Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Heel erg bedankt dat we welkom warenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik was te hard aan het slapen om ergens anders op te letten
Gaan er in Noordwijk al geruchten rond over een bepaalde boze hotel manager die op straat stond met een broek op z'n knieënquote:Op zondag 13 maart 2011 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Welthuisquote:
Laters Marijkequote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welthuis
Ik ga toch even slapenLaters
Slaap lekker Liebchenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welthuis
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welthuis
En ik wenste je nog wel zo vriendelijk goedemorgen vanaf de gangquote:Op zondag 13 maart 2011 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Truste Marijkequote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welthuis
Waar geen foto's van zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaan er in Noordwijk al geruchten rond over een bepaalde boze hotel manager die op straat stond met een broek op z'n knieën
Goede reis!quote:
Het zit je niet mee Trevquote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
Kut klote hoere tivus zooi
hoor ik net dat ik kans heb op 15 min vertraging of meer.als dat zo is dan mis ik m'n aansluiting en kan dus weer een kut uur wachten als ik niet in winterswijk word opgehaald
hebben ze geen starbucks in Winterswijk (quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
hoor ik net dat ik kans heb op 15 min vertraging of meer.als dat zo is dan mis ik m'n aansluiting en kan dus weer een kut uur wachten als ik niet in winterswijk word opgehaald
Je hoort het wel als mijn opa de boetes binnenkrijgtquote:Op zondag 13 maart 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
Toch niks mis met een beetje doorrijden?
Graag gedaan![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hoort het wel als mijn opa de boetes binnenkrijgt
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
ik zou ze persoonlijk gaan innen bij hem. Het blijft een achterhoeker héquote:Op zondag 13 maart 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is goedquote:Op zondag 13 maart 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar hij is wel goed opgevoed hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou ze persoonlijk gaan innen bij hem. Het blijft een achterhoeker hé
Zal ik muck straks vragen of ze je wil schoppen?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou ze persoonlijk gaan innen bij hem. Het blijft een achterhoeker hé
is goedquote:Op zondag 13 maart 2011 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik muck straks vragen of ze je wil schoppen?
hij wel, dan is die de enige daar.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar hij is wel goed opgevoed hoor
40MB? Hier is het bestand maar 27MB hoorquote:
Ja, mijn energieniveau zakt ook weer, nu ik met de foto's klaar ben... toch maar even wat anders bedenken om te gaan doenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
Eigenlijk moet ik nu heel erg iets gaan doen, buiten ofzo...
Anders val ik zo om denk ik
Dank jequote:Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar hij is wel goed opgevoed hoor
hap hap hap!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
40MB? Hier is het bestand maar 27MB hoor.
En dat komt voornamelijk door het bewegende beeld.
En nog een.quote:
Ja, ik wacht nog op die chips!quote:
Met een camera!quote:LL heeft een leuke foto van mij gemaakt. Hoe deed ze dat?
je weet de wegquote:
orakelquote:[..]
Met een camera!
Hoi crvquote:
Hoi Toekquote:
Nu dan?quote:
shampooquote:Op zondag 13 maart 2011 15:52 schreef Fha het volgende:
Wil er iemand een knakworstje in bladerdeeg? De poging tot alles in mn eentje opeten heeft gezorgt voor oppermisselijkheid![]()
hoi Whiskquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Toek
slecht.
Vannacht en vanmorgen was die "vrij" rustig. maar nu heeft die adempauzes dat ie 45 seconden niet ademt en dan 35 wel/heftig met veel gerochel omdat het vocht hoog zit
Hadden ze maar breezer in die smaakquote:Op zondag 13 maart 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Haha, wat een breezer-wachtwoord zeg
jupsquote:
sterkte man!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Toek
slecht.
Vannacht en vanmorgen was die "vrij" rustig. maar nu heeft die adempauzes dat ie 45 seconden niet ademt en dan 35 wel/heftig met veel gerochel omdat het vocht hoog zit
speciaal voor de jongeren in de groepquote:Op zondag 13 maart 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
ja dank je.quote:
Speciaal voor jouquote:Op zondag 13 maart 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
wil je best een PM sturen als je daarop zit te wachtenquote:
Noem je ST nou oud?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
speciaal voor de jongeren in de groep
ik doelde op Muck en Trev de jonkies van het stel. Pannekoek!quote:
Dank je Trev.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
Mijn trein is gelukkig wel optijd in Zutphen, nu ook maar hopen van in W.wijk.
Klote Crv, sterkte kerel
Wat een marteling, sterktequote:Op zondag 13 maart 2011 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Toek
slecht.
dank je Bosquote:
Ik hoop voor je schoonpa dat hij niet meer lang hoeft te leidenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:56 schreef crv het volgende:
[..]
ja dank je.
onmenselijke situatie hier.
dan lullen ze over mensenrechten hier en daar, maar wat is het recht van mens die zo ontzettend lijdt![]()
![]()
Dan is het goed!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doelde op Muck en Trev de jonkies van het stel. Pannekoek!
en dank je whisk.quote:
Ja heb je niet het gevoel of de drang om hem gewoon zelf van zijn lijden te verlossen?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:58 schreef crv het volgende:
[..]
dank je Bos![]()
Dit wachten is zo verschrikkelijk kut
dank je LDGquote:Op zondag 13 maart 2011 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
voor crv... hopen dat het snel beter gaat, of afgelopen is
Vergeet je de boze hotel manager niet?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doelde op Muck en Trev de jonkies van het stel. Pannekoek!
Hoi MPG dank jequote:
Als het aan ons ligt gebeurt dat ook, maar diit is Duitslandquote:Op zondag 13 maart 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja heb je niet het gevoel of de drang om hem gewoon zelf van zijn lijden te verlossen?
ook al zo'n broekkiequote:Op zondag 13 maart 2011 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vergeet je de boze hotel manager niet?
of rokkie, het is maar net hoe je het bekijktquote:
Sterktequote:Op zondag 13 maart 2011 16:01 schreef crv het volgende:
[..]
Als het aan ons ligt gebeurt dat ook, maar diit is Duitsland
net wat die aan heeftquote:Op zondag 13 maart 2011 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of rokkie, het is maar net hoe je het bekijkt
artsen mogen daar niet eens meer pijnstilling geven zodat ie gewoon inslaapt ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 16:00 schreef crv het volgende:
[..]
dank je LDG
beter wordt het niet meer. wij hopen dat het snel afgelopen is voor hem. Als je zijn hand enkel zacht aanraakt springen de tranen in zijn ogen. hij kan niet eens meer wat zeggen
Dank je Sugarquote:
MPG wel ik niet. Ik ben ouder dan MPG en KGquote:
nopequote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
artsen mogen daar niet eens meer pijnstilling geven zodat ie gewoon inslaapt ofzo? wat een baggersituatie
Die paar dagen maken niks uitquote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
MPG wel ik niet. Ik ben ouder dan MPG en KG
je zou het toch haast bij de apotheek gaan jatten en t m zelf gevenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:04 schreef crv het volgende:
[..]
nope
hij heeft wel een hoge medicatie morfine, maar het is nog niet genoeg
Gezien op 26 jaar zijn het er een paarquote:Op zondag 13 maart 2011 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
17 dagen...........is dat een paar?
http://www.encyclo.nl/begrip/Paar
dank je DMquote:
bijna wel ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je zou het toch haast bij de apotheek gaan jatten en t m zelf geven
Komt vast wel goedquote:Op zondag 13 maart 2011 16:09 schreef Trevland het volgende:
Dank je
Gelukkig is mijn trein optijd uit zutphen, nu duimen optijd in winterswijk
jij ook sterkt. heb donderdag en vrijdag weer genoeg NL trein gezien. een verwaarsloosd publiek toilet is schonerquote:Op zondag 13 maart 2011 16:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je
Gelukkig is mijn trein optijd uit zutphen, nu duimen optijd in winterswijk
Zeer laag niveauquote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
wie heeft nog een zak voetbalniveau over en tijd om naar Rotterdam te rijden?
Dat haal ik niet tot het einde van de wedstrijd..quote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
mag wel een hele grote zak zijn danquote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
30 is toch een mooie leeftijd?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben inderdaad oud, jongens, ik ben me toch een potje brak
Jij bent heul niet oud.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
ja, prachtig, maar duidelijk geen 18 meerquote:
oud? heul niet joh. Mijn vader is oudquote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
Wel toevallig, dat heb ik ook, en we schelen maar 10 maandenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
Eén flesje rode wijn maarquote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij bent heul niet oud.![]()
Heb je teveel breezers op?
watquote:
Nachtbraker die je er bentquote:Op zondag 13 maart 2011 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel toevallig, dat heb ik ook, en we schelen maar 10 maanden.
Nee, dat klopt, Je merkt wel en ik moet nog 30 wordenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, prachtig, maar duidelijk geen 18 meer
dan ben je ook niks gewendquote:
Tot 04:00 uur opblijven hielp misschien ook niet heel ergquote:
Dank je, kut syntusquote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef crv het volgende:
[..]
jij ook sterkt. heb donderdag en vrijdag weer genoeg NL trein gezien. een verwaarsloosd publiek toilet is schoner
Maar je wilde vroeg naar bed, en dat is vanochtend wel gelukt, op deze manierquote:Op zondag 13 maart 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot 04:00 uur opblijven hielp misschien ook niet heel erg![]()
Die 3 uur slaap (ofzo) daarna ook niet
Ik niet... In Venlo hebben ze het zelf te hard nodigquote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
Ouwe lulquote:Op zondag 13 maart 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
Nee, dat klopt, Je merkt wel en ik moet nog 30 worden
Nee, same herequote:
dat klopt, ik drink bijna nooitquote:
Jij bent ook niks gewentquote:Op zondag 13 maart 2011 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel toevallig, dat heb ik ook, en we schelen maar 10 maanden.
@TTquote:
Nee, nu nog niet pas als ik dertig benquote:
tja dan is een flesje best veelquote:Op zondag 13 maart 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat klopt, ik drink bijna nooit
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet... In Venlo hebben ze het zelf te hard nodig.
ow okquote:
Ja, dat klopt ook wel, natuurlijk... ben nooit een alcoholdrinker of echter stapper geweest, dus hele nachten doorgaan ben ik niet echt gewendquote:
Haha, je hebt er wat van geleerdquote:Op zondag 13 maart 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot 04:00 uur opblijven hielp misschien ook niet heel erg![]()
Die 3 uur slaap (ofzo) daarna ook niet
Whihihihi, goedkoop dronken ftwquote:Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef Fha het volgende:
Geeft niet hoor STIk ben na twee glazen wijn al heeeeeeeeeeeel vrolijk
iets van geleerd?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha, je hebt er wat van geleerd![]()
Maar het was igg wel gezellig
Preciesquote:
Dat je dit vaker zou moeten doenquote:
Ja vind je het gekquote:Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef Fha het volgende:
Geeft niet hoor STIk ben na twee glazen wijn al heeeeeeeeeeeel vrolijk
Mwa dan ben ik al gestikt in mn eigen kots gok ikquote:
Nou vergeleken met sommige hier is 30 gewoon oud. En ja eigenlijk ben ik al 30. DIe 2 dagen..quote:Op zondag 13 maart 2011 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
30 al? Ik dacht dat ik met een half jaar een halve pas werd
Dát heb ik niet gezegdquote:
das waarquote:Op zondag 13 maart 2011 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou vergeleken met sommige hier is 30 gewoon oud. En ja eigenlijk ben ik al 30. DIe 2 dagen..
Maar dan met ietsje meer slaapquote:
Psies!quote:
Ben igg blij dat jullie het naar je zin hebben gehadquote:Op zondag 13 maart 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan met ietsje meer slaap
[..]
Psies!
Vannacht bleek ik de oudste te zijn die nog wakker beneden wasquote:Op zondag 13 maart 2011 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou vergeleken met sommige hier is 30 gewoon oud. En ja eigenlijk ben ik al 30. DIe 2 dagen..
Ik ook, maar nu eventjes ietsje minderquote:Op zondag 13 maart 2011 16:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben igg blij dat jullie het naar je zin hebben gehad
Jaquote:Op zondag 13 maart 2011 16:24 schreef DaMart het volgende:
Vannacht bleek ik de oudste te zijn die nog wakker beneden was.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu eventjes ietsje minder
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vannacht bleek ik de oudste te zijn die nog wakker beneden was.
Dattie afgelopen is?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:24 schreef DaMart het volgende:
Er is trouwens wel een minpuntje aan de meet.
nou?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:24 schreef DaMart het volgende:
Daar is Thijs het niet mee eens hoorquote:
Ik was er nietquote:
Nou, dat is inderdaad een minpuntje jaquote:
Das nog een minpunt jaquote:
ik moest op tijd thuis zijn voor Feyenoordquote:
Ik weet er ook nog wel eentjequote:Op zondag 13 maart 2011 16:24 schreef DaMart het volgende:
wij zijn veel leukerder dan voebbalquote:Op zondag 13 maart 2011 16:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik moest op tijd thuis zijn voor Feyenoord
Dat kan ik zelfs bevestigen zonder meetquote:Op zondag 13 maart 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wij zijn veel leukerder dan voebbal
maar maar maar ik heb al weinig gezien dit jaarquote:Op zondag 13 maart 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 13 maart 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt mij pas één keer gezien dit jaar, ik zie je punt nietquote:Op zondag 13 maart 2011 16:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar maar maar ik heb al weinig gezien dit jaar
Ik niet hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 16:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ahw wat vinden jullie elkaar allemaal leuk en lief
dat is JOU schuld. Marijke woont hier ondertussen zo'n beetje en je vergeet steeds mee te reizen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt mij pas één keer gezien dit jaar, ik zie je punt niet
komt door dat buikkusjequote:
Dat lijkt me wel jaquote:Op zondag 13 maart 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
allemaal onder invloed.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Maar, maar, maar iedereen is ook heel leuk en liefquote:Op zondag 13 maart 2011 16:28 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar iedereen is ook heel leuk en lief![]()
![]()
![]()
Behalve Toek dan, volgens eigen zeggen
quote:
En ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toek zegt dat alleen maar omdat hij hoopt dat wij dat dan gaan ontkennen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee hoor, Suikertaartje is stomquote:Op zondag 13 maart 2011 16:28 schreef littledrummergirl het volgende:
sssssssssssssstquote:Op zondag 13 maart 2011 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek zegt dat alleen maar omdat hij hoopt dat wij dat dan gaan ontkennen.
Jij ook niet???quote:
O.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
das vrouwengedragquote:Op zondag 13 maart 2011 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das vrouwengedrag![]()
"ik weet echt niet of ik deze rok wel aandurf hoor, mn kont lijkt er gigaaaaantisch in" "nee hoor schat, je kan m echt wel hebben, kleedt mooi af enzo
"
geeft niet hoor lief, iedereen heeft zo zn minpuntjesquote:
Latersquote:
Nog verder onderuit zakken is de oplossing aan deze kantquote:Op zondag 13 maart 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor een kop Cup-a-soup tegen de dufheid.
Ik ookquote:Op zondag 13 maart 2011 16:46 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga het weer zeggen![]()
volgende keer blijf ik ook slapen
Wat voor bolletjes?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:47 schreef littledrummergirl het volgende:
tomatensoep met knapperbolletjesoldskool!
Ik durf nu ook wel denk ik..quote:Op zondag 13 maart 2011 16:46 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga het weer zeggen![]()
volgende keer blijf ik ook slapen
hoewel... ik ben een stuk fitter dan de restquote:Op zondag 13 maart 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor een kop Cup-a-soup tegen de dufheid.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoewel... ik ben een stuk fitter dan de rest
knapperbolletjesquote:
Want? je moet NOG een keer overstappen??quote:Op zondag 13 maart 2011 16:48 schreef Trevland het volgende:
Gelukkig wel de goede trein gehaald, nu nog hopen dat die optijd gaat rijden
Worden die niet heel snel ranzig drapperig dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knapperbolletjesdie hadden wij vroeger thuis altijd en zag ze vandaag ineens weer liggen. soort van croutons voor in de soep, maar dan iets anders, meer als kleine stukjes soepstengel denk ik
Ja, waren lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knapperbolletjesdie hadden wij vroeger thuis altijd en zag ze vandaag ineens weer liggen. soort van croutons voor in de soep, maar dan iets anders, meer als kleine stukjes soepstengel denk ik
Backerbsen heet datquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is juist het lekkere daaraanquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Worden die niet heel snel ranzig drapperig dan?
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? je moet NOG een keer overstappen??
Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe laat je gaat slapenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, da's het enige minpuntje geloof ik.. Gemiddeld heeft men geloof ik 2 uur geslapen
Ieeelhquote:
quote:
quote:
Zo'n zak is bij mij vaak al leeg voordat de soep klaar is.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja dat staat ook int duits op het zakje, maar ik denk, dan snapt niemand me meer
[ afbeelding ]
en ja, je moet ze wel redelijk snel opetenanders ist zompige zooi
vind ze zonder soep trws ook best lekker
dus noem je ze knapperbolletjes en weet niemand waar je het over hebtquote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja dat staat ook int duits op het zakje, maar ik denk, dan snapt niemand me meer
[ afbeelding ]
en ja, je moet ze wel redelijk snel opetenanders ist zompige zooi
vind ze zonder soep trws ook best lekker
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij ook niet???![]()
Dat doet de deur dicht: GEEN mini-meet dus
Ik voor een 2persoons met de 2de persoonquote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe laat je gaat slapen.
Maar ik denk dat ik een volgende keer wel serieus zal overwegen om een optie te nemen op een eenpersoonskamer.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n zak is bij mij vaak al leeg voordat de soep klaar is.
Ohw, maar dan maakt een beetje vertraging toch niet zooo veel meer uit???quote:Op zondag 13 maart 2011 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..], op mijn fiets die me naar huis brengt
Jawel hoor, zo noem ik ze namelijk ook... zo staat het ook op de verpakkingquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef crv het volgende:
[..]
dus noem je ze knapperbolletjes en weet niemand waar je het over hebt
eigen taal eerstquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef crv het volgende:
[..]
dus noem je ze knapperbolletjes en weet niemand waar je het over hebt
dat ook jaquote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik een volgende keer wel serieus zal overwegen om een optie te nemen op een eenpersoonskamer.
Dat is een nog betere optie, natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik voor een 2persoons met de 2de persoon
Je mag wel Bolle een nachtje lenenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een nog betere optie, natuurlijk.
* DaMart gaat even op zoek naar een +1 voor de volgende meet.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
dat mag zeker niet want dan alsnog later thuisquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ohw, maar dan maakt een beetje vertraging toch niet zooo veel meer uit???
Of mag ik dat niet zeggen??
maak een contactadvertentiequote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
idd knapperbolletjes zo noemen wij die ookquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd knapperbolletjes zo noemen wij die ook
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel succesquote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik noem ze ook zo, en ze zijn indd vaak al op voordat de soep op tafel staatquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel hoor, zo noem ik ze namelijk ook... zo staat het ook op de verpakking.
wij zijn Brabantsquote:
of de verwarming uitlatenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
note to myself zet een bos rozen niet voor de verwarming als je ze nog een dag moet bewaren
droogbloemen FTWquote:Op zondag 13 maart 2011 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
note to myself zet een bos rozen niet voor de verwarming als je ze nog een dag moet bewaren
Ik bedoel meer een leuke kamergenotequote:
Hoi geliefdequote:
Nee, ik wilde er ook tot het laatst bij zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipWaren je roommates zo druk dan
![]()
Maar als eerste gaan slapen: nee hoor (ben ik veel te nieuwsgierig voor)
nuf saidquote:
aanvulling op note: dit geldt voor alle bloemen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
Als DAT eens zou kunnen (als je eenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is ook nog een optiequote:
dat zijn het nou wel bijna gewordenquote:
quote:
echtquote:Op zondag 13 maart 2011 16:57 schreef Fha het volgende:
[..]
aanvulling op note: dit geldt voor alle bloemen.
Uitpakken met 7-zip of winrar.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
* Barretje80 heeft fantastische bruidsschoenen gekocht
ennuh.. hoe werkt .rar??
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk wie er vrijgezel zijn hier (jij, ik, Mart)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
uitpakken met winrarquote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
ennuh.. hoe werkt .rar??
Die dingen heten gewoon zo in NLquote:
laters trevquote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef Trevland het volgende:
Kut klote klere vertraging
Ik ben weg, foon bijna leeg![]()
Bis Later Lui![]()
waar vind ik winrar voor mac??quote:
hier in belgie ookquote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die dingen heten gewoon zo in NL![]()
En ik ben ook Brabants
google is your friendquote:
Wat goedquote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
ennuh.. hoe werkt .rar??
Je leest hieroverheen:quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]![]()
En ik wilde het vragen voor volgende week of de week erna
Tot later Trevquote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef Trevland het volgende:
Kut klote klere vertraging
Ik ben weg, foon bijna leeg![]()
Bis Later Lui![]()
Openen met WinRAR, en dan uitpakken...quote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
ennuh.. hoe werkt .rar??
Sorryquote:
Weekend.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Weekend of door de week? Weekend zeker he??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |