Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Heel erg bedankt dat we welkom warenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik was te hard aan het slapen om ergens anders op te letten
Gaan er in Noordwijk al geruchten rond over een bepaalde boze hotel manager die op straat stond met een broek op z'n knieënquote:Op zondag 13 maart 2011 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Welthuisquote:
Laters Marijkequote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welthuis
Ik ga toch even slapenLaters
Slaap lekker Liebchenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welthuis
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welthuis
En ik wenste je nog wel zo vriendelijk goedemorgen vanaf de gangquote:Op zondag 13 maart 2011 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Truste Marijkequote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welthuis
Waar geen foto's van zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaan er in Noordwijk al geruchten rond over een bepaalde boze hotel manager die op straat stond met een broek op z'n knieën
Goede reis!quote:
Het zit je niet mee Trevquote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
Kut klote hoere tivus zooi
hoor ik net dat ik kans heb op 15 min vertraging of meer.als dat zo is dan mis ik m'n aansluiting en kan dus weer een kut uur wachten als ik niet in winterswijk word opgehaald
hebben ze geen starbucks in Winterswijk (quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
hoor ik net dat ik kans heb op 15 min vertraging of meer.als dat zo is dan mis ik m'n aansluiting en kan dus weer een kut uur wachten als ik niet in winterswijk word opgehaald
Je hoort het wel als mijn opa de boetes binnenkrijgtquote:Op zondag 13 maart 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
Toch niks mis met een beetje doorrijden?
Graag gedaan![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hoort het wel als mijn opa de boetes binnenkrijgt
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
ik zou ze persoonlijk gaan innen bij hem. Het blijft een achterhoeker héquote:Op zondag 13 maart 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is goedquote:Op zondag 13 maart 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar hij is wel goed opgevoed hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou ze persoonlijk gaan innen bij hem. Het blijft een achterhoeker hé
Zal ik muck straks vragen of ze je wil schoppen?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou ze persoonlijk gaan innen bij hem. Het blijft een achterhoeker hé
is goedquote:Op zondag 13 maart 2011 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik muck straks vragen of ze je wil schoppen?
hij wel, dan is die de enige daar.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar hij is wel goed opgevoed hoor
40MB? Hier is het bestand maar 27MB hoorquote:
Ja, mijn energieniveau zakt ook weer, nu ik met de foto's klaar ben... toch maar even wat anders bedenken om te gaan doenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
Eigenlijk moet ik nu heel erg iets gaan doen, buiten ofzo...
Anders val ik zo om denk ik
Dank jequote:Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar hij is wel goed opgevoed hoor
hap hap hap!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
40MB? Hier is het bestand maar 27MB hoor.
En dat komt voornamelijk door het bewegende beeld.
En nog een.quote:
Ja, ik wacht nog op die chips!quote:
Met een camera!quote:LL heeft een leuke foto van mij gemaakt. Hoe deed ze dat?
je weet de wegquote:
orakelquote:[..]
Met een camera!
Hoi crvquote:
Hoi Toekquote:
Nu dan?quote:
shampooquote:Op zondag 13 maart 2011 15:52 schreef Fha het volgende:
Wil er iemand een knakworstje in bladerdeeg? De poging tot alles in mn eentje opeten heeft gezorgt voor oppermisselijkheid![]()
hoi Whiskquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Toek
slecht.
Vannacht en vanmorgen was die "vrij" rustig. maar nu heeft die adempauzes dat ie 45 seconden niet ademt en dan 35 wel/heftig met veel gerochel omdat het vocht hoog zit
Hadden ze maar breezer in die smaakquote:Op zondag 13 maart 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Haha, wat een breezer-wachtwoord zeg
jupsquote:
sterkte man!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Toek
slecht.
Vannacht en vanmorgen was die "vrij" rustig. maar nu heeft die adempauzes dat ie 45 seconden niet ademt en dan 35 wel/heftig met veel gerochel omdat het vocht hoog zit
speciaal voor de jongeren in de groepquote:Op zondag 13 maart 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
ja dank je.quote:
Speciaal voor jouquote:Op zondag 13 maart 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
wil je best een PM sturen als je daarop zit te wachtenquote:
Noem je ST nou oud?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
speciaal voor de jongeren in de groep
ik doelde op Muck en Trev de jonkies van het stel. Pannekoek!quote:
Dank je Trev.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
Mijn trein is gelukkig wel optijd in Zutphen, nu ook maar hopen van in W.wijk.
Klote Crv, sterkte kerel
Wat een marteling, sterktequote:Op zondag 13 maart 2011 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Toek
slecht.
dank je Bosquote:
Ik hoop voor je schoonpa dat hij niet meer lang hoeft te leidenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:56 schreef crv het volgende:
[..]
ja dank je.
onmenselijke situatie hier.
dan lullen ze over mensenrechten hier en daar, maar wat is het recht van mens die zo ontzettend lijdt![]()
![]()
Dan is het goed!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doelde op Muck en Trev de jonkies van het stel. Pannekoek!
en dank je whisk.quote:
Ja heb je niet het gevoel of de drang om hem gewoon zelf van zijn lijden te verlossen?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:58 schreef crv het volgende:
[..]
dank je Bos![]()
Dit wachten is zo verschrikkelijk kut
dank je LDGquote:Op zondag 13 maart 2011 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
voor crv... hopen dat het snel beter gaat, of afgelopen is
Vergeet je de boze hotel manager niet?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doelde op Muck en Trev de jonkies van het stel. Pannekoek!
Hoi MPG dank jequote:
Als het aan ons ligt gebeurt dat ook, maar diit is Duitslandquote:Op zondag 13 maart 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja heb je niet het gevoel of de drang om hem gewoon zelf van zijn lijden te verlossen?
ook al zo'n broekkiequote:Op zondag 13 maart 2011 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vergeet je de boze hotel manager niet?
of rokkie, het is maar net hoe je het bekijktquote:
Sterktequote:Op zondag 13 maart 2011 16:01 schreef crv het volgende:
[..]
Als het aan ons ligt gebeurt dat ook, maar diit is Duitsland
net wat die aan heeftquote:Op zondag 13 maart 2011 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of rokkie, het is maar net hoe je het bekijkt
artsen mogen daar niet eens meer pijnstilling geven zodat ie gewoon inslaapt ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 16:00 schreef crv het volgende:
[..]
dank je LDG
beter wordt het niet meer. wij hopen dat het snel afgelopen is voor hem. Als je zijn hand enkel zacht aanraakt springen de tranen in zijn ogen. hij kan niet eens meer wat zeggen
Dank je Sugarquote:
MPG wel ik niet. Ik ben ouder dan MPG en KGquote:
nopequote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
artsen mogen daar niet eens meer pijnstilling geven zodat ie gewoon inslaapt ofzo? wat een baggersituatie
Die paar dagen maken niks uitquote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
MPG wel ik niet. Ik ben ouder dan MPG en KG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |