/carequote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Jammer dat niemand van jou houdt.
ja en je moeder ookquote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef Socios het volgende:
Iedere user die consequent scheld met ziektes en spot met familieleden van anderen.
Nee, omdat ze je afgewezen heeft!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef ElmoFan het volgende:
oja, oostblokker idd, gewoon omdat het een troll is en heel veel aandacht nodig heeft
altijd grappig om TS erbij te halen, echt tophumor heehee. Als ik niet TS was had je het niet gepostquote:
je zusje ookquote:
/carequote:
Haten op HSG-bomberquote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef mc-Piel het volgende:
ElmoFan, omdat haat op mijn Ragbroeder( nohomo)
Viezefreddiey ( sporadisch), omdat wij wel eens meningsverschillen hebben!
HSG-BOMBER, omdat geen verklaring nodig.. dat zullen de meesten wel begrijpen!
haha, grappig ben je, jij komt ook op mijn lijstjequote:Op zondag 13 maart 2011 18:52 schreef Microtubuli het volgende:
Die je niet wat mag? Die je niet mag slaan?
Als jij geen topic starter was, had ik je inderdaad niet uitgemaakt voor kutoppic maker.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
altijd grappig om TS erbij te halen, echt tophumor heehee. Als ik niet TS was had je het niet gepost
Schei toch uit. Belachelijke aantijging.quote:
maar je moeder kent me welquote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Niemand kent je, dat betekent niet dat je geliefd bent
Heb die dat ook al gedaan ja?quote:
quote:
grappiger dan weer zo'n kuttopic omdat je gewoon simpelweg niks te doen hebt dan te wachten op je dagelijkse portie billenkoek van je vaderquote:
Nerds gaan los.quote:
Ken je die mensen?quote:
Ik bel je vannacht schatjepatatje van me!quote:
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 13 maart 2011 18:57 schreef trolololo het volgende:
Dit topic kan wel wat liefde gebruiken.
[ afbeelding ]
ehh wat?? dat heb jij niet zelf verzonnen hoor dat heeft een vriendin van mij gedaan.. echt niet normaal dat je dat zomaar afpakt..verzin zelf iets.. omg..quote:Op zondag 13 maart 2011 18:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik bel je vannacht schatjepatatje van me!
Jij bent de schil om mijn banaan
swa,ik zag het,ik heb het gefilmd en naar de FBI gebrachtquote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmiddellijk stoppen met deze pure laster.
Ok, wie de neuk ben jij ook alweer?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:59 schreef dolfijnenfan68 het volgende:
[..]
ehh wat?? dat heb jij niet zelf verzonnen hoor dat heeft een vriendin van mij gedaan.. echt niet normaal dat je dat zomaar afpakt..verzin zelf iets.. omg..
Rot op met je walgelijke onterechte beschuldigingen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:59 schreef yoppiesaus het volgende:
swa,ik zag het,ik heb het gefilmd en naar de FBI gebracht
ik ben nieuw.. maar wrm jat je dat??? ben je niet helemaal goed in je hoofd??quote:
Wat heb je tegen mij? Nou? Nou? Zoek je ruzie ofzo?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Rot op met je walgelijke onterechte beschuldigingen.
Iedere aantijging jegens mij is vanaf nu bij voorbaat verworpen. Ik hoef daar dus niet op te reageren, daar je opmerking nietig is en dus nooit heeft bestaan.
Dit heb je al een keer gezegd en is derhalve niet leuk meer.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedere aantijging jegens mij is vanaf nu bij voorbaat verworpen. Ik hoef daar dus niet op te reageren, daar je opmerking nietig is en dus nooit heeft bestaan.
Ik ben inderdaad niet goed in mijn hoofd..quote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef dolfijnenfan68 het volgende:
[..]
ik ben nieuw.. maar wrm jat je dat??? ben je niet helemaal goed in je hoofd??
houd toch je bek walgelijke kwalquote:Op zondag 13 maart 2011 19:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet goed in mijn hoofd..
Zo te zien heb jij ook een chromosoompje teveel of niet?
Sorry liefie! ik bedoelde het niet zoquote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef dolfijnenfan68 het volgende:
[..]
houd toch je bek walgelijke kwal
Kort pittig kapsel hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef dolfijnenfan68 het volgende:
[..]
houd toch je bek walgelijke kwal
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat die bitch van ONZ?quote:
Ja zij is echtquote:
quote:
het is een hijquote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja zij is echtAltijd zwaar ongesteld of onderweg dat te worden in haar reacties
Zou je niet zeggenquote:
Knetterkrankjorum is wel de puurste vorm van aids op fok iddquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef Flippiee het volgende:
playingwithfire, geen idee waar de hoofdletters zitten.
Baggerusers zonder enig vorm van kwaliteit zoals Honkeytonk (blablabla gebanned jajaja), Dalando, Knetterkrankjorum.
Kloptquote:Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef Stokstaart het volgende:
Niemand heeft nog AP genoemd
Zelfs Steven haat mij meer dan AP![]()
En precies daarom zul je nooit mod worden.quote:
Waar?quote:
Nee klopt was hier nog niet geweest.quote:
ik bedoel in onzquote:Op zondag 13 maart 2011 19:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee klopt was hier nog niet geweest.
Ja er zijn ook zo veel goede topics, ik kan niet kiezen.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja er zijn ook zo veel goede topics, ik kan niet kiezen.
Jij begrijpt mequote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef DutchSpike het volgende:
ragboer, altijd post's met: ''kuttopic, slotje, permaban''
Ik walg van zulke mensen terwijl het gewoon normale topics zijn.
Jij eet zeker ook geen vlees of wel?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef DutchSpike het volgende:
ragboer, altijd post's met: ''kuttopic, slotje, permaban''
Ik walg van zulke mensen terwijl het gewoon normale topics zijn.
Omdat niemand je kentquote:Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef DutchSpike het volgende:
Niemand heeft tot nu toe een hekel aan mij.
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Nou, sowieso 800 post's van mij zijn in ONZ en KLB geplaatst, dus ze kennen mij heus wel.
Kutnewbie.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Nou, sowieso 800 post's van mij zijn in ONZ en KLB geplaatst, dus ze kennen mij heus wel.
Anaal?quote:
eibwentukquote:
Dat dus. En Yvonne.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef Socios het volgende:
Iedere user die consequent scheld met ziektes, vloekt en spot met familieleden van anderen.
Mij toch welquote:
Ik jou ookquote:
je moeder ookquote:
Het is ook helemaal niet `leuk´ bedoeld. Het is praktisch.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Isambard het volgende:
Dit heb je al een keer gezegd en is derhalve niet leuk meer.
Dat ben ik NIET.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is wel Socios toen de trein van 12:18 net voorbij was (ICE)
Dat filmpje is niet door mij gemaakt. Mijn YT-kanaal heet heel anders.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:06 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind dit echt een leuk filmpje van je, meerdere keren gekeken.
Hoe dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat filmpje is niet door mij gemaakt. Mijn YT-kanaal heet heel anders.
Doch moet ik constateren dat je in de herhaling valt.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet `leuk´ bedoeld. Het is praktisch.
Dat is onze BurgerKing negerquote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is wel Socios toen de trein van 12:18 net voorbij was (ICE)
Louter omdat anderen constant met dezelfde aantijgingen komen. Ik doe het niet voor mijn lol.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:23 schreef Isambard het volgende:
Doch moet ik constateren dat je in de herhaling valt.
Het is "NS-Intercitytrein"quote:
Mooie recensie, zou het graag nog een keer lezen over een paar maanden als ik enigszins ben vergeten waar het over ging.quote:
Die zoekfunctie van YouTube houdt daar rekening mee. Tevens kun je de losse zoekwoorden toevoegen als 'tags'.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar niemand die dat zo intypt bij het zoeken.
SwJ heeft het ook te pakken, het iedereen-is-lief-virus dat veroorzaakt wordt de de 9e cyclus van de Maya-kalender.quote:
Dat is inderdaad balen, ik ook dus niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb helaas nooit een zus(je) gehad.
Kan niet, wij FOK!kers hebben geen leven.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef Mishu het volgende:
Wat heeft het voor zin om mensen te gaan lopen pesten op een internetforum for christ's sake. Get a life ofzo.
Waar heb ik dat nou weer aan te danken?quote:
Je bent een nieuwe, onbelangrijke en nietszeggende user. Je doet er gewoon niet toe. srry.quote:
Geregistreerd op vrijdag 7 januari 2011quote:Op maandag 14 maart 2011 16:02 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je bent een nieuwe, onbelangrijke en nietszeggende user. Je doet er gewoon niet toe. srry.
Ben jij een neger ?!!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Geregistreerd op vrijdag 7 januari 2011
Zo zwart als de nachtquote:
Daar kan ik jou om hatenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat is deze, wordt ik niet eens gehaat?
nu wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:02 schreef wiebelstront het volgende:
niemand haat mij, wat ben ik toch een geweldige user.
en nog eenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:02 schreef wiebelstront het volgende:
niemand haat mij, wat ben ik toch een geweldige user.
MYV is mijn zusje alleen ze weet het nog niet. 'k zal altijd onvoorwaardelijk van haar houden en beschermen waar nodig /akte.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad balen, ik ook dus niet.![]()
Het is niet eerlijk.Zullen we samen gaan huilen, met Schenkstroop er ook bij, die heeft ook nooit een vriendin en/of zusje.
dat hier mensen intrappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden!
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
MYV is mijn zusje alleen ze weet het nog niet. 'k zal altijd onvoorwaardelijk van haar houden en beschermen waar nodig /akte.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik haat Hsg, TS, Aight1. Verder is iedereen wel aardig.
Ik mag jou wel. Ik moet altijd lachen als het topic over jou gaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Niemand mij?Zeker omdat jullie nooit langs mij tijdens de Pokémon League zijn gekomen hè!
Je vergeet mijquote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik haat Hsg, TS, Aight1. Verder is iedereen wel aardig.
vlogs? Waar?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
had eerst een schijtshurftige hekel aan DandyBleu, totdat hij zijn vlog's begon te maken en vanaf toen ben ik op een vertederende manier van het gaan houden...
op you tube.....quote:
Socios is wel oké, maar hij hapt teveel.quote:
rot op met je spam manquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Socios is wel oké, maar hij hapt teveel.
Hij is ook te verstard in zijn denken. Da's overigens vrij simpel te verhelpen. Kosten bijna 1500 euro, duur 2 x 7 dagen: http://essence-trainingen.nl/ (Amsterdam, nabij station Sloterdijk).![]()
Essence en Source is voldoende, de rest van de cursussen kan je laten voor wat ze zijn. Ik garandeer een compleet andere Socios nadien (en je kan gewoon een spoorknor blijven, want treinen zijn ook leuk namelijk, niets mis met treinen).
Schei toch uit, man. Pure onzin. Waarom die haat jegens mij? Houd je het wel gezellig op de treinmeet?quote:
omdat jij een vieze vuile kut troll bent en een laffe ook nogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Schei toch uit, man. Pure onzin. Waarom die haat jegens mij? Houd je het wel gezellig op de treinmeet?
Je moet er niet zo diep op ingaan, hier word je juist op uitgelachen.quote:
Geenszins het geval. Ik sta achter iedere geuite bewering van mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef PeZu het volgende:
omdat jij een vieze vuile kut troll bent en een laffe ook nog
Ik weiger toe te staan dat men mij in een `kwaad daglicht´ zet. Soms gaat men zelfs over op pure laster; walgelijk. Dat hoef ik niet te accepteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef Oceanview het volgende:
Je moet er niet zo diep op ingaan, hier word je juist op uitgelachen.
mja dan heb je dus echt een autistische aandoeningquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Geenszins het geval. Ik sta achter iedere geuite bewering van mij.
En daarom vind je mij een "pure ziekte"? Absurd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:40 schreef PeZu het volgende:
mja dan heb je dus echt een autistische aandoening
ja ik VIND jou een pure ziekte hier op fokquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
En daarom vind je mij een "pure ziekte"? Absurd.
En ik niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik VIND jou een pure ziekte hier op fok
tof voor je man, ga hem lekker afzuigen in een coupe danquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
tof voor je man, ga hem lekker afzuigen in een coupe dan
FOK! is toch ook een forum voor en door autisten, dus Socios zit wel goed hier op FOK!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nohomo maar hij ziet er uiterlijk beter uit dan jou hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
het zal mij een worst wezen waar hij zich goed thuis voelt hij had van mij weg mogen blijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
FOK! is toch ook een forum voor en door autisten, dus Socios zit wel goed hier op FOK!![]()
En autisme kan ook positief zijn, veel autisten worden later minister, advocaat of rechter en komen dus behoorlijk goed terecht.![]()
Autisten zijn erg intelligent.
In Tsjechië gaat Socios zich echt thuis voelen, want vrijwel iedereen in dat land is autistisch. Misschien moet Socios maar emigreren naar Tsjechië. Goed bier, lekkere autistische meisjes (wie beweert dat autisten lelijk zijn, kan naar Tsjechië om het tegendeel te aanschouwen), om de 2 kilometer een treinstation dat van ellende uit elkaar valt, wazige treintjes die op een soort railbussen lijken die stammen uit de tijd van Alexander Dubcek en nog steeds rijden en treinkaartjes en officiële documenten geprint met matrixprinter.![]()
Tsjechie, het land van 'Rainman'.
oeh noesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nohomo maar hij ziet er uiterlijk beter uit dan jou hoor
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Geenszins het geval. Ik sta achter iedere geuite bewering van mij.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weiger toe te staan dat men mij in een `kwaad daglicht´ zet. Soms gaat men zelfs over op pure laster; walgelijk. Dat hoef ik niet te accepteren.
Je doet net alsof autisten privileges genieten. Wat een onzin zeg. Daarbij zijn het vrijwel alleen de autisten die in het spectrum van Asperger zitten die vaak bovengemiddeld intelligent zijn. De 'klassieke' autist heeft eerder een leerachterstand.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
FOK! is toch ook een forum voor en door autisten, dus Socios zit wel goed hier op FOK!![]()
En autisme kan ook positief zijn, veel autisten worden later minister, advocaat of rechter en komen dus behoorlijk goed terecht.![]()
Autisten zijn erg intelligent.
In Tsjechië gaat Socios zich echt thuis voelen, want vrijwel iedereen in dat land is autistisch. Misschien moet Socios maar emigreren naar Tsjechië. Goed bier, lekkere autistische meisjes (wie beweert dat autisten lelijk zijn, kan naar Tsjechië om het tegendeel te aanschouwen), om de 2 kilometer een treinstation dat van ellende uit elkaar valt, wazige treintjes die op een soort railbussen lijken die stammen uit de tijd van Alexander Dubcek en nog steeds rijden en treinkaartjes en officiële documenten geprint met matrixprinter.![]()
Tsjechie, het land van 'Rainman'.
Hoe ziet Pezu eruit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nohomo maar hij ziet er uiterlijk beter uit dan jou hoor
kun je betalen voor klb speciaal?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe ziet Pezu eruit?
Pezu heeft een betaalde KLB account
/troll alert
Ik noem Joost Eerdmans, ex-LPF. Het autisme straalt er gewoon van af, toch is hij nu burgemeester. Zeer intelligent persoon, maar autistisch overduidelijk. Socios is een stuk minder autistisch dan Eerdmans, dus hij kan het nog ver schoppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je doet net alsof autisten privileges genieten. Wat een onzin zeg. Daarbij zijn het vrijwel alleen de autisten die in het spectrum van Asperger zitten die vaak bovengemiddeld intelligent zijn. De 'klassieke' autist heeft eerder een leerachterstand.
Daarbij heb je vaak ook sociale intelligentie nodig om iets te kunnen bereiken, en dát, mijn beste, is iets wat autisten missen.
ik zou nieteens willen, trollende autistquote:
Hahahaha wat een baasquote:
Dat kan niet, een autist kan niet trollen, daarvoor moet je je namelijk kunnen verplaatsen in een ander en dat kunnen autisten niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik zou nieteens willen, trollende autist
Schenkstroop is dan inderdaad een autistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat kan niet, een autist kan niet trollen, daarvoor moet je je namelijk kunnen verplaatsen in een ander en dat kunnen autisten niet.
Hihihi, awhhh.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Ik moet altijd lachen als het topic over jou gaat.
Je hebt verscheidene autisten he. Er zijn autisten die dat wel kunnen hoor. En en ik denk zelfs beter dan gemideld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat kan niet, een autist kan niet trollen, daarvoor moet je je namelijk kunnen verplaatsen in een ander en dat kunnen autisten niet.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal zijn het anderen die over treinen beginnen, hoor.
dit topic gaat over users die je niet mag, ik mag hem niet punt uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jullie moeten Socios niet zo lopen te zeiken. Als iemand iets over treintijden wil weten kun je altijd terecht bij deze man.
fonz wat een kansloze tamme dakhaas is dat jaquote:
Jij mag dus zo niet meer meerijden naar die faalclubquote:
ja maar daar gata dit topic niet overquote:
Weet ikquote:
BigDikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij mag dus zo niet meer meerijden naar die faalclub
Mooie sig.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef ElmoFan het volgende:
Je zal maar bij socios in de trein zitten...
Damn, een quote uit juli vinden.quote:
Het was het uiteindelijk waard. Maar willen we dan niet allemaal een keertje graven in de geschiedenis?quote:
Klopt ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:37 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Het was het uiteindelijk waard. Maar willen we dan niet allemaal een keertje graven in de geschiedenis?
ik mag hopen dat dat een troll kloon isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef KFCsoldaat het volgende:
Ik haat die duckface wijf oostblokker ofzo? altijd kut topics.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoezo mag je mij niet? Heb ik je ooit wat misdaan?
Dan kom jij in de 'users die ik wel mag'-lijst.quote:
Je wilde er zelf ook bij andersquote:
geen keuzes durven maken heet datquote:Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef Arriviste het volgende:
Er is er geen één die ik wel mag en er is er geen één die ik niet mag.
Neutraliteit
MIJN BEVESTIGING! Je geeft het toe dat er ONZ Radio kliekjes zijn. En iedereen maar lullen dat ik niet gelijk had.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Je wilde er zelf ook bij anders
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
MIJN BEVESTIGING! Je geeft het toe dat er ONZ Radio kliekjes zijn. En iedereen maar lullen dat ik niet gelijk had.___!
Gaat de radio nu stoppen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
MIJN BEVESTIGING! Je geeft het toe dat er ONZ Radio kliekjes zijn. En iedereen maar lullen dat ik niet gelijk had.___!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is lijersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef Knal_Erwt het volgende:
Users die ik niet mag:
Iedereen ik haat iedereen godverdomme kanker leiers allemaal.
Grapjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En waarom dan als ik vragen mag?
[..]
![]()
Dat wil ik ook doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
They see me rollin' ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |