en nog eenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:02 schreef wiebelstront het volgende:
niemand haat mij, wat ben ik toch een geweldige user.
MYV is mijn zusje alleen ze weet het nog niet. 'k zal altijd onvoorwaardelijk van haar houden en beschermen waar nodig /akte.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad balen, ik ook dus niet.![]()
Het is niet eerlijk.Zullen we samen gaan huilen, met Schenkstroop er ook bij, die heeft ook nooit een vriendin en/of zusje.
dat hier mensen intrappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden!
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
MYV is mijn zusje alleen ze weet het nog niet. 'k zal altijd onvoorwaardelijk van haar houden en beschermen waar nodig /akte.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik haat Hsg, TS, Aight1. Verder is iedereen wel aardig.
Ik mag jou wel. Ik moet altijd lachen als het topic over jou gaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Niemand mij?Zeker omdat jullie nooit langs mij tijdens de Pokémon League zijn gekomen hè!
Je vergeet mijquote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik haat Hsg, TS, Aight1. Verder is iedereen wel aardig.
vlogs? Waar?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
had eerst een schijtshurftige hekel aan DandyBleu, totdat hij zijn vlog's begon te maken en vanaf toen ben ik op een vertederende manier van het gaan houden...
op you tube.....quote:
Socios is wel oké, maar hij hapt teveel.quote:
rot op met je spam manquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Socios is wel oké, maar hij hapt teveel.
Hij is ook te verstard in zijn denken. Da's overigens vrij simpel te verhelpen. Kosten bijna 1500 euro, duur 2 x 7 dagen: http://essence-trainingen.nl/ (Amsterdam, nabij station Sloterdijk).![]()
Essence en Source is voldoende, de rest van de cursussen kan je laten voor wat ze zijn. Ik garandeer een compleet andere Socios nadien (en je kan gewoon een spoorknor blijven, want treinen zijn ook leuk namelijk, niets mis met treinen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |