Dierenbeul.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef padlarf het volgende:
Dat mensen katten uberhaupt buiten laten
Nou ja mag wel van mij, maar dan wel zo'n electronische halsband die ze een schok geeft als ze de tuin uit willen.
Ragdollsquote:Op maandag 14 maart 2011 14:43 schreef Cazano het volgende:
voor de kattenliefhebbers:
wat voor katten hebben jullie?
wij hebben 4 ragdolls thuis
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
We hebben geen katten, mijn moeder is allergisch.
Raskatten misschien. Straatkatten werden afgemaakt. Hier worden ze toegelaten of krijgen zelfs een reis van 500 kilometer om vervolgens ergens anders in de buurt te schijten, auto's te bekrassen of in je tuin te zeiken.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Katten zijn echt superbeesten, in Egypte waren ze - terecht - Heilig.
Mijn kat eet jouw Koikarpers op.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die katten belangrijker vinden dan uit Japan geïmporteerde kois
Mijn kois kosten 570 euro per stuk, die kat die je bij het asiel hebt opgepikt stelt niets voor in vergelijking met mijn machtige wonderen der natuur.
Ze krijgen een schokje, oh wat erg. Na 3 keer hebben ze het afgeleerd. Nou nou nou, wat ben ik een dierenbeul zegquote:
mijn katten waren ook iets va 600 - 700 euro per stukquote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die katten belangrijker vinden dan uit Japan geïmporteerde kois
Mijn kois kosten 570 euro per stuk, die kat die je bij het asiel hebt opgepikt stelt niets voor in vergelijking met mijn machtige wonderen der natuur.
Niet erg, als ie een oog kan missen of met drie voetjes nog fatsoenlijk kan lopen doet ie zijn best maarquote:
Ik heb er 18 in mijn vijver, watervalletjes, exotische planten alles.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef Cazano het volgende:
[..]
mijn katten waren ook iets va 600 - 700 euro per stuk
mijn moeder vind ze helemaal geweldig
Is al meerdere malen gebeurd dat mijn kat met zo'n halve vis aankwam zetten.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet erg, als ie een oog kan missen of met drie voetjes nog fatsoenlijk kan lopen doet ie zijn best maar
Ik bedoel, als ik een kat zie die aan mijn kois zit, mik ik op ogen/pootjes (windbuks)quote:Op maandag 14 maart 2011 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is al meerdere malen gebeurd dat mijn kat met zo'n halve vis aankwam zetten.
Zou de bekken van die mongooltjes die 500 euro voor zo'n lelijke vis hebben betaalt dan wel eens willen zien eigenlijk.Tokkies
Je ziet dat je doorsloeg en laat het nu uit de hand lopen om het te laten lijken of je trollde?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Gewoon ff weekendje op vakantie (italie ofzo)
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb er 18 in mijn vijver, watervalletjes, exotische planten alles.
Doe je je kinderen ook zo'n band om?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ze krijgen een schokje, oh wat erg. Na 3 keer hebben ze het afgeleerd. Nou nou nou, wat ben ik een dierenbeul zeg
Degelijke hypothesequote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Je ziet dat je doorsloeg en laat het nu uit de hand lopen om het te laten lijken of je trollde?
Ik kan er niet tegen als mensen me vertellen dan maar gaas over mijn bouwwerk te spannen zodat andermans katten geen schade aan kunnen richtenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Cazano het volgende:
[..]
![]()
ik kan er niet tegen als mensen hun dieren niet goed verzorgen
Lukt je niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ik een kat zie die aan mijn kois zit, mik ik op ogen/pootjes (windbuks)
Kinderen zijn geen kattenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe je je kinderen ook zo'n band om?
Mensen die geweld nodig hebben om hun gelijk te halen.
Het zou de eerste niet zijn hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lukt je niet.
Of je moet de hele nacht voor het raam gaan zitten/je vijver dichtmaken.
Laat staan hoe je daar mee om zou gaan. Die zijn nog veel hardleerser.quote:
wij houden onze katten in de tuin, ze zijn nog nooit ontsnapt in 8 jaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als mensen me vertellen dan maar gaas over mijn bouwwerk te spannen zodat andermans katten geen schade aan kunnen richten
Als je dat ook maar zou proberen dan is het gevolg vrij simpel. Einde van je mooie designvijver + lelijke goudvissen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |