Stiekem een wijntje achterover slaan. Gewoon even lekker tegendraads.quote:
ik doe even mijn voetjes omhoog hoor, gewoon even mijn ding doenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem een wijntje achterover slaan. Gewoon even lekker tegendraads.
Ook voor jouw stem hoor....quote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met carnaval had je al geoefend!
Carnaval is goed voor alles
Behalve voor mijn stem![]()
Zullen we dan samen ook naar de Frans Bauer dag gaan? Die kerel is ook zo lekker zichzelf.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe even mijn voetjes omhoog hoor, gewoon even mijn ding doen
en zo lekker gewoon geblevenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zullen we dan samen ook naar de Frans Bauer dag gaan? Die kerel is ook zo lekker zichzelf.
Ehm ja, oeps..quote:
Ohja ik klink geil..quote:
Zou voor jou ook wel wat zijn hmm?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien moet je vanaf nu maar eens gaan oefenen in wél slapen
Dat wil ik wel eens wetenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehm ja, oeps..![]()
![]()
[..]
Ohja ik klink geil..
NA het afvegen? Nee dan niet meer natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Een leraar zei dat ik laatst naar de kapper moest, hij vroeg zich af of het tussen m'n aars bleef plakken na het afvegen
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehm ja, oeps..![]()
![]()
[..]
Ohja ik klink geil..
Help je me?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien moet je vanaf nu maar eens gaan oefenen in wél slapen
Limburgs.quote:
voor trekken en beffen bel joysa ffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |