Nee, dan slaap ik vannacht niet meerquote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Dan zal iedereen wel ff gaan dutten zo, anders morgen helemaal brak
Ookquote:
Hoe laat moet je morgen aan de bak??quote:
Iets kant en klaars?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:00 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ff boodschappen doeniemand nog suggesties voor enkelhandig avondeten
?
Gewoon tegen 9 a half 10 naar bed en brak ben ik morgen toch welquote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Dan zal iedereen wel ff gaan dutten zo, anders morgen helemaal brak
Zo'n zakje van de IGlo uit de diepvries voor 1 persoon? Of de AH heeft ook die 1 persoons zelfbak/kook dingen in het koelvakquote:Op zondag 13 maart 2011 15:00 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ff boodschappen doeniemand nog suggesties voor enkelhandig avondeten
?
quote:
Heb je een gasfornuis? Dan gebakken krieltjes met sla en een burger ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik heb al het hele aanbod stamppot en pasta gegeten, en eigenlijk was het allemaal
diepvries heb ik nog niet bekekenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo'n zakje van de IGlo uit de diepvries voor 1 persoon? Of de AH heeft ook die 1 persoons zelfbak/kook dingen in het koelvak
Misschien had ik ook maar eerder naar bed moeten gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OokEn vannacht ook ruim 5 uur
Ik had geluk denk ik
![]()
Kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op zondag 13 maart 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb echt nu al zin in mijn cursus morgen
Nee je moet het wel openknippen..quote:Op zondag 13 maart 2011 15:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
diepvries heb ik nog niet bekekenzolang ik het niet hoef open te knippen/ snijden/scheuren etc lukt het me wel
Websitebeheerquote:Op zondag 13 maart 2011 15:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen ja![]()
Wat voor cursus is het??
vraag ik dan wel aan de cassierequote:Op zondag 13 maart 2011 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee je moet het wel openknippen..
Helaas
Plat op het aanrecht leggen, met je kapotte kant tegenhouden (met je arm) en dan knippen, moet kunnenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee je moet het wel openknippen..
Helaas
Ruilen?, jij mijn werk ik jou cursusquote:Op zondag 13 maart 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb echt nu al zin in mijn cursus morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |