Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, ik had voor morgenmiddag al een andere afspraak staan, dus heb de hele dag vrijgenomen... ben ik nu wel blij omquote:Op zondag 13 maart 2011 13:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook al zo weinig..
![]()
En morgen weer werken zeker?
Dat heb je heeel slim gedaanquote:Op zondag 13 maart 2011 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had voor morgenmiddag al een andere afspraak staan, dus heb de hele dag vrijgenomen... ben ik nu wel blij om.
JAquote:
Oeh slaagquote:Op zondag 13 maart 2011 13:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
![]()
(wat zette ik nou in mijn eerste post daarnet)
Muck is al naar bedquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck is al naar bed
Heej Friem heb je nu je baard eraf gehaald omdat Muck het zo eng vond?
Eentje niet, en eentje heb ik met Photoshop nog zodanig kunnen bewerken dat mensen nog wel herkenbaar zijn, dus die krijgen de meeters gewoonquote:
quote:
whehehequote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viel wel mee hoorZe reed met een knalroze Opel Ascona door Valkenburg met een enorme zalm op het dak
Hoi Bosquote:Op zondag 13 maart 2011 13:43 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Even een review-tje schrijven voor Wat vind jij van de boeken die je hebt gelezen?
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eentje niet, en eentje heb ik met Photoshop nog zodanig kunnen bewerken dat mensen nog wel herkenbaar zijn, dus die krijgen de meeters gewoon.
Ik blijf gewoon tussen het schrijven door hier kijken hoor. Is meer een mening dan een echte reviewquote:
Maar toén hadden ze het niet doorquote:Op zondag 13 maart 2011 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch was je tot twee keer toe een weerwolf. Muck had het dus wel goed gezien!
Nee, want dat heeft ze niet overleefdquote:Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar toén hadden ze het niet door![]()
Zou Marijke trouwens al hersteld zijn van het bezoek van de prostituee ?
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want dat heeft ze niet overleefd
ik vond het wel lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb helemaal geen foto's gemaakt, dus ik ben heel benieuwd naar de foto's![]()
Maar hoe gaat dat, krijg je via PM een linkje, ofzo??
Gelukkig geloofde men Muck ook niet toen ik als enige weerwolf over was... best goede tactiek van Cupido om mij aan een burger te koppelen... zo wist ik dat ik anderen wat makkelijker kon wegstemmen, omdat Trev mij niet snel zou wegstemmenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Weerwolven gedaan hebbenquote:
Da's dan iig mooiquote:
Yupsquote:Op zondag 13 maart 2011 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Weerwolven gedaan hebben
Ja maar, dat ken ik ook nietquote:Op zondag 13 maart 2011 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Weerwolven gedaan hebben
Dat zou ik zo niet zeggen hoor..quote:
Ja, foto's worden via PM verspreid... en daar blijven ze in principe ookquote:Op zondag 13 maart 2011 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb helemaal geen foto's gemaakt, dus ik ben heel benieuwd naar de foto's![]()
Maar hoe gaat dat, krijg je via PM een linkje, ofzo??
Tot mijn grote verbazing kent mijn jongste zoon het welquote:
Whehehequote:Op zondag 13 maart 2011 13:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups![]()
"koppen dicht, maffen" werd waargenomen door MPG
No worries, als het aan mij ligt blijft dat absoluut zoquote:Op zondag 13 maart 2011 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, foto's worden via PM verspreid... en daar blijven ze in principe ook.
Met prostituee?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Tot mijn grote verbazing kent mijn jongste zoon het wel![]()
Ze spelen dat soms op school
quote:
quote:Heineken is van plan om het alcoholpercentage van een van zijn Britse merken met 1 procentpunt te verlagen.
quote:Het alcoholpercentage van cidermerk Strongbow zou worden verlaagd van 5,3 procent naar 4,3 procent.
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:55 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar moet zijn toetsenbord weer helemaal poetsen
Nee, nee is juist goedquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
Hmmmz, ik zou me ook echt niks voor kunnen stellen bij 'Weerwolven'
Hier, Leesvoerquote:Op zondag 13 maart 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
Hmmmz, ik zou me ook echt niks voor kunnen stellen bij 'Weerwolven'
Geen idee, nog geen post gezien iigquote:
wie zegt dat ik het was?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
Toek, waarom heb jij foto's van je schoenen gemaakt?
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
Toek, waarom heb jij foto's van je schoenen gemaakt?
Ze staan tussen de foto's die zijn gemaakt toen jij mijn camera had gepakt en vanachter de bar foto's maaktequote:
ohquote:Op zondag 13 maart 2011 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze staan tussen de foto's die zijn gemaakt toen jij mijn camera had gepakt en vanachter de bar foto's maakte.
Ah, je eigen toestel dusquote:Op zondag 13 maart 2011 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze staan tussen de foto's die zijn gemaakt toen jij mijn camera had gepakt en vanachter de bar foto's maakte.
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:04 schreef Toekito het volgende:
maar om mij nu massaal slet te noemen................heb gewoon met Muck een hotelkamer gedeeld
ze wezen me massaal aan als slet jah.quote:
had je maar nie zo luidruchtig moeten batsenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze wezen me massaal aan als slet jah.
De sterke lieve buurmanquote:Op zondag 13 maart 2011 14:05 schreef littledrummergirl het volgende:
vriendje is naar huiswie moet er nou weer al mn potten en flessen open draaien?
ik weet van niksquote:Op zondag 13 maart 2011 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
had je maar nie zo luidruchtig moeten batsen
heb n huisgenoot maar die heb ik geloof ik boos gemaaktquote:
Tss, Marijke vergeten zeker he?? Beetje onschuldig doen nuquote:
wat heb je gedaan?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb n huisgenoot maar die heb ik geloof ik boos gemaakthij zei geen goeiemorgen terug vanmorgen
En en passant Marijke even opgezadeld met een dodelijke syfillisinfectie.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:04 schreef Toekito het volgende:
maar om mij nu massaal slet te noemen................heb gewoon met Muck een hotelkamer gedeeld
dunnoquote:
nee jij bent normaalquote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnotis sowieso n mafkees hoor, kan me er nie druk om maken
sorryquote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En en passant Marijke even opgezadeld met een dodelijke syfillisinfectie.
What did you do?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb n huisgenoot maar die heb ik geloof ik boos gemaakthij zei geen goeiemorgen terug vanmorgen
Oh, dan maakt het ook niet uitquote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnotis sowieso n mafkees hoor, kan me er nie druk om maken
geen ideequote:
ik vergeet Marijke nietquote:Op zondag 13 maart 2011 14:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tss, Marijke vergeten zeker he?? Beetje onschuldig doen nu
Dat soort mensenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen ideemaar tis n sociofoob die al van slag raakt als de pleerol verkeerd om hangt
dus t zal me aan mn derriere oxideren
hij zet ook dagelijks mijn koffieapparaat op de grondquote:
Voor sorry is het nu wel een beetje laat he... had die varkensdarm gebruikt, dan was het zo ver niet gekomenquote:
zij had geen condooms bij zich..............niet mijn verantwoording.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor sorry is het nu wel een beetje laat he... had die varkensdarm gebruikt, dan was het zo ver niet gekomen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij zet ook dagelijks mijn koffieapparaat op de grondecht jonguh! ik gebruik dat ding
en toch vind ie dat ie op de grond moet staan
jij bent de vent, jij regelt de condooms, vrouwen gaan over de pil enzoquote:Op zondag 13 maart 2011 14:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
zij had geen condooms bij zich..............niet mijn verantwoording.
STquote:
zij gaat naar de prostituee en ik moet de condooms kopen? Jij bent grappig.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent de vent, jij regelt de condooms, vrouwen gaan over de pil enzo
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
zij gaat naar de prostituee en ik moet de condooms kopen? Jij bent grappig.
Denk jij dat de klant voor condooms moet zorgen??quote:Op zondag 13 maart 2011 14:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
zij gaat naar de prostituee en ik moet de condooms kopen? Jij bent grappig.
nee maar Marijke betaalde niet dus dan is het minste dat ze kan doen.................of niet dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk jij dat de klant voor condooms moet zorgen??![]()
![]()
ikquote:Op zondag 13 maart 2011 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]wie is de prostituee in deze?
Hoezo betaalde Marijke niet danquote:Op zondag 13 maart 2011 14:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar Marijke betaalde niet dus dan is het minste dat ze kan doen.................of niet dan?
Dat krijg je met Trev achter het stuur hequote:Op zondag 13 maart 2011 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
Iets met een pitstop met warme chocolademelk met slagroom...
Klinkt goed (behalve de slagroom dan)quote:Op zondag 13 maart 2011 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
Iets met een pitstop met warme chocolademelk met slagroom...
oh heb namelijk een domeintje voor de foto's en via joomla kan je het afschermen dacht ik.quote:
dus ja..............en dankzij haar konden we ook al niet met ST meerijdenquote:
Oh neequote:Op zondag 13 maart 2011 14:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus ja..............en dankzij haar konden we ook al niet met ST meerijden
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oh nee... Maar goed dat je haar met een dodelijke ziekte opgezadeld hebt dan
Ik ben de foto's die door mijn voorselectie zijn gekomen (van de 111 foto's zijn er nog zo'n 58 over op dit moment, en ik sluit niet uit dat er nog meer afvallenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh heb namelijk een domeintje voor de foto's en via joomla kan je het afschermen dacht ik.
Dat krijg je er natuurlijk van hequote:Op zondag 13 maart 2011 14:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus ja..............en dankzij haar konden we ook al niet met ST meerijden
primaquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de foto's die door mijn voorselectie zijn gekomen (van de 111 foto's zijn er nog zo'n 58 over op dit moment, en ik sluit niet uit dat er nog meer afvallen) nu aan het bewerken/verkleinen om ze in een KSC.rar te zetten en die link stuur ik dan naar de mensen die bij de meet waren.
Veel plezierquote:Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef Toekito het volgende:
zo de bal ligt op de middenstip dus ik ben voetbal kijken
Otis die dood isquote:
vraariequote:
Hoi LLquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi LL![]()
![]()
Was de cappucino lekker??
Tot laterquote:Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef Toekito het volgende:
zo de bal ligt op de middenstip dus ik ben voetbal kijken
stuur maar een linkjequote:Op zondag 13 maart 2011 14:31 schreef pgrferrari het volgende:
Kan er ff iemand naar mijn site kijken of de fotos goed openen?
Ja een beetje leuk meepraten hier is er ook niet bij als je niet naar de meet geweest bentquote:Op zondag 13 maart 2011 14:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Verveling.
Dan héb je eindelijk vrije tijd... en dan
|Hoe was het bij oma Flessiequote:Op zondag 13 maart 2011 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een beetje leuk meepraten hier is er ook niet bij als je niet naar de meet geweest bent
Ook wel gezellig hoorquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
En mijn nieuwe piercing zit er ook al in
[..]
stuur maar een linkje
Stuur maar een linkjequote:Op zondag 13 maart 2011 14:31 schreef pgrferrari het volgende:
Kan er ff iemand naar mijn site kijken of de fotos goed openen?
Hoi Trevquote:Op zondag 13 maart 2011 14:33 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui:
Ik zit nu in de trein die zo naar Zutphen gaat
Ik ook niet, doe het morgen welquote:Op zondag 13 maart 2011 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
moet boodschappen doengeen zin
Wel lekker gegeten dan ?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook wel gezellig hoorAllemaal familie weer eens gezien die je nooit wat te melden hebt
Ja had eerst een staafje, nu een ring door mijn oorquote:
Dat is goed hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraarie
Mart is het goed als ik jou mijn foto's mail zodat die bij de KSC rar mogen? Het zijn er maar 6 ofzo
Hey Wishquote:Op zondag 13 maart 2011 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Trev![]()
![]()
Hoe lang nog tot thuis??
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel lekker gegeten dan ?
[..]
Ja had eerst een staafje, nu een ring door mijn oor
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wish
Geen 3 uur meer maar dat komt ook omdat ik zo op een traject kom waar ze zondags om het uur rijden
Prima toch??quote:Op zondag 13 maart 2011 14:35 schreef Bos81 het volgende:
DaMart (en anderen)![]()
Wat vind jij van de boeken die je hebt gelezen?
We zijn rond 12 uur uit Noordwijk gegaan dus 5.5 uur. Het kon in 4.5 uur maar we hebben nog ergens een pitstop gemaaktquote:Op zondag 13 maart 2011 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog 3 uur?? Hoe lang ben je dan onderweg geweest vandaag???
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
We zijn rond 12 uur uit Noordwijk gegaan dus 5.5 uur. Het kon in 4.5 uur maar we hebben nog ergens een pitstop gemaakt
Tot later LLquote:Op zondag 13 maart 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
en nu ga ik me even bezig houden met mijn mannen
Maar als ik compleet met het ov zou gaan duurd het ook ruim 4 a 5 uur, bovendien dit was gezelligerquote:
Natuurlijk was dit gezelligerquote:Op zondag 13 maart 2011 14:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als ik compleet met het ov zou gaan duurd het ook ruim 4 a 5 uur, bovendien dit was gezelliger
Ja, dan moet ie maar niet in de fucking Achterhoek gaan wonen hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk was dit gezelliger![]()
Maar, jeetje wat een wereldreis (zo óf compleet via ov)
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:48 schreef MPG het volgende:
Die omweg langs schiphol amstelveen is vlot. Was ff na 2 uur al thuis
. Zit nu weer aan de koffie.
Hoi julliequote:
Nee, Trev iig niet nog... Die moet nog wel ffquote:
Ah, je hebt toch die van een half uur eerder genomen? Wel wakker blijven he?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke![]()
Mijn trein rijd nu uit Zwolle
Ik weet haast niet beterquote:Op zondag 13 maart 2011 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk was dit gezelliger![]()
Maar, jeetje wat een wereldreis (zo óf compleet via ov)
Haiquote:Op zondag 13 maart 2011 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Hoi jullie![]()
![]()
Vonden jullie het ook zo gezellig??
Jazekerquote:Op zondag 13 maart 2011 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Hoi jullie![]()
![]()
Vonden jullie het ook zo gezellig??
Ja hoor, 2:30 uur thuis ongeveerquote:Op zondag 13 maart 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Was je nog een beetje op tijd thuis gister?
Ja, het was leuk![]()
Yup, denk even wat halen in zutphenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, je hebt toch die van een half uur eerder genomen? Wel wakker blijven he?
Droog hoorquote:
Ik zit aan de 3.5 uur, alleen Toek en Muck hebben meer geslapenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:54 schreef Whiskers2009 het volgende:Hebben de slaapmeeters ALLEMAAL maar 2 uur geslapen??
Haiquote:
Ik ook hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 14:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit aan de 3.5 uur, alleen Toek en Muck hebben meer geslapen
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit aan de 3.5 uur, alleen Toek en Muck hebben meer geslapen
Nee, gewoon vanavond op tijd naar bed.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Dan zal iedereen wel ff gaan dutten zo, anders morgen helemaal brak
Ja, maar jij bent morgen vrijquote:Op zondag 13 maart 2011 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, gewoon vanavond op tijd naar bed.
Nee, dan slaap ik vannacht niet meerquote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ookquote:
Hoe laat moet je morgen aan de bak??quote:
Iets kant en klaars?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:00 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ff boodschappen doeniemand nog suggesties voor enkelhandig avondeten
?
Gewoon tegen 9 a half 10 naar bed en brak ben ik morgen toch welquote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Zo'n zakje van de IGlo uit de diepvries voor 1 persoon? Of de AH heeft ook die 1 persoons zelfbak/kook dingen in het koelvakquote:Op zondag 13 maart 2011 15:00 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ff boodschappen doeniemand nog suggesties voor enkelhandig avondeten
?
quote:
Heb je een gasfornuis? Dan gebakken krieltjes met sla en een burger ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik heb al het hele aanbod stamppot en pasta gegeten, en eigenlijk was het allemaal
diepvries heb ik nog niet bekekenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo'n zakje van de IGlo uit de diepvries voor 1 persoon? Of de AH heeft ook die 1 persoons zelfbak/kook dingen in het koelvak
Misschien had ik ook maar eerder naar bed moeten gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OokEn vannacht ook ruim 5 uur
Ik had geluk denk ik
![]()
Kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op zondag 13 maart 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb echt nu al zin in mijn cursus morgen
Nee je moet het wel openknippen..quote:Op zondag 13 maart 2011 15:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
diepvries heb ik nog niet bekekenzolang ik het niet hoef open te knippen/ snijden/scheuren etc lukt het me wel
Websitebeheerquote:Op zondag 13 maart 2011 15:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen ja![]()
Wat voor cursus is het??
vraag ik dan wel aan de cassierequote:Op zondag 13 maart 2011 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee je moet het wel openknippen..
Helaas
Plat op het aanrecht leggen, met je kapotte kant tegenhouden (met je arm) en dan knippen, moet kunnenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee je moet het wel openknippen..
Helaas
Ruilen?, jij mijn werk ik jou cursusquote:Op zondag 13 maart 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb echt nu al zin in mijn cursus morgen
Neee, want ik hoef pas om 13:00 daar te zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 15:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ruilen?, jij mijn werk ik jou cursus![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
Vooruit, ik ga toch een paar foto's voor de niet-meeters posten.
Momentje.
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
Momentje.
en van toek zn schoenenquote:
euh, sorryquote:Op zondag 13 maart 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
En ik ben thuis![]()
Moest nog even tanken
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neee, want ik hoef pas om 13:00 daar te zijn
quote:
WHUT????quote:Op zondag 13 maart 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
Momentje.
En bedankt voor deze opwekkende gedachtequote:Op zondag 13 maart 2011 15:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar ja, Thijs is natuurlijk wél vroeg wakker...
en zo net was het nog goedquote:Op zondag 13 maart 2011 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neee, want ik hoef pas om 13:00 daar te zijn
ik verstond niet dat ik dan jouw werk moest doenquote:
Ik ben ook wel blij dat ik heerlijk lang geslapen hebquote:Op zondag 13 maart 2011 14:58 schreef Bos81 het volgende:
Ben blij dat ik niet ben geweest. Heb echt wel mijn slaap nodig, zeker zo ver van huis.
Omnomnomquote:Op zondag 13 maart 2011 15:06 schreef DaMart het volgende:
Wie gisteren niet bij de high tea aanwezig was, heeft onder andere dit gemist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En origamivogels kunnen niet zwemmen.
[ afbeelding ]
Toch niks mis met een beetje doorrijden?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij wegmisbruiker die je er rondrijdt
Ziet er goed uitquote:Op zondag 13 maart 2011 15:06 schreef DaMart het volgende:
Wie gisteren niet bij de high tea aanwezig was, heeft onder andere dit gemist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En origamivogels kunnen niet zwemmen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En bedankt voor deze opwekkende gedachte
Ik kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik verstond niet dat ik dan jouw werk moest doen
Idd, hop gwn dat gaspedaal flink intrappen.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch niks mis met een beetje doorrijden?
Graag gedaan![]()
Ik zag hetquote:Op zondag 13 maart 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, andere foto's zonder mensen erop.
hij was bang dat ik te weinig had. Nou eet ik veel maar iemand had heb blijkbaar getipt.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
KG Heeft goed voor jullie gezorgd zo te zien![]()
Zal Muck wel gedaan hebben danquote:Op zondag 13 maart 2011 15:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij was bang dat ik te weinig had. Nou eet ik veel maar iemand had heb blijkbaar getipt.
Ik vond je ontbijt maar tegen vallenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij was bang dat ik te weinig had. Nou eet ik veel maar iemand had heb blijkbaar getipt.
Heb jij geen SCC voor Feyenoord?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, zeker, het was echt super goed verzorgd!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet om 9 uur van huis wegquote:Op zondag 13 maart 2011 15:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe laat moet je morgen aan de bak??
Want IK krijg de klap vaak pas de dag erna
Helaas alleen maar geluid en daar blijft het bijquote:Op zondag 13 maart 2011 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Idd, hop gwn dat gaspedaal flink intrappen.
De verzorging was inderdaad uitstekend.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
nee werd te duur maar wil volgend jaar misschien wel weer.quote:
Absoluutquote:Op zondag 13 maart 2011 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zeker, het was echt super goed verzorgd!![]()
Te duur? MOet je daar nog geld voor betalen dan tegenwoordig?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee werd te duur maar wil volgend jaar misschien wel weer.
Okeequote:Op zondag 13 maart 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee werd te duur maar wil volgend jaar misschien wel weer.
260¤ voor het vak waar ik zatquote:Op zondag 13 maart 2011 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te duur? MOet je daar nog geld voor betalen dan tegenwoordig?
Ja, om voor me zelf te spreken. Voor mijn plaats bij PSV achter de doel betaal ik tussen de 200 en 300 euro per jaar.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te duur? MOet je daar nog geld voor betalen dan tegenwoordig?
Niks om op aan te merkenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
De verzorging was inderdaad uitstekend.
Hey Friemquote:
Ja hoor, ging vanzelf op de autopilootquote:Op zondag 13 maart 2011 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Friem![]()
Beetje veilig thuisgekomen?
En over 10 minuten weer terug naar huis gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Leuk is dat, spreek je af dat je om 15:15 bij iemand bent, is ie niet thuisNu even wachten voor de deur
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Leuk is dat, spreek je af dat je om 15:15 bij iemand bent, is ie niet thuisNu even wachten voor de deur
Als je afspraak niet thuis is ga je toch niet als een loopse hond voor de deur liggenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ja nadeel van een grote groep is dat je niet iedereen spreekt iddquote:Op zondag 13 maart 2011 15:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja hoor, ging vanzelf op de autopiloot![]()
Was bere gezellig hoor, alleen volgende keer kom ik wat meer met jou kletsen![]()
Is er eigenlijk helemaal overgeschoten
Balenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Dan bel je toch evenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Nee johquote:Op zondag 13 maart 2011 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En over 10 minuten weer terug naar huis gaan
Zeg, iemand kán wat verlaat zijn hoor.. Ff wachten is zo erg toch niet??quote:Op zondag 13 maart 2011 15:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je afspraak niet thuis is ga je toch niet als een loopse hond voor de deur liggen
Heb al gebeld natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 15:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je afspraak niet thuis is ga je toch niet als een loopse hond voor de deur liggen
Mooiquote:Op zondag 13 maart 2011 15:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Was bere gezellig hoor, alleen volgende keer kom ik wat meer met jou kletsen![]()
heej het leeftquote:Op zondag 13 maart 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nazomer in de herhaling dan maar?
De lounge is echt een kroeg, ik liep daarstraks binnen om op te ruimen en kwam haast niet door de bierwalm heen
Ik ben voorquote:Op zondag 13 maart 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De lounge is echt een kroeg, ik liep daarstraks binnen om op te ruimen en kwam haast niet door de bierwalm heen
Ja het was een echte KSC-meet :quote:Op zondag 13 maart 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heeerlijk geslapenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
Nogmaals, super super bedankt voor de gastvrijheid
Heb je een beetje lekker geslapen?
Zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja het was een echte KSC-meet :
Bier en tieten
nog last gehad van een voorlezende mafkees met een boek duits voor beginners?quote:
Ja, ik heb hem gauw een verdieping omhoog gestuurdquote:Op zondag 13 maart 2011 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
nog last gehad van een voorlezende mafkees met een boek duits voor beginners?
Goed ideequote:Op zondag 13 maart 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik was te hard aan het slapen om ergens anders op te lettenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
nog last gehad van een voorlezende mafkees met een boek duits voor beginners?
bedankt héquote:Op zondag 13 maart 2011 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gauw een verdieping omhoog gestuurd
Ja, ik moet ook nog steeds bijpraten met Marijkequote:Op zondag 13 maart 2011 15:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |