quote:
Iemand moet wel controleren dusquote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Limburgs.
Dat zat je net nog af te zeiken.
Afblijven dus.
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Een rustige nacht toegewenst.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Trevquote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Opzich zou je dan je sig als mooie slogan kunnen hanteren.quote:
Oeh, rollenspel?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek was de prostituee met dodelijke syfillis en AIDS, die zelf ook is gestorven.
Oh, nou, misschien ben ik dan wel de opvolger ja...quote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek was de prostituee met dodelijke syfillis en AIDS, die zelf ook is gestorven.
Die hanteer ik vaak genoegquote:Op zondag 13 maart 2011 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Opzich zou je dan je sig als mooie slogan kunnen hanteren.
Scherpquote:
Daar hebben we de boze hotelmanager die tevens moordlustige heks is die nuttige burgers met een zienerrol doodmaaktquote:
waarom onthoud jij dat allemaal?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hebben we de boze hotelmanager die tevens moordlustige heks is die nuttige burgers met een zienerrol doodmaakt.
Touché.quote:
Ik denk dat dat hele spel opnieuw geschreven moet worden. Met een boze hotelmanager, een prostituee, de barman, de drie dodelijke kamermeisjes, zoietsquote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hebben we de boze hotelmanager die tevens moordlustige heks is die nuttige burgers met een zienerrol doodmaakt.
Omdat ik me nog moet wreken... wanneer hij het het minst verwacht... waarom denk je dat ik gisteren op jou als medeweerwolf stemde zodat je op de brandstapel belandde?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom onthoud jij dat allemaal?
deed je dat ja?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik me nog moet wreken... wanneer hij het het minst verwacht... waarom denk je dat ik gisteren op jou als medeweerwolf stemde zodat je op de brandstapel belandde?.
wat de freak moet dat voorstellenquote:
Ik begreep gewoon niet waarom je twee keer met alleen maar een smiley, en twee keer een verschillende, op dezelfde post reageerdequote:
Muzakquote:
ze faalde in quoten me dunktquote:Op zondag 13 maart 2011 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep gewoon niet waarom je twee keer met alleen maar een smiley, en twee keer een verschillende, op dezelfde post reageerde
Ik wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begreep gewoon niet waarom je twee keer met alleen maar een smiley, en twee keer een verschillende, op dezelfde post reageerde
Okeequote:Op zondag 13 maart 2011 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik stemde op jou... dus wij hebben geen openstaande rekeningen meer in het spel.
ik dacht dat mijn speakers ziek waren gewordenquote:
Ja dat deed hij... vanwege de liefde.... Hij had een paar nachten daarvoor een wilde nacht gehad met Trev op de hotelkamerquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat mijn speakers ziek waren geworden
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja dat deed hij... vanwege de liefde.... Hij had een paar nachten daarvoor een wilde nacht gehad met Trev op de hotelkamer... Geen oog dichtgedaan door die twee, ik zweer het je
...
Ook dat ja... het was of Trev (en ik), of Ik (en Trev), of ST... nou ja, makkelijke keuze danquote:Op zondag 13 maart 2011 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja dat deed hij... vanwege de liefde.... Hij had een paar nachten daarvoor een wilde nacht gehad met Trev op de hotelkamer... Geen oog dichtgedaan door die twee, ik zweer het je
...
ja ik trap er niet nog eens inquote:
Your lossquote:
Nou, ik ben niet meer aangeschoten, maar het gaat nu meer om de brakheidquote:
not realyquote:
Ik snap dit al helemaal niet eens meerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat ja... het was of Trev (en ik), of Ik (en Trev), of ST... nou ja, makkelijke keuze dan.
Ik ben ook niet aangeschoten... maar ja, de jagersrol zat ook niet in het spelquote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet meer aangeschoten, maar het gaat nu meer om de brakheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |