En ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar iedereen is ook heel leuk en lief![]()
![]()
![]()
Behalve Toek dan, volgens eigen zeggen
Toek zegt dat alleen maar omdat hij hoopt dat wij dat dan gaan ontkennen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar iedereen is ook heel leuk en lief![]()
![]()
![]()
Behalve Toek dan, volgens eigen zeggen
Nee hoor, Suikertaartje is stomquote:Op zondag 13 maart 2011 16:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ahw wat vinden jullie elkaar allemaal leuk en lief
sssssssssssssstquote:Op zondag 13 maart 2011 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek zegt dat alleen maar omdat hij hoopt dat wij dat dan gaan ontkennen.
Jij ook niet???quote:
O.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
das vrouwengedragquote:Op zondag 13 maart 2011 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das vrouwengedrag![]()
"ik weet echt niet of ik deze rok wel aandurf hoor, mn kont lijkt er gigaaaaantisch in" "nee hoor schat, je kan m echt wel hebben, kleedt mooi af enzo
"
geeft niet hoor lief, iedereen heeft zo zn minpuntjesquote:
Latersquote:
Nog verder onderuit zakken is de oplossing aan deze kantquote:Op zondag 13 maart 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor een kop Cup-a-soup tegen de dufheid.
Ik ookquote:Op zondag 13 maart 2011 16:46 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga het weer zeggen![]()
volgende keer blijf ik ook slapen
Wat voor bolletjes?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:47 schreef littledrummergirl het volgende:
tomatensoep met knapperbolletjesoldskool!
Ik durf nu ook wel denk ik..quote:Op zondag 13 maart 2011 16:46 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga het weer zeggen![]()
volgende keer blijf ik ook slapen
hoewel... ik ben een stuk fitter dan de restquote:Op zondag 13 maart 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor een kop Cup-a-soup tegen de dufheid.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoewel... ik ben een stuk fitter dan de rest
knapperbolletjesquote:
Want? je moet NOG een keer overstappen??quote:Op zondag 13 maart 2011 16:48 schreef Trevland het volgende:
Gelukkig wel de goede trein gehaald, nu nog hopen dat die optijd gaat rijden
Worden die niet heel snel ranzig drapperig dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knapperbolletjesdie hadden wij vroeger thuis altijd en zag ze vandaag ineens weer liggen. soort van croutons voor in de soep, maar dan iets anders, meer als kleine stukjes soepstengel denk ik
Ja, waren lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knapperbolletjesdie hadden wij vroeger thuis altijd en zag ze vandaag ineens weer liggen. soort van croutons voor in de soep, maar dan iets anders, meer als kleine stukjes soepstengel denk ik
Backerbsen heet datquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is juist het lekkere daaraanquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Worden die niet heel snel ranzig drapperig dan?
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? je moet NOG een keer overstappen??
Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe laat je gaat slapenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, da's het enige minpuntje geloof ik.. Gemiddeld heeft men geloof ik 2 uur geslapen
Ieeelhquote:
quote:
quote:
Zo'n zak is bij mij vaak al leeg voordat de soep klaar is.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja dat staat ook int duits op het zakje, maar ik denk, dan snapt niemand me meer
[ afbeelding ]
en ja, je moet ze wel redelijk snel opetenanders ist zompige zooi
vind ze zonder soep trws ook best lekker
dus noem je ze knapperbolletjes en weet niemand waar je het over hebtquote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja dat staat ook int duits op het zakje, maar ik denk, dan snapt niemand me meer
[ afbeelding ]
en ja, je moet ze wel redelijk snel opetenanders ist zompige zooi
vind ze zonder soep trws ook best lekker
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij ook niet???![]()
Dat doet de deur dicht: GEEN mini-meet dus
Ik voor een 2persoons met de 2de persoonquote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe laat je gaat slapen.
Maar ik denk dat ik een volgende keer wel serieus zal overwegen om een optie te nemen op een eenpersoonskamer.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n zak is bij mij vaak al leeg voordat de soep klaar is.
Ohw, maar dan maakt een beetje vertraging toch niet zooo veel meer uit???quote:Op zondag 13 maart 2011 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..], op mijn fiets die me naar huis brengt
Jawel hoor, zo noem ik ze namelijk ook... zo staat het ook op de verpakkingquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef crv het volgende:
[..]
dus noem je ze knapperbolletjes en weet niemand waar je het over hebt
eigen taal eerstquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef crv het volgende:
[..]
dus noem je ze knapperbolletjes en weet niemand waar je het over hebt
dat ook jaquote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik een volgende keer wel serieus zal overwegen om een optie te nemen op een eenpersoonskamer.
Dat is een nog betere optie, natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik voor een 2persoons met de 2de persoon
Je mag wel Bolle een nachtje lenenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een nog betere optie, natuurlijk.
* DaMart gaat even op zoek naar een +1 voor de volgende meet.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
dat mag zeker niet want dan alsnog later thuisquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ohw, maar dan maakt een beetje vertraging toch niet zooo veel meer uit???
Of mag ik dat niet zeggen??
maak een contactadvertentiequote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
idd knapperbolletjes zo noemen wij die ookquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd knapperbolletjes zo noemen wij die ook
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel succesquote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik noem ze ook zo, en ze zijn indd vaak al op voordat de soep op tafel staatquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel hoor, zo noem ik ze namelijk ook... zo staat het ook op de verpakking.
wij zijn Brabantsquote:
of de verwarming uitlatenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
note to myself zet een bos rozen niet voor de verwarming als je ze nog een dag moet bewaren
droogbloemen FTWquote:Op zondag 13 maart 2011 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
note to myself zet een bos rozen niet voor de verwarming als je ze nog een dag moet bewaren
Ik bedoel meer een leuke kamergenotequote:
Hoi geliefdequote:
Nee, ik wilde er ook tot het laatst bij zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipWaren je roommates zo druk dan
![]()
Maar als eerste gaan slapen: nee hoor (ben ik veel te nieuwsgierig voor)
nuf saidquote:
aanvulling op note: dit geldt voor alle bloemen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
Als DAT eens zou kunnen (als je eenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is ook nog een optiequote:
dat zijn het nou wel bijna gewordenquote:
quote:
echtquote:Op zondag 13 maart 2011 16:57 schreef Fha het volgende:
[..]
aanvulling op note: dit geldt voor alle bloemen.
Uitpakken met 7-zip of winrar.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
* Barretje80 heeft fantastische bruidsschoenen gekocht
ennuh.. hoe werkt .rar??
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk wie er vrijgezel zijn hier (jij, ik, Mart)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
uitpakken met winrarquote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
ennuh.. hoe werkt .rar??
Die dingen heten gewoon zo in NLquote:
laters trevquote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef Trevland het volgende:
Kut klote klere vertraging
Ik ben weg, foon bijna leeg![]()
Bis Later Lui![]()
waar vind ik winrar voor mac??quote:
hier in belgie ookquote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die dingen heten gewoon zo in NL![]()
En ik ben ook Brabants
google is your friendquote:
Wat goedquote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
ennuh.. hoe werkt .rar??
Je leest hieroverheen:quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]![]()
En ik wilde het vragen voor volgende week of de week erna
Tot later Trevquote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef Trevland het volgende:
Kut klote klere vertraging
Ik ben weg, foon bijna leeg![]()
Bis Later Lui![]()
Openen met WinRAR, en dan uitpakken...quote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
ennuh.. hoe werkt .rar??
Sorryquote:
Weekend.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Weekend of door de week? Weekend zeker he??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |