Hmmz, dat lijkt niet op wat ik in gedachten hadquote:
Iets wat aan de muur zat vastgemaakt sowieso, want ik was blijven hangen bij de strijkplank idee van iemandquote:
ik had n soort handoekenrek in gedachtenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Wauw. Dat klopt zo niet met het beeld wat ik ondertussen in mijn hoofd had gemaakt
johquote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar niet alle hoeven bezet te worden
ja ik snapsquote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets wat aan de muur zat vastgemaakt sowieso, want ik was blijven hangen bij de strijkplank idee van iemand
Zijn die matrassen steviger?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
LL, volgende keer moet je aangeven dat je een reuma-matras wilt hebben. Ow tenzij je gewoon stiekem bezoek op de kamer had, dat past sowieso niet echt op een single
Ik had niet stiekem bezoek op de kamerquote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
LL, volgende keer moet je aangeven dat je een reuma-matras wilt hebben. Ow tenzij je gewoon stiekem bezoek op de kamer had, dat past sowieso niet echt op een single
Wij welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had niet stiekem bezoek op de kamer![]()
Jij wel?
Oeeeeeeeeeh nu word het interessantquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wel?
Die slapen beter?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja?quote:
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die slapen beter?Want ik rolde steeds van bed als ik te veel bij het randje kwam
En ik was vanochtend tussen de bedden in gevallen
![]()
[..]
Ja?
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die slapen beter?Want ik rolde steeds van bed als ik te veel bij het randje kwam
![]()
[..]
Ja?
Ja, dat hoort er nog bijquote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets wat aan de muur zat vastgemaakt sowieso, want ik was blijven hangen bij de strijkplank idee van iemand
Weet je hoe kut?quote:
Dat laatstequote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja?
KIEK NOUquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja?
heerlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe kut?Ik kon er amper tussen weg komen, want ik lag er zo half tussen en probeerde mezelf te redden voor ik op de grond belande
![]()
Ik snap datquote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik zag het zo ineens voor me...
Woah!!! Coolquote:
Ik kom ook even niet meer bij hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap datWij moesten ook heel hard lachen
![]()
Begin er dan ook niet overquote:
Jaquote:
En ik vind jou ook mooi, en lief en ben zo blij met jequote:Op zondag 13 maart 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah!!! Cool
Ik vind jou zo mooi![]()
En ik was nog wel zo opgelucht dat er geen wieltjes onder het bed zatenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kom ook even niet meer bij hoorwehehhehehe
Nope, ik doe niet aan stiekem. Echte man weet je welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wel?
Mental imagequote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe kut?Ik kon er amper tussen weg komen, want ik lag er zo half tussen en probeerde mezelf te redden voor ik op de grond belande
![]()
Sodeju! Ze maken maar een grapje hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over![]()
![]()
PM of dm dan???
Maar altijd 1 keer meer dan jij dat jij mooierder bentquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik vind jou ook mooi, en lief en ben zo blij met je
Ik begon ook nietquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over![]()
![]()
PM of dm dan???
Bij onze bedden zat aan 1 kant wel wieltjesquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo opgelucht dat er geen wieltjes onder het bed zatenMaar helaas, het hielp wel iets maar niet veel
Klein beetje, ga gewoon werken in de ochtend. in de loop van de middag naar mijn vader. Moet woensdagochtend weer in het ziekenhuis zijn voor de uitslag van de scanquote:Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je bent bijna jarigGa je het nog vieren?
Ik was echt iemand die in zo'n geul verdween met dekens en alquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Mental image
[..]
Sodeju! Ze maken maar een grapje hoor
Ik doe ook niet stiekemquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, ik doe niet aan stiekem. Echte man weet je wel
Gezellig van je vaderquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klein beetje, ga gewoon werken in de ochtend. in de loop van de middag naar mijn vader. Moet woensdagochtend weer in het ziekenhuis zijn voor de uitslag van de scan
Ik ook hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Mental image
[..]
Sodeju! Ze maken maar een grapje hoor
Lijkt me wel grappig om te zien andersquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was echt iemand die in zo'n geul verdween met dekens en alEn dan zo een handje en "yelp"
Is maar goed dat er niet gefilmd is, zag er niet uit
Vind je het raar als jij er niet bentquote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe ook niet stiekemEr kwam niemand bij mij op de kamer...
Bij mij welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe ook niet stiekemEr kwam niemand bij mij op de kamer...
Ja ja dat weten we welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar altijd 1 keer meer dan jij dat jij mooierder bent![]()
Ik ben zo blij met jou![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was echt iemand die in zo'n geul verdween met dekens en alEn dan zo een handje en "yelp"
Is maar goed dat er niet gefilmd is, zag er niet uit
Ohquote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Ben ik vergeten de PI aan te passen??
En toen viel je tussen de bedden?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig om te zien anders
[..]
Vind je het raar als jij er niet bent
| Forum Opties | |