watquote:
Nachtbraker die je er bentquote:Op zondag 13 maart 2011 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel toevallig, dat heb ik ook, en we schelen maar 10 maanden.
Nee, dat klopt, Je merkt wel en ik moet nog 30 wordenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, prachtig, maar duidelijk geen 18 meer
dan ben je ook niks gewendquote:
Tot 04:00 uur opblijven hielp misschien ook niet heel ergquote:
Dank je, kut syntusquote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef crv het volgende:
[..]
jij ook sterkt. heb donderdag en vrijdag weer genoeg NL trein gezien. een verwaarsloosd publiek toilet is schoner
Maar je wilde vroeg naar bed, en dat is vanochtend wel gelukt, op deze manierquote:Op zondag 13 maart 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot 04:00 uur opblijven hielp misschien ook niet heel erg![]()
Die 3 uur slaap (ofzo) daarna ook niet
Ik niet... In Venlo hebben ze het zelf te hard nodigquote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
wie heeft nog een zak voetbalniveau over en tijd om naar Rotterdam te rijden?
Ouwe lulquote:Op zondag 13 maart 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
Nee, dat klopt, Je merkt wel en ik moet nog 30 worden
Nee, same herequote:
dat klopt, ik drink bijna nooitquote:
Jij bent ook niks gewentquote:Op zondag 13 maart 2011 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel toevallig, dat heb ik ook, en we schelen maar 10 maanden.
@TTquote:
Nee, nu nog niet pas als ik dertig benquote:
tja dan is een flesje best veelquote:Op zondag 13 maart 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat klopt, ik drink bijna nooit
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet... In Venlo hebben ze het zelf te hard nodig.
ow okquote:
Ja, dat klopt ook wel, natuurlijk... ben nooit een alcoholdrinker of echter stapper geweest, dus hele nachten doorgaan ben ik niet echt gewendquote:
Haha, je hebt er wat van geleerdquote:Op zondag 13 maart 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot 04:00 uur opblijven hielp misschien ook niet heel erg![]()
Die 3 uur slaap (ofzo) daarna ook niet
Whihihihi, goedkoop dronken ftwquote:Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef Fha het volgende:
Geeft niet hoor STIk ben na twee glazen wijn al heeeeeeeeeeeel vrolijk
iets van geleerd?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha, je hebt er wat van geleerd![]()
Maar het was igg wel gezellig
Preciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |