magquote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
Moet ik juridisch even korte metten maken met zijn claim voor je? Dan stuur ik hem morgen een aangetekende brief.
had ik gister, nou, daar gebeurde niets (behalve krampquote:
Mr DaMart. Voor al uw korte mettenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik juridisch even korte metten maken met zijn claim voor je? Dan stuur ik hem morgen een aangetekende brief.
Helaas wel met vertragingquote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, fijn dat je thuisgekomen bentEn
Wel tegen jou?quote:
Ik geloof er niets vanquote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag
[..]
had ik gister, nou, daar gebeurde niets (behalve kramp)
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prima, maar dan ga ik wel eerst even slapen, eerder kan ik jou niet aan vrees ik
Fixedquote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik juridisch even korte metten maken met zijn claim voor op je? Dan stuur ik hem morgen een aangetekende brief.
ik heb wel eens gehad dat random strangers dat tegen me zeidenquote:
Dan moeten we het alleen nog even hebben over mijn honorarium... tien minuten knuffeltijd op de volgende meet, klinkt dat redelijk?quote:
Leuk tochquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb wel eens gehad dat random strangers dat tegen me zeiden![]()
en ook "wat kijk jij gelukkig"dat was wel mooi
Je kunt ook heel erg mooi een banaan eten heb ik gehoordquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Mooi tochquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook heel erg mooi een banaan eten heb ik gehoord![]()
O ja, dat fixen we ook juridisch wel evenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zou alvast een vrije dag regelen als ik jou was
[..]
Fixed
snap ik, en terechtquote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe mooi jouw tieten ook zijn, ik heb liever die van haar ja
dat moet je niet allemaal onthouden johquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
keek ze heel gelukkig toenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik doe dat gewoonquote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Soms heb ik ook die ontzettende behoefte, om iemand te zeggen dat ie mooi is
![]()
Maar vaak durf ik niet
gelukkig komt ze zoquote:
Zulke dingen onthou je nog het bestequote:Op zondag 13 maart 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat moet je niet allemaal onthouden joh
die heb ik elke maandag en vrijdagquote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zou alvast een vrije dag regelen als ik jou was
whehehehe, wishful thinkingquote:Fixed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |