Nog verder onderuit zakken is de oplossing aan deze kantquote:Op zondag 13 maart 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor een kop Cup-a-soup tegen de dufheid.
Ik ookquote:Op zondag 13 maart 2011 16:46 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga het weer zeggen![]()
volgende keer blijf ik ook slapen
Wat voor bolletjes?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:47 schreef littledrummergirl het volgende:
tomatensoep met knapperbolletjesoldskool!
Ik durf nu ook wel denk ik..quote:Op zondag 13 maart 2011 16:46 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga het weer zeggen![]()
volgende keer blijf ik ook slapen
hoewel... ik ben een stuk fitter dan de restquote:Op zondag 13 maart 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor een kop Cup-a-soup tegen de dufheid.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoewel... ik ben een stuk fitter dan de rest
knapperbolletjesquote:
Want? je moet NOG een keer overstappen??quote:Op zondag 13 maart 2011 16:48 schreef Trevland het volgende:
Gelukkig wel de goede trein gehaald, nu nog hopen dat die optijd gaat rijden
Worden die niet heel snel ranzig drapperig dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knapperbolletjesdie hadden wij vroeger thuis altijd en zag ze vandaag ineens weer liggen. soort van croutons voor in de soep, maar dan iets anders, meer als kleine stukjes soepstengel denk ik
Ja, waren lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knapperbolletjesdie hadden wij vroeger thuis altijd en zag ze vandaag ineens weer liggen. soort van croutons voor in de soep, maar dan iets anders, meer als kleine stukjes soepstengel denk ik
Backerbsen heet datquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is juist het lekkere daaraanquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Worden die niet heel snel ranzig drapperig dan?
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? je moet NOG een keer overstappen??
Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe laat je gaat slapenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, da's het enige minpuntje geloof ik.. Gemiddeld heeft men geloof ik 2 uur geslapen
Ieeelhquote:
quote:
quote:
Zo'n zak is bij mij vaak al leeg voordat de soep klaar is.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja dat staat ook int duits op het zakje, maar ik denk, dan snapt niemand me meer
[ afbeelding ]
en ja, je moet ze wel redelijk snel opetenanders ist zompige zooi
vind ze zonder soep trws ook best lekker
dus noem je ze knapperbolletjes en weet niemand waar je het over hebtquote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja dat staat ook int duits op het zakje, maar ik denk, dan snapt niemand me meer
[ afbeelding ]
en ja, je moet ze wel redelijk snel opetenanders ist zompige zooi
vind ze zonder soep trws ook best lekker
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij ook niet???![]()
Dat doet de deur dicht: GEEN mini-meet dus
Ik voor een 2persoons met de 2de persoonquote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe laat je gaat slapen.
Maar ik denk dat ik een volgende keer wel serieus zal overwegen om een optie te nemen op een eenpersoonskamer.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n zak is bij mij vaak al leeg voordat de soep klaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |