op een vlot op zee zetten, onbeschofte vlerkenquote:
Dank je, Maar dat hoor je toch wel vaker, als ze zo'n scan maken en ze vinden iets levensbedreigends ze geen 2 weken wachten, maar toch meteen aan de bel trekken..quote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik heb geen flauw idee lieve schatMaar succes in elk geval
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we snel nog eens doen
nope dan bellen ze wel eerder jaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je, Maar dat hoor je toch wel vaker, als ze zo'n scan maken en ze vinden iets levensbedreigends ze geen 2 weken wachten, maar toch meteen aan de bel trekken..
Mja... jij had suikertaartje al ingepikt...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tsja, had je je meer op de markt moeten richten. Ik denk dat je in kamer 27 uit elkaar getrokken zou zijn
Wil je een pannenkoek?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHet was echt heel leuk
Ik ben alleen ZO moe... En ik heb trek maar geen zin om eten te maken of te halen
![]()
Hoe is het met jou dan?Nog wat leuks gedaan?
Trek een klein beetje maar ik weet niet in watquote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHet was echt heel leuk
Ik ben alleen ZO moe... En ik heb trek maar geen zin om eten te maken of te halen
![]()
Fijnquote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHet was echt heel leuk
![]()
Ga je nou weer limburg afkraken?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
gewoon geen wat of wat motje kunnen zeggen
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik liet hem net aan J. zienhij vond het zooo lief van jou...O+
[..]
![]()
![]()
Eens isquote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
op een vlot op zee zetten, onbeschofte vlerken![]()
Ik ga er wel van uit ergensquote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je, Maar dat hoor je toch wel vaker, als ze zo'n scan maken en ze vinden iets levensbedreigends ze geen 2 weken wachten, maar toch meteen aan de bel trekken..
Lekkerquote:
wat of motje is zo mogelijk nog ergerquote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
gewoon geen wat of wat motje kunnen zeggen
Wauwquote:
mag ik?quote:
Gelukkig maar..quote:
primaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb net zelf een latte op.. dus ik sla even een beurtje over ok?ben ook zooo moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |