Hmmz, dat lijkt niet op wat ik in gedachten hadquote:
Iets wat aan de muur zat vastgemaakt sowieso, want ik was blijven hangen bij de strijkplank idee van iemandquote:
ik had n soort handoekenrek in gedachtenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Wauw. Dat klopt zo niet met het beeld wat ik ondertussen in mijn hoofd had gemaakt
johquote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar niet alle hoeven bezet te worden
ja ik snapsquote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets wat aan de muur zat vastgemaakt sowieso, want ik was blijven hangen bij de strijkplank idee van iemand
Zijn die matrassen steviger?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
LL, volgende keer moet je aangeven dat je een reuma-matras wilt hebben. Ow tenzij je gewoon stiekem bezoek op de kamer had, dat past sowieso niet echt op een single
Ik had niet stiekem bezoek op de kamerquote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
LL, volgende keer moet je aangeven dat je een reuma-matras wilt hebben. Ow tenzij je gewoon stiekem bezoek op de kamer had, dat past sowieso niet echt op een single
Wij welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had niet stiekem bezoek op de kamer![]()
Jij wel?
Oeeeeeeeeeh nu word het interessantquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had niet stiekem bezoek op de kamer![]()
Jij wel?
Die slapen beter?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja?quote:
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die slapen beter?Want ik rolde steeds van bed als ik te veel bij het randje kwam
En ik was vanochtend tussen de bedden in gevallen
![]()
[..]
Ja?
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die slapen beter?Want ik rolde steeds van bed als ik te veel bij het randje kwam
![]()
[..]
Ja?
Ja, dat hoort er nog bijquote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets wat aan de muur zat vastgemaakt sowieso, want ik was blijven hangen bij de strijkplank idee van iemand
Weet je hoe kut?quote:
Dat laatstequote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja?
KIEK NOUquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja?
heerlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe kut?Ik kon er amper tussen weg komen, want ik lag er zo half tussen en probeerde mezelf te redden voor ik op de grond belande
![]()
Ik snap datquote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik zag het zo ineens voor me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |