun dieren niet goed verzorgen
Lukt je niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ik een kat zie die aan mijn kois zit, mik ik op ogen/pootjes (windbuks)
Kinderen zijn geen kattenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe je je kinderen ook zo'n band om?
Mensen die geweld nodig hebben om hun gelijk te halen.
Het zou de eerste niet zijn hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lukt je niet.
Of je moet de hele nacht voor het raam gaan zitten/je vijver dichtmaken.
Laat staan hoe je daar mee om zou gaan. Die zijn nog veel hardleerser.quote:
wij houden onze katten in de tuin, ze zijn nog nooit ontsnapt in 8 jaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als mensen me vertellen dan maar gaas over mijn bouwwerk te spannen zodat andermans katten geen schade aan kunnen richten
Als je dat ook maar zou proberen dan is het gevolg vrij simpel. Einde van je mooie designvijver + lelijke goudvissen.quote:
http://www.zie.nl/video/a(...)indbuks/m1fzum8fcr9yquote:
Kijk dat is netjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef Cazano het volgende:
[..]
wij houden onze katten in de tuin, ze zijn nog nooit ontsnapt in 8 jaar.
Als wij er niet zijn zitten ze gewoon binnen, geen kattenluik of iets, wij laten ze zelf naar buiten als het goed weer is
Omdat katten net zo lang kunnen zeuren dat je blij bent dat ze buiten zijn..quote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef Cazano het volgende:
[..]
![]()
ik snap sowieso niet waarom mensen zomaar hun kat naar buiten doen
dan moet je ze maar leren op de bak te schijten
als je het al toelaat dat een kat naar je blaast is het gewoon je eigen schuld. dat heb ik hier meteen afgeleerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef mrhaas het volgende:
Terechte klacht. Ze luisteren niet. Hoevaak je ze ook je kamer uit trapt of wat dan ook. Zelfs met een paar meppen, en beker water. Ze blijven gewoon blazend zitten, en proberen het na 5 minuten weer. Gelukkig ga ik hier weg binnenkort waar ik nu woon. Anders moest ik ruzie maken met m'n buurman. Maar wat een schijt beest. Janken ook 's ochtends...
nee inderdaad, heb er ook wel wat omgelegd toen ik nog kattenhater was (ze trokken mijn volièrevogels door het gaas).quote:
Slachtofferrol aanmeten? Jouw kat dient uit de buurt van mijn vissen te blijven, waarom is het ok als jouw ondier mijn vissen te grazen neemt?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je dat ook maar zou proberen dan is het gevolg vrij simpel. Einde van je mooie designvijver + lelijke goudvissen.
Span je lekker een netje over je vijver.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Slachtofferrol aanmeten? Jouw kat dient uit de buurt van mijn vissen te blijven, waarom is het ok als jouw ondier mijn vissen te grazen neemt?
Zo lief en schattig.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef Cazano het volgende:
heb er een die sprekend op deze lijkt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Precies zo zie ik het ook. Mijn vissen hebben mijn steun en niet die vieze vlooienbalquote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kijk dat is netjes.
Maar als zo'n vlooienbaal mijn tuin onderschijt en vervolgens zijn natuurlijke driften gaat botvieren op mijn kois, neem ik ook mijn verantwoordelijkheid en dan vind ik mijn prachtige schepselen in bescherming en niet zo'n vals roofdier.
je moet er ook wel de tijd voor nemen, dat ze genoeg bewegen enzo. genoeg aandacht geven.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die pretenderen kattenliefhebber te zijn en hun kat heel de dag binnenhouden die falen echt hard.
Zo'n beest hoort buiten te zijn, hij kwijnt helemaal weg binnen. En het boeit geen fuck dat dat anders lijkt omdat ie heel de dag maar binnen ligt te tukken. Het is gewoon zo.
Nee dat wil ik niet. Ik heb geen vijver om er netjes over te spannen (ziet toch niet uit :S). Houd die kat maar gewoon thuisquote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Span je lekker een netje over je vijver.
Dat heb ik nou ook met mijn kameel, wollah. Maar als die in je tuin zit te schijten of op je auto zit, dan is het a-sociaalquote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die pretenderen kattenliefhebber te zijn en hun kat heel de dag binnenhouden die falen echt hard.
Zo'n beest hoort buiten te zijn, hij kwijnt helemaal weg binnen. En het boeit geen fuck dat dat anders lijkt omdat ie heel de dag maar binnen ligt te tukken. Het is gewoon zo.
Op het balkon uitrennen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
je moet er ook wel de tijd voor nemen, dat ze genoeg bewegen enzo. genoeg aandacht geven.
en af en toe kunnen ze op het balkon en op de galerij uitrennen.
maar dan nog zitten ze liever binnen.
Of jij houdt je vieze beest gewoon binnenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Span je lekker een netje over je vijver.
vroeger wilden onze katten heel graag naar boven, onze slaapkamers, lekker onder de dekens enzo. Natuurlijk wilden wij dit niet want dat zit je bed vol met haren.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Omdat katten net zo lang kunnen zeuren dat je blij bent dat ze buiten zijn..
Die ervaring heb ik met mijn kat tenminste..ben blij dat ik een klein bos als achtertuin heb (gemeentegrond), de tuinen van de buren in de omgeving zijn allemaal betegeld dus mochten er klachten komen dat mijn kat in een tuin gescheten heeft dan kan ik zeggen dat het niet in hun tuin is gebeurd.
Maar goed, m'n kat komt nog steeds netjes naar huis om op de kattenbak te gaan.
Als reactie op de OP en Hamsterke, als je die kat naar een asiel brengt zal de eigenaar gewoon gebeld worden als de kat gechipped is.
Plus als ie niet gebeld wordt zal de eigenaar waarschijnlijk binnen een half jaar weer een nieuwe kat nemen, jong beestje die weer net zo nieuwsgierig is.
Wat helpt tegen poepende katten is kippengaas onder de aarde doen waar de kat het meeste poept, dit bedek je met aarde waardoor je het niet meer ziet.
Hierdoor kan de kat niet meer in je tuin graven.
Tegen het vissen in de vijver kan je planten rond de vijver planten waardoor de kat er niet makkelijk meer bijkomt.
Maar meestal worden die vissen door reigers gepakt en niet door katten, katten houden niet heel erg van water tenslotte, verder dan een pootje nat maken gaan ze niet over het algemeen.
Want je auto gaat er kapot van? Laat me niet lachen man.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef BMND het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook met mijn kameel, wollah. Maar als die in je tuin zit te schijten of op je auto zit, dan is het a-sociaal
Precies, houd die kat maar gewoon thuis want daar heb ik niet om gevraagdquote:Op maandag 14 maart 2011 14:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Of jij houdt je vieze beest gewoon binnen
Ik heb hartstikke veel werk in mijn vijver gestoken en dan wil ik daarvan genieten en niet omdat één of ander lui baasje niet op zijn kat wil letten gaas moeten spannen (en mijn hele vijver verpesten daardoor).
Als mensen zo'n vijver hebben en in de zomer staat zo'n kingsize pomp dag en nacht herrie te maken in de tuin trek ik toch ook je vissen niet uit de vijver omdat het irritant is?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet. Ik heb geen vijver om er netjes over te spannen (ziet toch niet uit :S). Houd die kat maar gewoon thuis
Ik heb van mijn leven nog geen reiger in mijn tuin gezien dus tjaquote:Op maandag 14 maart 2011 15:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als mensen zo'n vijver hebben en in de zomer staat zo'n kingsize pomp dag en nacht herrie te maken in de tuin trek ik toch ook je vissen niet uit de vijver?
Behoorlijk zielig en laag als je op dieren gaat schieten omdat jij geen netje wenst te spannen.
Bedoel ga je dan ook op reigers schieten? Die kan namelijk niemand binnenhouden o.i.d..
Nee, als mijn kameel blijft zitten op je auto is er niets aan de hand. Wanneer mijn kameel denkt dat het tijd is om op te staan en zich gaat uitrekken en zijn nagels in de lak van jouw auto zet, dan piep je wel anders.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Want je auto gaat er kapot van? Laat me niet lachen man.
op de galerij natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Op het balkon uitrennen.Man, die beestjes moeten gewoon achter een muis of iets dergelijks aan kunnen rennen. Wat denk je nou, dat die paar meter op het balkon genoeg is?
Wij hebben al een aantal katten gehad die 16 zijn geworden, en dat is niet omdat ze heel de dag binnen liggen.
Ik vind het nogal jammer als zo'n vis van 570 euro wordt afgemaakt omdat een of andere tokkiebuurman niet op zijn kat wil letten en vervolgens de schuld bij mij legtquote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef SiGNe het volgende:
Valt me wel op dat mensen die Koikarpers hebben zwaar agressief zijn naar andere beesten toe, heb al eerder topics gelezen waarbij ze dieren vergiftigen of neerschieten.
Ik dacht dat het de bedoeling was dat je rustig wordt als je naar die vissen kijkt.
Ik heb in 10 jaar tijd 1 reiger gezien. Anders maak je toch gewoon een topic aan over reigers en vijverpompjes als je je daar zo aan stoort?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als mensen zo'n vijver hebben en in de zomer staat zo'n kingsize pomp dag en nacht herrie te maken in de tuin trek ik toch ook je vissen niet uit de vijver omdat het irritant is?
Behoorlijk zielig en laag als je op dieren gaat schieten omdat jij geen netje wenst te spannen.
Bedoel ga je dan ook op reigers schieten? Die kan namelijk niemand binnenhouden o.i.d..
Zijn vaak de grootste tokkies. Van dat kamptuig met goud om en vadsige wijven weet je wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef SiGNe het volgende:
Valt me wel op dat mensen die Koikarpers hebben zwaar agressief zijn naar andere beesten toe, heb al eerder topics gelezen waarbij ze dieren vergiftigen of neerschieten.
Ik dacht dat het de bedoeling was dat je rustig wordt als je naar die vissen kijkt.
Die vissen kosten 500+ per stuk. Doe nu niet alsof je dom bentquote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn vaak de grootste tokkies. Van dat kamptuig met goud om en vadsige wijven weet je wel.
Neuh geen behoefte aan.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik heb in 10 jaar tijd 1 reiger gezien. Anders maak je toch gewoon een topic aan over reigers en vijverpompjes als je je daar zo aan stoort?
Inderdaad zeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef SiGNe het volgende:
Ik zal een tientje aan het verminkte pootje van poekie hangen voordat ik hem mijn tuin uitschop, ok?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn vaak de grootste tokkies. Van dat kamptuig met goud om en vadsige wijven weet je wel.
Daar heb je wel een puntquote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je ooit al een zich uitrekkende kat zijn nagels zien gebruiken? Dacht het niet he? Als hij dat namelijk zou doen, zou die nooit meer loskomen. Maargoed, je zal wel niet begrijpen wat ik bedoel, he?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef BMND het volgende:
[..]
Nee, als mijn kameel blijft zitten op je auto is er niets aan de hand. Wanneer mijn kameel denkt dat het tijd is om op te staan en zich gaat uitrekken en zijn nagels in de lak van jouw auto zet, dan piep je wel anders.
Als die gast elke dag 500 euro moet begraven vanwege andermans katten zal die zich wel druk maken geloof mequote:Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.
Ik ken wel iemand met koi karpers, maar die maakt zich lang niet zo druk.
Zal wel zijn omdat ze zelf katten hebben die niet naar die vissen omkijken, in tegenstelling tot reigers en de hond.
Dankjewel voor het bevestigen van het beeld dat ik had van mensen met koikarpers.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zal een tientje aan het verminkte pootje van poekie hangen voordat ik hem mijn tuin uitschop, ok?
Kun je weer mooi een nieuwe kat kopenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dankjewel voor het bevestigen van het beeld dat ik had van mensen met koikarpers.
het enige dat die van mij hebben thuisgebracht was een muis die nog leefdequote:Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Ojee en ik vond vorige week een kop van een karper afgevroten voor mijn keukendeur.
Hij maakt zich ook niet druk om de hond die zijn karpers de vijver uit mept, dus dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Als die gast elke dag 500 euro moet begraven vanwege andermans katten zal die zich wel druk maken geloof me
Klopt ja ze spelen nog wel eens met hun prooien.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef Cazano het volgende:
[..]
het enige dat die van mij hebben thuisgebracht was een muis die nog leefde
ging hij ermee spelen
Hij zou de eerste zijn die zich niet drukt maakt om 500 euro per vis. Heeft ie ze gratis gekregen ofzo? wtf.. als dat elke dag gebeurd ben je in een week 3500 euro kwijt en t boeit hem niks? Lul verderquote:Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij maakt zich ook niet druk om de hond die zijn karpers de vijver uit mept, dus dat lijkt me sterk.
Geld zat toch die lui?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Als die gast elke dag 500 euro moet begraven vanwege andermans katten zal die zich wel druk maken geloof me
net als de overheid met de burgers, nog even aan de vrijheid laten ruiken voor ze definitief afgemaakt worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt ja ze spelen nog wel eens met hun prooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent in de war met reiki. Daar mag in dit topic trouwens ook over gepraat worden, zodra reiki-master en kattenhater vogeltjesdans weer terug is.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef SiGNe het volgende:
Nee hij heeft ze gewoon gekocht. En waar zeg ik dat het elke dag gebeurt?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:07 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Hij zou de eerste zijn die zich niet drukt maakt om 500 euro per vis. Heeft ie ze gratis gekregen ofzo? wtf.. als dat elke dag gebeurd ben je in een week 3500 euro kwijt en t boeit hem niks? Lul verder
Bij mij gebeurde het wel elke dag. En dan vind jij het gek dat ik er gek van word?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hij heeft ze gewoon gekocht. En waar zeg ik dat het elke dag gebeurt?
Ik vond ook eens een bijna dode duif, net toen ik in bed lag. Was in een hoekje bij mijn bed neergelegd. Bovenkant van het beestje puilde uit en lang helemaal open,hij was meer dood dan levend. Ik heb geprobeerd hem zelf af te maken maar ik kon het niet. Dus toen maar de dierenambulance gebeld.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef Cazano het volgende:
[..]
het enige dat die van mij hebben thuisgebracht was een muis die nog leefde
ging hij ermee spelen
Voor hetzelfde geld heeft jouw kat de prijsduif van je duivenmelkende buurman omgebracht, wat een prachtig wezenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vond ook eens een bijna dode duif, net toen ik in bed lag. Was in een hoekje bij mijn bed neergelegd. Bovenkant van het beestje puilde uit en lang helemaal op,hij was meer dood dan levend. Ik heb geprobeerd hem zelf af te maken maar ik kon het niet. Dus toen maar de dierenambulance gebeld.
Vorig seizoen had er ene een pad te pakken. Ik wist niet dat padden zo hard konden krijsen zeg. Ik heb de pad afgenomen, in een emmer gezet en maar naar de vijver in het park gebracht.
En wat als mijn kameel op je auto ligt en plotseling schrikt en wil dan snel weg komen? Dan moet het toch zijn nagels gebruiken.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heb je ooit al een zich uitrekkende kat zijn nagels zien gebruiken? Dacht het niet he? Als hij dat namelijk zou doen, zou die nooit meer loskomen. Maargoed, je zal wel niet begrijpen wat ik bedoel, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |