Die jij lief vindtquote:
quote:
inb4 een bepaalde fotoquote:Op zondag 13 maart 2011 18:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Stokstaart, alle ToF-users, Vogeltjesdans, Myraela, Huppelmuts, Socios, Eze, Monopoly en nog wat users.
Ik ben ook inb4 de desbetreffende foto die iemand een ban op gaat leveren!quote:
Wat is het probleem met die foto eigenlijk?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben ook inb4 de desbetreffende foto die iemand een ban op gaat leveren!
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef Schnorrebaard. het volgende:
Penisbaard, Broder, xSummergirlx, GaatJeNietVeelAan, chroestjov, napoleonfour, Lysdexie, fairytalessuck, raebyddet.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef Schnorrebaard. het volgende:
Penisbaard, Broder, xSummergirlx, GaatJeNietVeelAan, chroestjov, napoleonfour, Lysdexie, fairytalessuck, raebyddet.
Sommige users staan op de zwarte lijst bij de FBI..quote:Op zondag 13 maart 2011 19:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat is het probleem met die foto eigenlijk?
Oh vandaar, logisch eigenlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sommige users staan op de zwarte lijst bij de FBI..
Identiteit mag niet blootgesteld worden..
Ik vernam in een ander topic dat Socios bijvoorbeeld wordt gezocht wegens meerdere zedendelicten.quote:
Ah getsiequote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik vernam in een ander topic dat Socios bijvoorbeeld wordt gezocht wegens meerdere zedendelicten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |