/carequote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Jammer dat niemand van jou houdt.
ja en je moeder ookquote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef Socios het volgende:
Iedere user die consequent scheld met ziektes en spot met familieleden van anderen.
Nee, omdat ze je afgewezen heeft!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef ElmoFan het volgende:
oja, oostblokker idd, gewoon omdat het een troll is en heel veel aandacht nodig heeft
altijd grappig om TS erbij te halen, echt tophumor heehee. Als ik niet TS was had je het niet gepostquote:
je zusje ookquote:
/carequote:
Haten op HSG-bomberquote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef mc-Piel het volgende:
ElmoFan, omdat haat op mijn Ragbroeder( nohomo)
Viezefreddiey ( sporadisch), omdat wij wel eens meningsverschillen hebben!
HSG-BOMBER, omdat geen verklaring nodig.. dat zullen de meesten wel begrijpen!
haha, grappig ben je, jij komt ook op mijn lijstjequote:Op zondag 13 maart 2011 18:52 schreef Microtubuli het volgende:
Die je niet wat mag? Die je niet mag slaan?
Als jij geen topic starter was, had ik je inderdaad niet uitgemaakt voor kutoppic maker.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
altijd grappig om TS erbij te halen, echt tophumor heehee. Als ik niet TS was had je het niet gepost
Schei toch uit. Belachelijke aantijging.quote:
maar je moeder kent me welquote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Niemand kent je, dat betekent niet dat je geliefd bent
Heb die dat ook al gedaan ja?quote:
quote:
grappiger dan weer zo'n kuttopic omdat je gewoon simpelweg niks te doen hebt dan te wachten op je dagelijkse portie billenkoek van je vaderquote:
Nerds gaan los.quote:
Ken je die mensen?quote:
Ik bel je vannacht schatjepatatje van me!quote:
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 13 maart 2011 18:57 schreef trolololo het volgende:
Dit topic kan wel wat liefde gebruiken.
[ afbeelding ]
ehh wat?? dat heb jij niet zelf verzonnen hoor dat heeft een vriendin van mij gedaan.. echt niet normaal dat je dat zomaar afpakt..verzin zelf iets.. omg..quote:Op zondag 13 maart 2011 18:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik bel je vannacht schatjepatatje van me!
Jij bent de schil om mijn banaan
swa,ik zag het,ik heb het gefilmd en naar de FBI gebrachtquote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmiddellijk stoppen met deze pure laster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |