Liefje, had je het kleinste boekje al bekeken?quote:
Jaquote:
Ja. maar goed. Ik kan beter daar blijven slapen, is gewoon veel dichterbij het ziekenhuis (scheelt wel iets van 6 km).quote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig van je vader
Spannend! Ik zal voor je duimen dat alles goed is
Jawel, maar die foto's krijg je nietquote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef PeZu het volgende:
dus geen wilde sex orgies?
geen naakte mensen op de bar?
moeilijk saai dus
En daar doen we het voorquote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha vannacht wel hoor
vanmorgen was ik heel eventjes bij jullie
foto'squote:
What happens in Noordwijk stays in Noordwijkquote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef PeZu het volgende:
dus geen wilde sex orgies?
geen naakte mensen op de bar?
moeilijk saai dus
ohhh, elelmarijkesuikertaartjemuck.rar bedoel je?quote:
ja diequote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ohhh, elelmarijkesuikertaartjemuck.rar bedoel je?
Hoiquote:
Ik heb geen flauw idee lieve schatquote:Op zondag 13 maart 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. maar goed. Ik kan beter daar blijven slapen, is gewoon veel dichterbij het ziekenhuis (scheelt wel iets van 6 km).
Ach ik verwacht geen problemen, mochten er tumoren zitten, hadden ze toch allang gebeld, neem ik aan ?
Welke anders?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik heb geen flauw idee lieve schatMaar succes in elk geval
Ja, dat moeten we snel nog eens doenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Wablief?quote:
Tsja, had je je meer op de markt moeten richten. Ik denk dat je in kamer 27 uit elkaar getrokken zou zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe ook niet stiekemEr kwam niemand bij mij op de kamer...
heb ik alquote:
quote:
Jaquote:
Ik liet hem net aan J. zienquote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje, had je het kleinste boekje al bekeken?
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we snel nog eens doen
Wie lagen daar?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tsja, had je je meer op de markt moeten richten. Ik denk dat je in kamer 27 uit elkaar getrokken zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |