abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94094904
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Heb je ooit al een zich uitrekkende kat zijn nagels zien gebruiken? Dacht het niet he? Als hij dat namelijk zou doen, zou die nooit meer loskomen. Maargoed, je zal wel niet begrijpen wat ik bedoel, he?
En wat als mijn kameel op je auto ligt en plotseling schrikt en wil dan snel weg komen? Dan moet het toch zijn nagels gebruiken.

Maar idd, we snappen elkaar niet.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:11:22 #102
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_94094920
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik vind het nogal jammer als zo'n vis van 570 euro wordt afgemaakt omdat een of andere tokkiebuurman niet op zijn kat wil letten en vervolgens de schuld bij mij legt :')
De vis wordt duur betaald..
Overigens kosten raskatten minstens net zoveel als jouw Koi's.
Als je niet wil dat er katten (of ander dieren zoals reigers) niet in jouw tuin komen dan zal jij de boel moeten beveiligen.
Met een beetje mazzel kan je de kosten verhalen op je buurman.
Als jouw buurman een Tokkie is dan is dat jouw probleem en dat zou je op je buurman moeten afreageren, niet op een kat die zijn natuur volgt.
pi_94094931
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Bij mij gebeurde het wel elke dag. En dan vind jij het gek dat ik er gek van word? :D
Jammer voor jou, maar hoe moet ik dat nou weer weten?
Ik gaf alleen aan dat niet iedereen zich zo druk maakt om zijn vissen.
pi_94094939
quote:
15s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef Nikmans het volgende:
Maar het is toch van de gekken dat ik, na bloed zweet en tranen te hebben gespendeerd aan mijn eigen kleine tropische paradijs met palmboompjes, mooie planten, grind, zand, watervalletjes, een fonteintje en een mooie groep kois opeens gaas moet gaan spannen?
Het is toch niet mijn schuld dat een of ander holenmens zijn half verwilderde vlooienkat niet binnen kan houden? Ik geef persoonlijk niets om katten en blijkbaar geeft die kattenliefhebber niets om mijn vissen (getuige de posts hierboven waarin het wel grappig was dat die kat wel eens kois opvrat, en de eigenaar in kwestie graag het gezicht van de eigenaar wilde zien) dus dan is het een simpele kwestie: of die kat, of mijn vissen.
Dan kies ik voor de vissen.
Ik geef ook geen reet om jouw 500 euro gudvissen. Toch zou ik niet vanwege een lawaaiige pomp besluiten om ze op de barbecue te doen. Iets met respect en zo. Je schiet niet op dieren.

Spreek dan de eigenaars aan of zorg voor voldoende bescherming van je visjes.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94094983
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jammer voor jou, maar hoe moet ik dat nou weer weten?
Ik gaf alleen aan dat niet iedereen zich zo druk maakt om zijn vissen.
Als ze duur zijn en je telkens klauwen vol geld kosten vanwege een keuze (kat) die je buurman gemaakt heeft en die niet wil helpen of vergoeden dan snap je wel dat je die kat het liefst eventjes in frankrijk uit wilt zetten, kan het daar in de natuur rond dartelen.
pi_94094988
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef SiGNe het volgende:

[..]

De vis wordt duur betaald..
Overigens kosten raskatten minstens net zoveel als jouw Koi's.
Als je niet wil dat er katten (of ander dieren zoals reigers) niet in jouw tuin komen dan zal jij de boel moeten beveiligen.
Met een beetje mazzel kan je de kosten verhalen op je buurman.
Als jouw buurman een Tokkie is dan is dat jouw probleem en dat zou je op je buurman moeten afreageren, niet op een kat die zijn natuur volgt.
Een raskat van 500 euro laat je niet zomaar loslopen. Dan is ie weg en verkocht.
pi_94095011
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Als ze duur zijn en je telkens klauwen vol geld kosten vanwege een keuze (kat) die je buurman gemaakt heeft en die niet wil helpen of vergoeden dan snap je wel dat je die kat het liefst eventjes in frankrijk uit wilt zetten, kan het daar in de natuur rond dartelen.
Ik snap je frustraties best, maar niet iedereen deelt die.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:14:08 #108
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94095037
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef BMND het volgende:

[..]

En wat als mijn kameel op je auto ligt en plotseling schrikt en wil dan snel weg komen? Dan moet het toch zijn nagels gebruiken.

Maar idd, we snappen elkaar niet.
Luister nou eens man. Er is no way dat een kat zijn nagels gebruik op zo'n oppervlak. Hij weet dondersgoed dat zijn eigen kussentjes meer grip geven. Waarom zou hij onnodig z'n nagels botter gaan maken? Daar is hij te lui voor. Het enige waar een kat zijn nagels voor gebruikt is om in dingen te klimmen waar hij meer houvast heeft met zijn nagels. De lak van een auto dus niet. Al helemaal als hij naar beneden eraf moet rennen in plaats van erop klimmen.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  maandag 14 maart 2011 @ 15:14:28 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_94095053
wat een gezeur zeg. Als ik dan karpers zou houden dan zou ik een net boven die vijver spannen. Zo iets rampzaligs is dat toch niet? Zet er een klein beetje stroom op ofzo en het probleem is helemaal opgelost.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_94095073
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik snap je frustraties best, maar niet iedereen deelt die.
Ik zou Frankrijk niet eens doen. Eerder eruit schoppen bij een boerderij 40 km verderop.
pi_94095079
Dit is over buitenlopende katten...

Erger zijn eigenaressen (vooral vrouwen hebben een zwak voor katten :{ ) die met hun kat slapen.
En dan zeg je er wat van, en dan slaapt zo'n beest buiten de slaapkamer begint er in het holst van de nacht aan deur/raam te krabben. Om vervolgens de volgende dagen te horen dat ze haar katten erg mist maar best iets voor mij over heeft :')

Probeer je dan eens te slapen met zo'n beest (vooruit maar) wordt je altijd wakker van kotsende katten midden in de nacht/vechtende katten (als ze er meer heeft)/kat speelt met je grote teen/kat wil perse naast haar liggen/kat die gewoon over je hoofd loopt (zal ik es bij die kat doen, leert ze het wel af). En volgende dag om 7:00 op met een brak hoofd natuurlijk :{

Op zich kunnen katten best lief zijn maar verder :r
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94095127
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:14 schreef BMND het volgende:

[..]

Ik zou Frankrijk niet eens doen. Eerder eruit schoppen bij een boerderij 40 km verderop.
Gewoon weekendje weg :) En snoepreisje en je huidige grootste probleem een aangenaam verblijf elders toewensen. dubbel goed :)
  maandag 14 maart 2011 @ 15:16:46 #113
45 SiGNe
pi_94095154
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef BMND het volgende:

[..]

Een raskat van 500 euro laat je niet zomaar loslopen. Dan is ie weg en verkocht.
Ligt eraan waar je woont denk ik, m'n ouders hebben diverse Burmezen en een Burmilla gehad en die lopen ook gewoon buiten, ruimte zat.
Alleen moeten ze uitkijken voor de buurvrouw, die gebruikt een lokkooi om eksters te vangen die ze vervolgens de nek omdraait.
Heeft vast ook een Koivijver...
  maandag 14 maart 2011 @ 15:17:51 #114
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94095191
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je woont denk ik, m'n ouders hebben diverse Burmezen en een Burmilla gehad en die lopen ook gewoon buiten, ruimte zat.
Alleen moeten ze uitkijken voor de buurvrouw, die gebruikt een lokkooi om eksters te vangen die ze vervolgens de nek omdraait.
nigger whut?
waarom eksters?
pi_94095235
quote:

[..]

Ziek wijf.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:18:47 #116
45 SiGNe
pi_94095239
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:17 schreef BrammetjeBraam het volgende:

[..]

nigger whut?
waarom eksters?
Geen idee, vindt ze kutvogels.. Zet dan geen lokkooi neer zou ik zeggen, maar jah..
pi_94095266
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Gewoon weekendje weg :) En snoepreisje en je huidige grootste probleem een aangenaam verblijf elders toewensen. dubbel goed :)
Vorig jaar nog met een paar katten wezen rijden om ze uit te zetten in de natuur. Kan je wel zeggen dat ze druk zijn en schijten onderweg.

Een snoepreisje van jouw kant zal het niet worden. Zeker niet als je een paar uur met ze gaat rijden.
pi_94095271
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:18 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Geen idee, vindt ze kutvogels.. Zet dan geen lokkooi neer zou ik zeggen, maar jah..
idd :')
pi_94095306
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:19 schreef BMND het volgende:

[..]

Vorig jaar nog met een paar katten wezen rijden om ze uit te zetten in de natuur. Kan je wel zeggen dat ze druk zijn en schijten onderweg.

Een snoepreisje van jouw kant zal het niet worden. Zeker niet als je een paar uur met ze gaat rijden.
Ik dump ze dag 1 en geniet van mijn weekendje uit. Gewoon meteen ergens dumpen/uitzetten en dan naar je hotel of guesthouse :) Lekker!
  maandag 14 maart 2011 @ 15:23:22 #120
189978 controlaltdelete
pi_94095454
quote:

[..]

dan is ze strafbaar. Een ekster is een beschermde vogel zover ik weet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_94095579
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Klopt het is een beschermde inheemse diersoort. Aanklagen die kut. :Y
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:27:08 #122
45 SiGNe
pi_94095641
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup, maar probeer haar maar eens op heterdaad te betrappen en als je aangifte doet, er zijn maar 2 buren die de aangifte hebben kunnen doen.. wat zou ze daarna met de katten van m'n ouders (of die van haar andere buren) doen?

In reactie op het uitzetten van katten: Waarom eerst een kat in huis halen als je 'm daarna gaat dumpen?
Breng zo'n kat dan meteen naar een asiel zodat ie wel een lief baasje krijgt, als katten verwilderen kunnen ze nooit meer bij mensen thuis wonen.
pi_94095855
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Jup, maar probeer haar maar eens op heterdaad te betrappen en als je aangifte doet, er zijn maar 2 buren die de aangifte hebben kunnen doen.. wat zou ze daarna met de katten van m'n ouders (of die van haar andere buren) doen?

In reactie op het uitzetten van katten: Waarom eerst een kat in huis halen als je 'm daarna gaat dumpen?
Breng zo'n kat dan meteen naar een asiel zodat ie wel een lief baasje krijgt, als katten verwilderen kunnen ze nooit meer bij mensen thuis wonen.

Ik denk dat je iets gemist hebt :)
pi_94095936
quote:
:')
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:32:44 #126
189978 controlaltdelete
pi_94095938
quote:

[..]

Waarom doet iemand dit? Dan spoor je ook niet helemaal in je bovenkamer imo.
pi_94095943
quote:

[..]

Naar het asiel brengen kost je zestig euro, uitzetten niet.
pi_94095974
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat doet helemaal NIEMAND! Lees het nou eens even eerst :P
pi_94096005
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Dat je er niet van houdt is één ding, maar ze bewust ergens neerzetten waar ze hoogstwaarschijnlijk doodgaan is laag en kansloos.
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:34:10 #130
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94096010
Een vraag voor de kattenhaters:

Waarom schaffen jullie een kat aan om 'm vervolgens aan de buurt te geven en er amper nog naar om te kijken?

Ik heb die vraag in het vorige topic ook al gesteld, maar ik kreeg er geen antwoord op.
  Eindredactie Games maandag 14 maart 2011 @ 15:34:51 #131
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_94096049
quote:

[..]

Het gaat om mensen die last hebben van andermans katten, welke ze vervolgens in Frankrijk ( :') ) uit gaan zetten.

Maar ik zal men hier even behoeden, al die zolderkamernerdjes die hun mond vol hebben over de kat van de buren uitzetten zijn trolls. Dit topic keert een x-aantal keer per jaar terug, vorige keer waren het Michielos / Flammie (waarschijnlijk zijn bovenstaande kloons van hen) die eindeloos (edoch succesvol) door bleven trollen over hun vermeende problematiek met de kat van de buren.

Die doorzichtigheid niet herkennen :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 14 maart 2011 @ 15:35:16 #132
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_94096069
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef Yu-Kee het volgende:

Waarom schaffen jullie een kat aan om 'm vervolgens aan de buurt te geven en er amper nog naar om te kijken?

Ik heb die vraag in het vorige topic ook al gesteld, maar ik kreeg er geen antwoord op.
Lees jij je eigen topic wel? :{ .
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:37:39 #133
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94096183
quote:
2s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:35 schreef 2dope het volgende:
Lees jij je eigen topic wel? :{ .
Ja, waar staat het antwoord dan?
pi_94096192
quote:
2s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het gaat om mensen die last hebben van andermans katten, welke ze vervolgens in Frankrijk ( :') ) uit gaan zetten.

Maar ik zal men hier even behoeden, al die zolderkamernerdjes die hun mond vol hebben over de kat van de buren uitzetten zijn trolls. Dit topic keert een x-aantal keer per jaar terug, vorige keer waren het Michielos / Flammie (waarschijnlijk zijn bovenstaande kloons van hen) die eindeloos (edoch succesvol) door bleven trollen over hun vermeende problematiek met de kat van de buren.

Die doorzichtigheid niet herkennen :')
Het was toch Italië?

Ik heb twee katten uitgezet bij een boerderij ongeveer 90 km verderop in de hoop op een beter leven. En nu?
  maandag 14 maart 2011 @ 15:42:59 #135
189978 controlaltdelete
pi_94096399
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef BMND het volgende:

[..]

Het was toch Italië?

Ik heb twee katten uitgezet bij een boerderij ongeveer 90 km verderop in de hoop op een beter leven. En nu?
Wat was de reden dat je die katten uit hebt gezet?
  maandag 14 maart 2011 @ 15:43:35 #136
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94096423
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:19 schreef BMND het volgende:

[..]

de pasgeboren bodembroeders en jonge bosdieren zijn je erg dankbaar. ^O^
  Eindredactie Games maandag 14 maart 2011 @ 15:43:39 #137
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_94096425
quote:

[..]

Het was toch Italië?
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef SoraAoi het volgende:

[..]
dan snap je wel dat je die kat het liefst eventjes in frankrijk uit wilt zetten
Geeft de geloofwaardigheid ook wel aan :')

Ik heb deel 1 en 2 niet eens gelezen, maar het is te doorzichtig voor woorden.

"Prima toch :) Als die buurman niet wil betalen voor mijn vissen dan pak ik zijn kat wel :) Zet hem gewoon uit in een ander land, maak ik er gelijk een leuk weekend van :) Moet hij zijn kat maar binnen houden :) :) . Opgelost :) Kan hij daar lekker spelen :) :) . "

:') .
  maandag 14 maart 2011 @ 15:45:02 #138
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_94096472
quote:

[..]

Het was toch Italië?

Waarom zouden ze bij die boerderij wel blij zijn met die katten. :?
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_94096512
quote:
2s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:43 schreef 2dope het volgende:

[..]

[..]

Geeft de geloofwaardigheid ook wel aan :')

Ik heb deel 1 en 2 niet eens gelezen, maar het is te doorzichtig voor woorden.

"Prima toch :) Als die buurman niet wil betalen voor mijn vissen dan pak ik zijn kat wel :) Zet hem gewoon uit in een ander land, maak ik er gelijk een leuk weekend van :) Moet hij zijn kat maar binnen houden :) :) . Opgelost :) Kan hij daar lekker spelen :) :) . "

:') .
Al die :)'s steeds doen het hem inderdaad.
pi_94096515
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat was de reden dat je die katten uit hebt gezet?
Waren een last en asiel kost geld, daarom neergezet bij een boerderij waar ze vrij kunnen zijn en land genoeg hebben.
pi_94096531
Stel dat elke gefrustreerde boer in Frankrijk zijn hangbuikzwijntjes in de auto zou laden en bij zulke mensen in de tuin zou dumpen.
Wat een tokkie-volk zeg. _O-
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:49:18 #142
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_94096651
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:46 schreef Stokstaart het volgende:
Stel dat elke gefrustreerde boer in Frankrijk zijn hangbuikzwijntjes in de auto zou laden en bij zulke mensen in de tuin zou dumpen.
De goede analogie zou zijn als het de hangbuikzwijnen van de buren zijn.
The colour of her eyes were the colour of insanity
  maandag 14 maart 2011 @ 15:49:55 #143
189978 controlaltdelete
pi_94096682
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef BMND het volgende:

[..]

Waren een last en asiel kost geld, daarom neergezet bij een boerderij waar ze vrij kunnen zijn en land genoeg hebben.
Waarom waren ze een last dan? Beetje kortzichtig gedacht zeg dat ze in de buurt van een boerderij een goed leven zouden hebben. Hopelijk heb je nu geen huisdieren en begin je er ook niet meer aan met zo'n instelling zeg.
pi_94096750
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:46 schreef Stokstaart het volgende:
Een erg domme vergelijking...
pi_94096762
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waarom waren ze een last dan? Beetje kortzichtig gedacht zeg dat ze in de buurt van een boerderij een goed leven zouden hebben. Hopelijk heb je nu geen huisdieren en begin je er ook niet meer aan met zo'n instelling zeg.
JE SNAPT HET NIET!!! HET GAAT NIET OM JE EIGEN HUISDIEREN! ERASE JE FOK PROFILE NU HET NOG KAN :D
pi_94096811
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Een erg domme vergelijking...
Nee de katten van je buren ontvoeren om ze vervolgens helemaal in Frankrijk uit te zetten is intelligent en sociaal.
Elke mongool met een beetje boerenverstand zou zo'n dwaas plan toch niet bedenken. :')
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 maart 2011 @ 15:53:18 #147
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94096817
En nog maar eens proberen, misschien dat ik nu wel antwoord ga krijgen:

quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef Yu-Kee het volgende:

pi_94096838
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Heb één kat en is meer dan genoeg. Kan er geen twee bij hebben.

En wat zijn dan de mogelijkheden?
  maandag 14 maart 2011 @ 15:53:54 #149
189978 controlaltdelete
pi_94096847
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

JE SNAPT HET NIET!!! HET GAAT NIET OM JE EIGEN HUISDIEREN! ERASE JE FOK PROFILE NU HET NOG KAN :D
Rustig zeg, krijg geen stroke ofzo. Of het nou je eigen huisdieren zijn of die van een ander de handeling is even ziek. In beiden gevallen spoor je niet.
  Eindredactie Games maandag 14 maart 2011 @ 15:53:57 #150
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_94096850
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee de katten van je buren ontvoeren om ze vervolgens helemaal in Frankrijk uit te zetten is intelligent en sociaal.
Elke mongool met een beetje boerenverstand zou zo'n dwaas plan toch niet bedenken. :')
Zie daarom ook mijn posts :{

Dit topic:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')