je zou het toch haast bij de apotheek gaan jatten en t m zelf gevenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:04 schreef crv het volgende:
[..]
nope
hij heeft wel een hoge medicatie morfine, maar het is nog niet genoeg
Gezien op 26 jaar zijn het er een paarquote:Op zondag 13 maart 2011 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
17 dagen...........is dat een paar?
http://www.encyclo.nl/begrip/Paar
dank je DMquote:
bijna wel ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je zou het toch haast bij de apotheek gaan jatten en t m zelf geven
Komt vast wel goedquote:Op zondag 13 maart 2011 16:09 schreef Trevland het volgende:
Dank je
Gelukkig is mijn trein optijd uit zutphen, nu duimen optijd in winterswijk
jij ook sterkt. heb donderdag en vrijdag weer genoeg NL trein gezien. een verwaarsloosd publiek toilet is schonerquote:Op zondag 13 maart 2011 16:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je
Gelukkig is mijn trein optijd uit zutphen, nu duimen optijd in winterswijk
Zeer laag niveauquote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
wie heeft nog een zak voetbalniveau over en tijd om naar Rotterdam te rijden?
Dat haal ik niet tot het einde van de wedstrijd..quote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
mag wel een hele grote zak zijn danquote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
30 is toch een mooie leeftijd?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben inderdaad oud, jongens, ik ben me toch een potje brak
Jij bent heul niet oud.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
ja, prachtig, maar duidelijk geen 18 meerquote:
oud? heul niet joh. Mijn vader is oudquote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
Wel toevallig, dat heb ik ook, en we schelen maar 10 maandenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
Eén flesje rode wijn maarquote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij bent heul niet oud.![]()
Heb je teveel breezers op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |