quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Ah, mensen die mijn fantasieën werkelijkheid laten worden.
Helemaal mee eens alleen vind ik een kat die niet thuis gehouden wordt geen huisdier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Katten kunnen flink irritant zijn, maar dat betekent nog niet dat 1 of andere idioot het recht heeft om andermans huisdier te vermoorden.
Dieren voor je vermaak houden is toch al vrij achterlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:22 schreef Batsnek het volgende:
Ik heb eigenlijk meer een hekel aan mensen die hun huisdier de hele dag opsluiten in een flatje waar ze nauwelijks buiten komen. Dieren horen los te lopen in de natuur, niet opgesloten te zitten in een hok voor andermans vermaak.
Er zijn ook mensen die een huisdier hebben om het dier een beter leven te gunnen dan bij die achterlijke debielen waar ze eerst hebben geleefd...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dieren voor je vermaak houden is toch al vrij achterlijk.
Dan ben je goed op de hoogte....(van je woonplaats...)quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef Paxcon het volgende:
schrok me kapot bij het eerste woord want dat is mijn woonplaats.
dat is prima. Maar beesten fokken om als speeltje te dienen voor verwende mensen staat mij nogal tegen. Zeker als de natuur al zo ver weg is van dat beestje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:58 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die een huisdier hebben om het dier een beter leven te gunnen dan bij die achterlijke debielen waar ze eerst hebben geleefd...![]()
Wat ik wel erg vind is als er weer een hype ontstaat door een bepaalde film oid met dieren en dat er dan van die ouders zijn die zich door hun jengelende,veeleisende,etterende, verwende, hysterische k*tkinderen laten overhalen om zo`n dier in huis te halen en er dan later achter te komen dat het toch veel werk is om zo`n dier te houden en dan uiteindelijk het dier weer te droppen in een asiel, of erger, in het bosquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
dat is prima. Maar beesten fokken om als speeltje te dienen voor verwende mensen staat mij nogal tegen. Zeker als de natuur al zo ver weg is van dat beestje.
Als we nu een film over netpythons maken, dan wil ieder kind er daar eentje van en hebben al die zwerfkatten meteen een bestemming.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wat ik wel erg vind is als er weer een hype ontstaat door een bepaalde film oid met dieren en dat er dan van die ouders zijn die zich door hun jengelende,veeleisende,etterende, verwende, hysterische k*tkinderen laten overhalen om zo`n dier in huis te halen en er dan later achter te komen dat het toch veel werk is om zo`n dier te houden en dan uiteindelijk het dier weer te droppen in een asiel, of erger, in het bos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn er ook niet voor bedoeld om in de tuin van de buren te schijten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef Psy-freak het volgende:
Mensen die denken dat een huisdier thuis moet blijven
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Ah, mensen die mijn fantasieën werkelijkheid laten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |