Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
strijkenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
KG, even een vraag die veel van ons hebben. In elke kamer zat tegen een muur een plank met grijze stof met twee smalle planken naar de vloer... wat is dat en wat kun je er mee doen, anders dan je afvragen wat het is?.
Nou ehm, nee hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan geen kwaad, tenzij iemand van gla sis
En ik ook, maar dan het St. Antoniusquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook naar het ziekenhuis, LUMC dit keer... maar als het goed is de laatste keer.
Oooooooooooooooh. Bummerquote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij weet pas zes jaar wat die er mee kan.
nou ehm ja hoorquote:
Kofferstandaard zodat de muur niet beschadigdquote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
KG, even een vraag die veel van ons hebben. In elke kamer zat tegen een muur een plank met grijze stof met twee smalle planken naar de vloer... wat is dat en wat kun je er mee doen, anders dan je afvragen wat het is?.
uitklappenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dat ik ook.. Maar HOE want die plank zat plat tegen de muur
Zienquote:
Nee, ik had zes jaar geleden rare bultjes op mijn armen... stenotypen werkt niet echt dusquote:Op zondag 13 maart 2011 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
heb jij pas zes jaar armen?! Of had je extra armen?!
werkt goed zoquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kofferstandaard zodat de muur niet beschadigd
Wat een ideequote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oooooooooooooooohwquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had zes jaar geleden rare bultjes op mijn armen... stenotypen werkt niet echt dus.
Wat een goed ideequote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kruip jij toch tegen mij of mpg aan
Ohquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
en de laatstequote:
Ja maar, je kunt er niks opzetten en de gemiddelde koffer is lager dan de hoogte van die plank met stofquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
plus als je niet weet waar het voro is mist het zijn doel compleetquote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar, je kunt er niks opzetten en de gemiddelde koffer is lager dan de hoogte van die plank met stof.
Je bent niet de enigequote:
neenee, er staat een rekje voor, lijkt een beetje op een bankje.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar, je kunt er niks opzetten en de gemiddelde koffer is lager dan de hoogte van die plank met stof.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
en de laatste
LL had mij leuk op de foto gezet. Snap er niks van.
PRecies. Ik heb ook twee kanten, namelijk.quote:
ooh geen steno maar dan waren het braille bultjesquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had zes jaar geleden rare bultjes op mijn armen... stenotypen werkt niet echt dus.
zo dun ben jequote:Op zondag 13 maart 2011 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
PRecies. Ik heb ook twee kanten, namelijk.
Er hoort ook een uitklapbare standaard bij te staan. Die zet je ervoor en dan hoef je niet te bukken om iets uit je koffer te pakken.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook al nietquote:Op zondag 13 maart 2011 19:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
en de laatste
LL had mij leuk op de foto gezet. Snap er niks van.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
neenee, er staat een rekje voor, lijkt een beetje op een bankje.
daar kun je dan je koffer opzetten tegen dat ding aan, dan beschadigt de muur niet
Wel redelijk. Zo even een kop thee nemen en bedenken in welk boek ik zo ga beginnen. Morgen drukke dag voor de boeg. Maar dinsdag jarig zijnquote:
Wat een luie klanten hebben julliequote:Op zondag 13 maart 2011 19:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Er hoort ook een uitklapbare standaard bij te staan. Die zet je ervoor en dan hoef je niet te bukken om iets uit je koffer te pakken.
Ja maar, bij ons ontbrak het rekje, dus wij hadden alleen die plank... maar met rekje klinkt het erg logisch jaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
neenee, er staat een rekje voor, lijkt een beetje op een bankje.
daar kun je dan je koffer opzetten tegen dat ding aan, dan beschadigt de muur niet
* Whiskers2009 kruipt tegen MPG aanquote:Op zondag 13 maart 2011 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
PRecies. Ik heb ook twee kanten, namelijk.
Ja, je bent bijna jarigquote:Op zondag 13 maart 2011 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel redelijk. Zo even een kop thee nemen en bedenken in welk boek ik zo ga beginnen. Morgen drukke dag voor de boeg. Maar dinsdag jarig zijn
Wauw. Dat klopt zo niet met het beeld wat ik ondertussen in mijn hoofd had gemaaktquote:
wat dacht jij danquote:Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Wauw. Dat klopt zo niet met het beeld wat ik ondertussen in mijn hoofd had gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |