Ohw, maar dan maakt een beetje vertraging toch niet zooo veel meer uit???quote:Op zondag 13 maart 2011 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..], op mijn fiets die me naar huis brengt
Jawel hoor, zo noem ik ze namelijk ook... zo staat het ook op de verpakkingquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef crv het volgende:
[..]
dus noem je ze knapperbolletjes en weet niemand waar je het over hebt
eigen taal eerstquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef crv het volgende:
[..]
dus noem je ze knapperbolletjes en weet niemand waar je het over hebt
dat ook jaquote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe laat je gaat slapen.
Maar ik denk dat ik een volgende keer wel serieus zal overwegen om een optie te nemen op een eenpersoonskamer.
Dat is een nog betere optie, natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik voor een 2persoons met de 2de persoon
Je mag wel Bolle een nachtje lenenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een nog betere optie, natuurlijk.
* DaMart gaat even op zoek naar een +1 voor de volgende meet.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe laat je gaat slapen.
Maar ik denk dat ik een volgende keer wel serieus zal overwegen om een optie te nemen op een eenpersoonskamer.
dat mag zeker niet want dan alsnog later thuisquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ohw, maar dan maakt een beetje vertraging toch niet zooo veel meer uit???
Of mag ik dat niet zeggen??
maak een contactadvertentiequote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
idd knapperbolletjes zo noemen wij die ookquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knapperbolletjesdie hadden wij vroeger thuis altijd en zag ze vandaag ineens weer liggen. soort van croutons voor in de soep, maar dan iets anders, meer als kleine stukjes soepstengel denk ik
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd knapperbolletjes zo noemen wij die ook
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel succesquote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik noem ze ook zo, en ze zijn indd vaak al op voordat de soep op tafel staatquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel hoor, zo noem ik ze namelijk ook... zo staat het ook op de verpakking.
wij zijn Brabantsquote:
of de verwarming uitlatenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
note to myself zet een bos rozen niet voor de verwarming als je ze nog een dag moet bewaren
droogbloemen FTWquote:Op zondag 13 maart 2011 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
note to myself zet een bos rozen niet voor de verwarming als je ze nog een dag moet bewaren
Ik bedoel meer een leuke kamergenotequote:
Hoi geliefdequote:
Nee, ik wilde er ook tot het laatst bij zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipWaren je roommates zo druk dan
![]()
Maar als eerste gaan slapen: nee hoor (ben ik veel te nieuwsgierig voor)
nuf saidquote:
aanvulling op note: dit geldt voor alle bloemen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
Als DAT eens zou kunnen (als je eenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |