Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hey MSXquote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb alle verhalen over de meet natuurlijk gemist.
Wie geeft mij de managementsamenvatting?
dan is het pm systeem volgens ksc maatstaven zo rot als watquote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het PM-systeem niet lekker werkt, is het juist handig om even te melden, zodat men weet of ze iets missen.
saai, geen sex, saai, geen naakt, saaiquote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
De boze hotelmanager, denk ikquote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Hier nogmaals dan
Over 10 minuten stort ik echt inquote:
Dat valt alles wel samen, jaquote:
Ik ookquote:Op zondag 13 maart 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, ik zou het in [BUG] voorstellen.
Veel seks, enkele PI's, Toek is een hoer, er waren mensen met soa'squote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Hier nogmaals dan
Dank. Weet ik dat ik volgende keer ook niet hoef te gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is het pm systeem volgens ksc maatstaven zo rot als wat
[..]
saai, geen sex, saai, geen naakt, saai
Echt welquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb van niemand n pm![]()
* littledrummergirl voelt zich zielig en alleen
Zo samen gaan slapen?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Over 10 minuten stort ik echt in
Mja dat krijg je, had je maar met mij mee moeten gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik probeer het nog anderhalf uur vol te houdenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hey, die is weer een heel ander verhaal.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Veel seks, enkele PI's, Toek is een hoer, er waren mensen met soa's
Ik vind hem zooooo liefquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook
Oeh en Muck, jij hebt volgens mij de 2e foto ooit gemaakt van mij die ik gewoon leuk vind![]()
En de man met de baard is een weerwolf!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Veel seks, enkele PI's, Toek is een hoer, er waren mensen met soa's
ik mag niet liegen van mijn geloofquote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hey, die is weer een heel ander verhaal.
Wie is de leugenaar hier?
Jaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dat krijg je, had je maar met mij mee moeten gaanen kroelen
Per defenitie.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de man met de baard is een weerwolf!
Zelfs ik vind echt dat ik er leuk opstaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind hem zooooo lief
ik moet ook telkens een beetje lachen als ik eraan denk
Wat niet wil zeggen dat je het niet doetquote:
De man met de baard had wel een zachte baardquote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de man met de baard is een weerwolf!
helemaal waarquote:Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat je het niet doet
Maar jij bent ook leukquote:Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs ik vind echt dat ik er leuk opsta![]()
Dat heb ik NOOIT
Hihihi, ja dat was erg grappig
Ik nog een uurtje ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
Ik probeer het nog anderhalf uur vol te houden.
Heb je nog een beetje kunnen slapen vanmiddag, of toch maar geen poging gewaagd?
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Je vergeet de whiskyquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sex op 4 van de 5 kamers, veel drank, druk diner (15 man) gezellige High Tea (10 man) en een omzet die toch onder budget is geblevenMaar dat was te verwachten.
Was in ieder geval voor herhaling vatbaar wat mij betreft
Jaaaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sex op 4 van de 5 kamers, veel drank, druk diner (15 man) gezellige High Tea (10 man) en een omzet die toch onder budget is geblevenMaar dat was te verwachten.
Zeker een goede timingquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik nog een uurtje ofzo![]()
Nee, ik kwam thuis en Thijs werd zo'n beetje wakker, leuke timing wel
Op zo weinig maarquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kijk, dit noem ik een goede mgtsamenvatting. Dankquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maggie aan de muur?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs ik vind echt dat ik er leuk opsta![]()
Dat heb ik NOOIT
Hihihi, ja dat was erg grappig
OMG, dat viel mij ook opquote:Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De man met de baard had wel een zachte baard![]()
Heel goedquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat ons betreft ookquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben een rosé vergeten op te schrijven, betaal jij die nog even?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Je bent echtquote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef Muck het volgende:
Woooo whisk, je vindt me lief he?
Vijf PM's terug
Ja, mijn kamer was ook maar saai, ik was zo moequote:Op zondag 13 maart 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa
uh wait whut? 4 van de 5 kamers sex?
goffer
We geven hem nog een keer een cadeautjequote:
Ik kan het nog uit mijn maagdelijk witte bloes zuigenquote:
ik las poesquote:Op zondag 13 maart 2011 20:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan het nog uit mijn maagdelijk witte bloes zuigen
Ja sloerie, daarom deed je het bij mij op de kamerquote:Op zondag 13 maart 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mijn kamer was ook maar saai, ik was zo moe![]()
Bij wie?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Maggie aan de muur?
[..]
OMG, dat viel mij ook op
[..]
Heel goed
[..]
Wat ons betreft ook
Hij deelde welquote:Op zondag 13 maart 2011 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We geven hem nog een keer een cadeautje
Ja, en toen was het speeltijd natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja want borstenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij wie?Ik doe em misschien wel in m'n fobo
Al twijfel ik door de lichte decolleté
![]()
gewoon doenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Bij ons natuurlijk!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Geylquote:Op zondag 13 maart 2011 20:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan het nog uit mijn maagdelijk witte bloes zuigen
Ik deed niets?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja sloerie, daarom deed je het bij mij op de kamer
Ik zag hetquote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon doenmijn fobo heeft toch de meeste decollete van allemaal
Wat is daar nou mis mee?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
nu-uh!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh oh, dat gaat incasso wordenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben een rosé vergeten op te schrijven, betaal jij die nog even?
en echt allemaal gewoon gekregenquote:
ja ik haat borsten jaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor vent....
Weet je hoe fijn die van Marijke liggen
Nu toch maar eens even kijkenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neeneequote:
Ja, sme-rig!quote:
Ik zal zo eens koekeloerenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja, dat magquote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij ons natuurlijk!
De wand waar ie zwarte kast staat met de administratie enzo, wordt fotowand
Die van jou zijn beterquote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor vent....
Weet je hoe fijn die van Marijke liggen
Die van mij krijg je nietquote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en echt allemaal gewoon gekregen
Die was inderdaad lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En allemaal nogmaals bedankt voor de heerlijke Oban natuurlijk
hij smaakte dus geen probleem!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Graag gedaanquote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
You're Welcomequote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Was vooral heeel gezelligquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
aah toe nouquote:
Ik miste jouquote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou, het was een dolle boel zo te zien
Volgende keer weer he Flesquote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou, het was een dolle boel zo te zien
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aah toe nouliev koetsjiekoetjsie
![]()
halenquote:
Jij bent schattigquote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aah toe nouliev koetsjiekoetjsie
![]()
Dat was ik al van plan, met rentequote:
nou ik heb er liever bepaald lijf bijquote:
Is dat nu al?quote:
op de betonnen vloerquote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar moet ik dan zo tegen aan slapen?
Wil jij dan even koffie uit de keuken halen?quote:
Als jullie OOIT nog terug mogen komen van KG bedoel jequote:
Kee, ik ga alquote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Wil jij dan even koffie uit de keuken halen?
Prima, maar dan ga ik wel eerst even slapen, eerder kan ik jou niet aan vrees ikquote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat was ik al van plan, met rente
Ja, fijn dat je thuisgekomen bentquote:
Ik hoor er niet bijquote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jullie OOIT nog terug mogen komen van KG bedoel je
Niet tegen mijn tieten hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar moet ik dan zo tegen aan slapen?
Moet ik juridisch even korte metten maken met zijn claim voor je? Dan stuur ik hem morgen een aangetekende briefquote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prima, maar dan ga ik wel eerst even slapen, eerder kan ik jou niet aan vrees ik
he gatver.... get a room ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prima, maar dan ga ik wel eerst even slapen, eerder kan ik jou niet aan vrees ik
dat van je lief?quote:
Jaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoor er niet bij![]()
Met jullie bedoel je de meeters
Nee, want je lacht liefquote:
hoe mooi jouw tieten ook zijn, ik heb liever die van haar jaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat van je lief?
want dan neem je haar tieten ook maar, dan hou ik die van mij
magquote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
Moet ik juridisch even korte metten maken met zijn claim voor je? Dan stuur ik hem morgen een aangetekende brief.
had ik gister, nou, daar gebeurde niets (behalve krampquote:
Mr DaMart. Voor al uw korte mettenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik juridisch even korte metten maken met zijn claim voor je? Dan stuur ik hem morgen een aangetekende brief.
Helaas wel met vertragingquote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, fijn dat je thuisgekomen bentEn
Wel tegen jou?quote:
Ik geloof er niets vanquote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag
[..]
had ik gister, nou, daar gebeurde niets (behalve kramp)
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fixedquote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik juridisch even korte metten maken met zijn claim voor op je? Dan stuur ik hem morgen een aangetekende brief.
ik heb wel eens gehad dat random strangers dat tegen me zeidenquote:
Dan moeten we het alleen nog even hebben over mijn honorarium... tien minuten knuffeltijd op de volgende meet, klinkt dat redelijk?quote:
Leuk tochquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb wel eens gehad dat random strangers dat tegen me zeiden![]()
en ook "wat kijk jij gelukkig"dat was wel mooi
Je kunt ook heel erg mooi een banaan eten heb ik gehoordquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Mooi tochquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook heel erg mooi een banaan eten heb ik gehoord![]()
O ja, dat fixen we ook juridisch wel evenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zou alvast een vrije dag regelen als ik jou was
[..]
Fixed
snap ik, en terechtquote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe mooi jouw tieten ook zijn, ik heb liever die van haar ja
dat moet je niet allemaal onthouden johquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
keek ze heel gelukkig toenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik doe dat gewoonquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Soms heb ik ook die ontzettende behoefte, om iemand te zeggen dat ie mooi is
![]()
Maar vaak durf ik niet
gelukkig komt ze zoquote:
Zulke dingen onthou je nog het bestequote:Op zondag 13 maart 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat moet je niet allemaal onthouden joh
die heb ik elke maandag en vrijdagquote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zou alvast een vrije dag regelen als ik jou was
whehehehe, wishful thinkingquote:Fixed
uhm neequote:
Jezusmina, ik stuur KG wel 3 euro in een envelopje hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef DaMart het volgende:
Dan moeten we het alleen nog even hebben over mijn honorarium... tien minuten knuffeltijd op de volgende meet, klinkt dat redelijk?.
Fles Whisky.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jezusmina, ik stuur KG wel 3 euro in een envelopje hoor
Krijg je alsnog wel een knuffel op de volgende meet, goed?quote:
Okéquote:Op zondag 13 maart 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Krijg je alsnog wel een knuffel op de volgende meet, goed?
Dat deed ik ook, maar het wilde naar bovenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet het ook wat lager naar binnen gieten!
Ik deed al van kuchpffrtproestbrrrrsnrrrf en dat hielpquote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet fijn, zakdoek je hebben?
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar het wilde naar boven
Dat is ook wel fijnquote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik deed al van kuchpffrtproestbrrrrsnrrrf en dat hielp
geil hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaquote:
ja, duh, ik ben hetquote:
je deed HOE?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker straks lieverdjequote:
quote:
Dat gaat vast wel lukkenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Succes, geniet er van en slaap lekker LL![]()
![]()
Ik ga mijn 3.5 uur ook zo even aanvullenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat vast wel lukken![]()
Die 2,5 uur van vannacht maar snel vergeten
Mijn -6 uur van afgelopen nacht ga ik straks ook even wegslapen, hoop ik... maar kijken of ik het nog een uurtje volhoudquote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga mijn 3.5 uur ook zo even aanvullen
Koffie!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat hebben anderen? TT is te lang voor m'n Handy
'Avond
ja lekker tegendraads, zo lekker jezelf en mal, hihiquote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Lekker retro met zo'n internetsnoer door de kamer.
Koffiequote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat hebben anderen? TT is te lang voor m'n Handy
'Avond
mietjes zijn hetquote:
Ik niet, terwijl ik vannacht vrijwel niet heb geslapen... Het begint te wennenquote:
Morgen neem ik ook een lekker pittig kapseltje.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja lekker tegendraads, zo lekker jezelf en mal, hihi
Ja je had geoefend he??quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet, terwijl ik vannacht vrijwel niet heb geslapen... Het begint te wennen..
Hey WWquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Morgen neem ik ook een lekker pittig kapseltje.
Met carnaval had je al geoefend!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet, terwijl ik vannacht vrijwel niet heb geslapen... Het begint te wennen..
Word je dan ook lesbisch?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel als je niet hoeft te werken en genoeg energie hebt
Huhu, je bent Maurice de Hond niet.quote:
Mijn vrouwelijke kant is allang lesbisch.quote:
moet je doen meidquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je moet gewoon helemaal jezelf wezen lekker ding. En dat ga ik vanaf nu ook doen.quote:
Nou, ook wel voor meer dingenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met carnaval had je al geoefend!
Carnaval is goed voor alles
Behalve voor mijn stem![]()
Gelukkig nietquote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, je bent Maurice de Hond niet.
Is al bekentquote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn vrouwelijke kant is allang lesbisch.
Hey Symquote:
zo lekker fris en fruitig en hipquote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je moet gewoon helemaal jezelf wezen lekker ding. En dat ga ik vanaf nu ook doen.
pedroquote:
Ja en dan terrasjes zitten en mensen kijken. Jij begrijpt me.quote:
Jaquote:
Carnaval maakt meer kapot dan je lief isquote:
aan de late of macciattio, kekquote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja en dan terrasjes zitten en mensen kijken. Jij begrijpt me.
En daarom ookquote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Carnaval maakt meer kapot dan je lief is
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Carnaval maakt meer kapot dan je lief is
Ik laat me dinsdag maar eens toetakelen bij de kappersschool hierquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
quote:
Stiekem een wijntje achterover slaan. Gewoon even lekker tegendraads.quote:
ik doe even mijn voetjes omhoog hoor, gewoon even mijn ding doenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem een wijntje achterover slaan. Gewoon even lekker tegendraads.
Ook voor jouw stem hoor....quote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met carnaval had je al geoefend!
Carnaval is goed voor alles
Behalve voor mijn stem![]()
Zullen we dan samen ook naar de Frans Bauer dag gaan? Die kerel is ook zo lekker zichzelf.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe even mijn voetjes omhoog hoor, gewoon even mijn ding doen
en zo lekker gewoon geblevenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zullen we dan samen ook naar de Frans Bauer dag gaan? Die kerel is ook zo lekker zichzelf.
Ehm ja, oeps..quote:
Ohja ik klink geil..quote:
Zou voor jou ook wel wat zijn hmm?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien moet je vanaf nu maar eens gaan oefenen in wél slapen
Dat wil ik wel eens wetenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehm ja, oeps..![]()
![]()
[..]
Ohja ik klink geil..
NA het afvegen? Nee dan niet meer natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Een leraar zei dat ik laatst naar de kapper moest, hij vroeg zich af of het tussen m'n aars bleef plakken na het afvegen
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehm ja, oeps..![]()
![]()
[..]
Ohja ik klink geil..
Help je me?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien moet je vanaf nu maar eens gaan oefenen in wél slapen
Limburgs.quote:
voor trekken en beffen bel joysa ffquote:
quote:
Iemand moet wel controleren dusquote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Limburgs.
Dat zat je net nog af te zeiken.
Afblijven dus.
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Een rustige nacht toegewenst.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Trevquote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Opzich zou je dan je sig als mooie slogan kunnen hanteren.quote:
Oeh, rollenspel?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek was de prostituee met dodelijke syfillis en AIDS, die zelf ook is gestorven.
Oh, nou, misschien ben ik dan wel de opvolger ja...quote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek was de prostituee met dodelijke syfillis en AIDS, die zelf ook is gestorven.
Die hanteer ik vaak genoegquote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Opzich zou je dan je sig als mooie slogan kunnen hanteren.
Scherpquote:
Daar hebben we de boze hotelmanager die tevens moordlustige heks is die nuttige burgers met een zienerrol doodmaaktquote:
waarom onthoud jij dat allemaal?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hebben we de boze hotelmanager die tevens moordlustige heks is die nuttige burgers met een zienerrol doodmaakt.
Touché.quote:
Ik denk dat dat hele spel opnieuw geschreven moet worden. Met een boze hotelmanager, een prostituee, de barman, de drie dodelijke kamermeisjes, zoietsquote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hebben we de boze hotelmanager die tevens moordlustige heks is die nuttige burgers met een zienerrol doodmaakt.
Omdat ik me nog moet wreken... wanneer hij het het minst verwacht... waarom denk je dat ik gisteren op jou als medeweerwolf stemde zodat je op de brandstapel belandde?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom onthoud jij dat allemaal?
deed je dat ja?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik me nog moet wreken... wanneer hij het het minst verwacht... waarom denk je dat ik gisteren op jou als medeweerwolf stemde zodat je op de brandstapel belandde?.
wat de freak moet dat voorstellenquote:
Ik begreep gewoon niet waarom je twee keer met alleen maar een smiley, en twee keer een verschillende, op dezelfde post reageerdequote:
Muzakquote:
ze faalde in quoten me dunktquote:Op zondag 13 maart 2011 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep gewoon niet waarom je twee keer met alleen maar een smiley, en twee keer een verschillende, op dezelfde post reageerde
Ik wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begreep gewoon niet waarom je twee keer met alleen maar een smiley, en twee keer een verschillende, op dezelfde post reageerde
Okeequote:Op zondag 13 maart 2011 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik stemde op jou... dus wij hebben geen openstaande rekeningen meer in het spel.
ik dacht dat mijn speakers ziek waren gewordenquote:
Ja dat deed hij... vanwege de liefde.... Hij had een paar nachten daarvoor een wilde nacht gehad met Trev op de hotelkamerquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat mijn speakers ziek waren geworden
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja dat deed hij... vanwege de liefde.... Hij had een paar nachten daarvoor een wilde nacht gehad met Trev op de hotelkamer... Geen oog dichtgedaan door die twee, ik zweer het je
...
Ook dat ja... het was of Trev (en ik), of Ik (en Trev), of ST... nou ja, makkelijke keuze danquote:Op zondag 13 maart 2011 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja dat deed hij... vanwege de liefde.... Hij had een paar nachten daarvoor een wilde nacht gehad met Trev op de hotelkamer... Geen oog dichtgedaan door die twee, ik zweer het je
...
ja ik trap er niet nog eens inquote:
Your lossquote:
Nou, ik ben niet meer aangeschoten, maar het gaat nu meer om de brakheidquote:
not realyquote:
Ik snap dit al helemaal niet eens meerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat ja... het was of Trev (en ik), of Ik (en Trev), of ST... nou ja, makkelijke keuze dan.
Ik ben ook niet aangeschoten... maar ja, de jagersrol zat ook niet in het spelquote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet meer aangeschoten, maar het gaat nu meer om de brakheid
Ik welquote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dit al helemaal niet eens meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |