Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hey MSXquote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb alle verhalen over de meet natuurlijk gemist.
Wie geeft mij de managementsamenvatting?
dan is het pm systeem volgens ksc maatstaven zo rot als watquote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het PM-systeem niet lekker werkt, is het juist handig om even te melden, zodat men weet of ze iets missen.
saai, geen sex, saai, geen naakt, saaiquote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
De boze hotelmanager, denk ikquote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Hier nogmaals dan
Over 10 minuten stort ik echt inquote:
Dat valt alles wel samen, jaquote:
Ik ookquote:Op zondag 13 maart 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, ik zou het in [BUG] voorstellen.
Veel seks, enkele PI's, Toek is een hoer, er waren mensen met soa'squote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Hier nogmaals dan
Dank. Weet ik dat ik volgende keer ook niet hoef te gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is het pm systeem volgens ksc maatstaven zo rot als wat
[..]
saai, geen sex, saai, geen naakt, saai
Echt welquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb van niemand n pm![]()
* littledrummergirl voelt zich zielig en alleen
Zo samen gaan slapen?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Over 10 minuten stort ik echt in
Mja dat krijg je, had je maar met mij mee moeten gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik probeer het nog anderhalf uur vol te houdenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hey, die is weer een heel ander verhaal.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Veel seks, enkele PI's, Toek is een hoer, er waren mensen met soa's
Ik vind hem zooooo liefquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook
Oeh en Muck, jij hebt volgens mij de 2e foto ooit gemaakt van mij die ik gewoon leuk vind![]()
En de man met de baard is een weerwolf!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Veel seks, enkele PI's, Toek is een hoer, er waren mensen met soa's
ik mag niet liegen van mijn geloofquote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hey, die is weer een heel ander verhaal.
Wie is de leugenaar hier?
Jaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dat krijg je, had je maar met mij mee moeten gaanen kroelen
Per defenitie.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de man met de baard is een weerwolf!
Zelfs ik vind echt dat ik er leuk opstaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind hem zooooo lief
ik moet ook telkens een beetje lachen als ik eraan denk
Wat niet wil zeggen dat je het niet doetquote:
De man met de baard had wel een zachte baardquote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de man met de baard is een weerwolf!
helemaal waarquote:Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat je het niet doet
Maar jij bent ook leukquote:Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs ik vind echt dat ik er leuk opsta![]()
Dat heb ik NOOIT
Hihihi, ja dat was erg grappig
Ik nog een uurtje ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
Ik probeer het nog anderhalf uur vol te houden.
Heb je nog een beetje kunnen slapen vanmiddag, of toch maar geen poging gewaagd?
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Je vergeet de whiskyquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sex op 4 van de 5 kamers, veel drank, druk diner (15 man) gezellige High Tea (10 man) en een omzet die toch onder budget is geblevenMaar dat was te verwachten.
Was in ieder geval voor herhaling vatbaar wat mij betreft
Jaaaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sex op 4 van de 5 kamers, veel drank, druk diner (15 man) gezellige High Tea (10 man) en een omzet die toch onder budget is geblevenMaar dat was te verwachten.
Zeker een goede timingquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik nog een uurtje ofzo![]()
Nee, ik kwam thuis en Thijs werd zo'n beetje wakker, leuke timing wel
Op zo weinig maarquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kijk, dit noem ik een goede mgtsamenvatting. Dankquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maggie aan de muur?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs ik vind echt dat ik er leuk opsta![]()
Dat heb ik NOOIT
Hihihi, ja dat was erg grappig
OMG, dat viel mij ook opquote:Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De man met de baard had wel een zachte baard![]()
Heel goedquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik nog een uurtje ofzo![]()
Nee, ik kwam thuis en Thijs werd zo'n beetje wakker, leuke timing wel
Wat ons betreft ookquote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben een rosé vergeten op te schrijven, betaal jij die nog even?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |