quote:
Dat gaat vast wel lukkenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Succes, geniet er van en slaap lekker LL![]()
![]()
Ik ga mijn 3.5 uur ook zo even aanvullenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat vast wel lukken![]()
Die 2,5 uur van vannacht maar snel vergeten
Mijn -6 uur van afgelopen nacht ga ik straks ook even wegslapen, hoop ik... maar kijken of ik het nog een uurtje volhoudquote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga mijn 3.5 uur ook zo even aanvullen
Koffie!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat hebben anderen? TT is te lang voor m'n Handy
'Avond
ja lekker tegendraads, zo lekker jezelf en mal, hihiquote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Lekker retro met zo'n internetsnoer door de kamer.
Koffiequote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat hebben anderen? TT is te lang voor m'n Handy
'Avond
mietjes zijn hetquote:
Ik niet, terwijl ik vannacht vrijwel niet heb geslapen... Het begint te wennenquote:
Morgen neem ik ook een lekker pittig kapseltje.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja lekker tegendraads, zo lekker jezelf en mal, hihi
Ja je had geoefend he??quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet, terwijl ik vannacht vrijwel niet heb geslapen... Het begint te wennen..
Hey WWquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Morgen neem ik ook een lekker pittig kapseltje.
Met carnaval had je al geoefend!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet, terwijl ik vannacht vrijwel niet heb geslapen... Het begint te wennen..
Word je dan ook lesbisch?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Morgen neem ik ook een lekker pittig kapseltje.
nee hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel als je niet hoeft te werken en genoeg energie hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |