http://www.zie.nl/video/a(...)indbuks/m1fzum8fcr9yquote:
Kijk dat is netjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef Cazano het volgende:
[..]
wij houden onze katten in de tuin, ze zijn nog nooit ontsnapt in 8 jaar.
Als wij er niet zijn zitten ze gewoon binnen, geen kattenluik of iets, wij laten ze zelf naar buiten als het goed weer is
Omdat katten net zo lang kunnen zeuren dat je blij bent dat ze buiten zijn..quote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef Cazano het volgende:
[..]
![]()
ik snap sowieso niet waarom mensen zomaar hun kat naar buiten doen
dan moet je ze maar leren op de bak te schijten
als je het al toelaat dat een kat naar je blaast is het gewoon je eigen schuld. dat heb ik hier meteen afgeleerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef mrhaas het volgende:
Terechte klacht. Ze luisteren niet. Hoevaak je ze ook je kamer uit trapt of wat dan ook. Zelfs met een paar meppen, en beker water. Ze blijven gewoon blazend zitten, en proberen het na 5 minuten weer. Gelukkig ga ik hier weg binnenkort waar ik nu woon. Anders moest ik ruzie maken met m'n buurman. Maar wat een schijt beest. Janken ook 's ochtends...
nee inderdaad, heb er ook wel wat omgelegd toen ik nog kattenhater was (ze trokken mijn volièrevogels door het gaas).quote:
Slachtofferrol aanmeten? Jouw kat dient uit de buurt van mijn vissen te blijven, waarom is het ok als jouw ondier mijn vissen te grazen neemt?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je dat ook maar zou proberen dan is het gevolg vrij simpel. Einde van je mooie designvijver + lelijke goudvissen.
Span je lekker een netje over je vijver.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Slachtofferrol aanmeten? Jouw kat dient uit de buurt van mijn vissen te blijven, waarom is het ok als jouw ondier mijn vissen te grazen neemt?
Zo lief en schattig.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef Cazano het volgende:
heb er een die sprekend op deze lijkt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Precies zo zie ik het ook. Mijn vissen hebben mijn steun en niet die vieze vlooienbalquote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kijk dat is netjes.
Maar als zo'n vlooienbaal mijn tuin onderschijt en vervolgens zijn natuurlijke driften gaat botvieren op mijn kois, neem ik ook mijn verantwoordelijkheid en dan vind ik mijn prachtige schepselen in bescherming en niet zo'n vals roofdier.
je moet er ook wel de tijd voor nemen, dat ze genoeg bewegen enzo. genoeg aandacht geven.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die pretenderen kattenliefhebber te zijn en hun kat heel de dag binnenhouden die falen echt hard.
Zo'n beest hoort buiten te zijn, hij kwijnt helemaal weg binnen. En het boeit geen fuck dat dat anders lijkt omdat ie heel de dag maar binnen ligt te tukken. Het is gewoon zo.
Nee dat wil ik niet. Ik heb geen vijver om er netjes over te spannen (ziet toch niet uit :S). Houd die kat maar gewoon thuisquote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Span je lekker een netje over je vijver.
Dat heb ik nou ook met mijn kameel, wollah. Maar als die in je tuin zit te schijten of op je auto zit, dan is het a-sociaalquote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die pretenderen kattenliefhebber te zijn en hun kat heel de dag binnenhouden die falen echt hard.
Zo'n beest hoort buiten te zijn, hij kwijnt helemaal weg binnen. En het boeit geen fuck dat dat anders lijkt omdat ie heel de dag maar binnen ligt te tukken. Het is gewoon zo.
Op het balkon uitrennen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
je moet er ook wel de tijd voor nemen, dat ze genoeg bewegen enzo. genoeg aandacht geven.
en af en toe kunnen ze op het balkon en op de galerij uitrennen.
maar dan nog zitten ze liever binnen.
Of jij houdt je vieze beest gewoon binnenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Span je lekker een netje over je vijver.
vroeger wilden onze katten heel graag naar boven, onze slaapkamers, lekker onder de dekens enzo. Natuurlijk wilden wij dit niet want dat zit je bed vol met haren.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Omdat katten net zo lang kunnen zeuren dat je blij bent dat ze buiten zijn..
Die ervaring heb ik met mijn kat tenminste..ben blij dat ik een klein bos als achtertuin heb (gemeentegrond), de tuinen van de buren in de omgeving zijn allemaal betegeld dus mochten er klachten komen dat mijn kat in een tuin gescheten heeft dan kan ik zeggen dat het niet in hun tuin is gebeurd.
Maar goed, m'n kat komt nog steeds netjes naar huis om op de kattenbak te gaan.
Als reactie op de OP en Hamsterke, als je die kat naar een asiel brengt zal de eigenaar gewoon gebeld worden als de kat gechipped is.
Plus als ie niet gebeld wordt zal de eigenaar waarschijnlijk binnen een half jaar weer een nieuwe kat nemen, jong beestje die weer net zo nieuwsgierig is.
Wat helpt tegen poepende katten is kippengaas onder de aarde doen waar de kat het meeste poept, dit bedek je met aarde waardoor je het niet meer ziet.
Hierdoor kan de kat niet meer in je tuin graven.
Tegen het vissen in de vijver kan je planten rond de vijver planten waardoor de kat er niet makkelijk meer bijkomt.
Maar meestal worden die vissen door reigers gepakt en niet door katten, katten houden niet heel erg van water tenslotte, verder dan een pootje nat maken gaan ze niet over het algemeen.
Want je auto gaat er kapot van? Laat me niet lachen man.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef BMND het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook met mijn kameel, wollah. Maar als die in je tuin zit te schijten of op je auto zit, dan is het a-sociaal
Precies, houd die kat maar gewoon thuis want daar heb ik niet om gevraagdquote:Op maandag 14 maart 2011 14:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Of jij houdt je vieze beest gewoon binnen
Ik heb hartstikke veel werk in mijn vijver gestoken en dan wil ik daarvan genieten en niet omdat één of ander lui baasje niet op zijn kat wil letten gaas moeten spannen (en mijn hele vijver verpesten daardoor).
Als mensen zo'n vijver hebben en in de zomer staat zo'n kingsize pomp dag en nacht herrie te maken in de tuin trek ik toch ook je vissen niet uit de vijver omdat het irritant is?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet. Ik heb geen vijver om er netjes over te spannen (ziet toch niet uit :S). Houd die kat maar gewoon thuis
Ik heb van mijn leven nog geen reiger in mijn tuin gezien dus tjaquote:Op maandag 14 maart 2011 15:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als mensen zo'n vijver hebben en in de zomer staat zo'n kingsize pomp dag en nacht herrie te maken in de tuin trek ik toch ook je vissen niet uit de vijver?
Behoorlijk zielig en laag als je op dieren gaat schieten omdat jij geen netje wenst te spannen.
Bedoel ga je dan ook op reigers schieten? Die kan namelijk niemand binnenhouden o.i.d..
Nee, als mijn kameel blijft zitten op je auto is er niets aan de hand. Wanneer mijn kameel denkt dat het tijd is om op te staan en zich gaat uitrekken en zijn nagels in de lak van jouw auto zet, dan piep je wel anders.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Want je auto gaat er kapot van? Laat me niet lachen man.
op de galerij natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Op het balkon uitrennen.Man, die beestjes moeten gewoon achter een muis of iets dergelijks aan kunnen rennen. Wat denk je nou, dat die paar meter op het balkon genoeg is?
Wij hebben al een aantal katten gehad die 16 zijn geworden, en dat is niet omdat ze heel de dag binnen liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |