quote:Op zondag 13 maart 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eentje niet, en eentje heb ik met Photoshop nog zodanig kunnen bewerken dat mensen nog wel herkenbaar zijn, dus die krijgen de meeters gewoon.
Ik blijf gewoon tussen het schrijven door hier kijken hoor. Is meer een mening dan een echte reviewquote:
Maar toén hadden ze het niet doorquote:Op zondag 13 maart 2011 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch was je tot twee keer toe een weerwolf. Muck had het dus wel goed gezien!
Nee, want dat heeft ze niet overleefdquote:Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar toén hadden ze het niet door![]()
Zou Marijke trouwens al hersteld zijn van het bezoek van de prostituee ?
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want dat heeft ze niet overleefd
ik vond het wel lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb helemaal geen foto's gemaakt, dus ik ben heel benieuwd naar de foto's![]()
Maar hoe gaat dat, krijg je via PM een linkje, ofzo??
Gelukkig geloofde men Muck ook niet toen ik als enige weerwolf over was... best goede tactiek van Cupido om mij aan een burger te koppelen... zo wist ik dat ik anderen wat makkelijker kon wegstemmen, omdat Trev mij niet snel zou wegstemmenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Weerwolven gedaan hebbenquote:
Da's dan iig mooiquote:
Yupsquote:Op zondag 13 maart 2011 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Weerwolven gedaan hebben
Ja maar, dat ken ik ook nietquote:Op zondag 13 maart 2011 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Weerwolven gedaan hebben
Dat zou ik zo niet zeggen hoor..quote:
Ja, foto's worden via PM verspreid... en daar blijven ze in principe ookquote:Op zondag 13 maart 2011 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb helemaal geen foto's gemaakt, dus ik ben heel benieuwd naar de foto's![]()
Maar hoe gaat dat, krijg je via PM een linkje, ofzo??
Tot mijn grote verbazing kent mijn jongste zoon het welquote:
Whehehequote:Op zondag 13 maart 2011 13:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups![]()
"koppen dicht, maffen" werd waargenomen door MPG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |