Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
strak plan dat ga ik ook maar eens doenquote:Op zondag 13 maart 2011 04:40 schreef LovelyLady het volgende:
toch maar proberen te slapen ..... Ofzo
Daar herken ik mezelf niet echt inquote:Op zondag 13 maart 2011 04:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je op een interessegebied niet gewoon geïnteresserd bent, maar HEUL geïnteresseerd.. Dat het zeg maar bijna een obsessie wordt
Truste GFquote:Op zondag 13 maart 2011 04:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
strak plan dat ga ik ook maar eens doen![]()
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 04:50 schreef TheFamousMan het volgende:
De Kenmerken van ADD
- Emotionele wisselingen
- Chaotisch / Vergeetachtig
- Trekt zich graag terug
- Kan ergens volledig in opgaan
- Grote passie bij interesse
- Een groot voorstellingsvermogen
- Gevoelig / Emotioneel / Betrokken
- Veel creatief talent
- Assertief maar onzeker over zich zelf
- Heeft Humor / intelligent
- Blijft op de achtergrond
- Laat alles wachten tot het laatste moment
- Altijd ver vooruit aan het denken
- Staren / kijkt voor zich uit / lijkt afwezig <-- soms.
- Probleem oplossend
- TV of radio staat altijd aan
- Concentratieproblemen / snel afgeleid
- Heeft moeite met het opbrengen van motivatie
- Te veel gedachten / filiosofisch
- Perfectionistisch in contrast met chaos
- Zit vaak te dagdromen / komt regelmatig laat
- Slecht in staat aanwijzingen op te volgen
- Voelt zich regelmatig overspoeld
- Moeilijkheden bij het afwerken van details
- Dwaalt in gedachten af bij luisteren
- Gaat opruim klusjes uit de weg
- Visueel / autodidactisch <--
- Vaak een reken, schrijf of lees stoornis
- Gevoelig voor verslaving
- Heeft inzicht, beter in de praktijk dan theorie
- Kan zich goed in anderen verplaatsen / sociaal
- Kan logica waarderen
- Weinig vrienden maar sociaal
Zo iets.
Ben ik Minoes vergeten door te strepen??quote:
En in welke context wordt dat bedoeld, dat ik nieuwsgierig ben, of aan zelfstudie doe?quote:Op zondag 13 maart 2011 04:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
= visueel denken (denk ik) en jezelf dingen aanleren (zeker)
Wat kan er ooit mis zijn met de naam Minoes?quote:Op zondag 13 maart 2011 04:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben ik Minoes vergeten door te strepen??
Dat je visueel denkt (beelden ipv woorden) en/of dat je jezelf dingen aanleert zonder mentor/leraar enzoquote:Op zondag 13 maart 2011 04:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En in welke context wordt dat bedoeld, dat ik nieuwsgierig ben, of aan zelfstudie doe?
Ik vind het NIET leuk, sorryquote:Op zondag 13 maart 2011 04:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat kan er ooit mis zijn met de naam Minoes?
da's het nadeel aan buitens huis slapen...quote:Op zondag 13 maart 2011 04:55 schreef LovelyLady het volgende:
pffff ik zou wel een kopje thee lusten......
quote:
Geen waterkoker en thee op de kamer??quote:Op zondag 13 maart 2011 04:55 schreef LovelyLady het volgende:
Maar ik weet dat je het niet kwaad bedoeltquote:
ik ga lekker net zo lang door totdat ik iets heb gevonden wat je bevaltquote:Op zondag 13 maart 2011 04:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik weet dat je het niet kwaad bedoelt
Ja, lekker warm, kun je fijn van indommelenquote:Op zondag 13 maart 2011 04:55 schreef LovelyLady het volgende:
Nee alleen water.. En wat versnaperingen...quote:Op zondag 13 maart 2011 04:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen waterkoker en thee op de kamer??
Als ik daar nog was kreeg je er 1 (ff naar keuken sluipen ofzo)..
Maar als je niet kunt slapen heb je warme dranken nodigquote:Op zondag 13 maart 2011 04:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee alleen water.. En wat versnaperingen...
Kennelijk vind je mijn eigen suggestie niksquote:Op zondag 13 maart 2011 04:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ga lekker net zo lang door totdat ik iets heb gevonden wat je bevalt
Dat zal ik doenquote:Op zondag 13 maart 2011 04:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk vind je mijn eigen suggestie niks![]()
Maar ok, verzin iets origineels én leuks
Arme jijquote:Op zondag 13 maart 2011 05:00 schreef LovelyLady het volgende:
ja maar als iedereen slaapt ga ik geen water pakken
De vogels zijn ook al wakker aan het worden
quote:Op zondag 13 maart 2011 05:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, nog 3 uurtjesdan kunnen we ontbijten
Maar, maar, maar je hebt toch 2 kindjes?? Of zorgt J daarvoor maandagochtend??quote:Op zondag 13 maart 2011 05:08 schreef LovelyLady het volgende:
maandagochtend ben ik vrij dus doe ik rustig aan... As usual eigenlijk
Ja.. 1 is naar school en de ander die kan zich prima vermaken... Doe gewoon rustig aan... Zoals elke maandag eigenlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 05:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja da's ook zo
![]()
Maar ik ben een beetje bezorgd voor je ivm maandagochtend![]()
Bij mij hakt het er vaak de ochtend erna pas ECHT in (net als spierpijn)
Niet meer bezorgd danquote:Op zondag 13 maart 2011 05:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja.. 1 is naar school en de ander die kan zich prima vermaken... Doe gewoon rustig aan... Zoals elke maandag eigenlijk
EDIT - Laat maar ook, zo spannend is dat nietquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 05:17 schreef LovelyLady het volgende:
wat is niet zo spannend???
ik wil het weten
Jammer dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen, anders was een spontaan terrasje ook nog wel te regelen deze lente/zomerquote:
Thanksquote:Op zondag 13 maart 2011 05:21 schreef LovelyLady het volgende:
mja ik ga nog even plafond staren.. Batterij is ook bijna leeg...
Truste voor straks whiskers
Waar was je nou??quote:Op zondag 13 maart 2011 05:22 schreef TheFamousMan het volgende:
ben er weer!
voor eventjes, straks op mobiel.
Mooi motivatie verhaaltje van twee kantjes erbij getypt en verzonden naar meneer de Dokterquote:
Om 5:00 uur??quote:Op zondag 13 maart 2011 05:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mooi motivatie verhaaltje van twee kantjes getypt en verzonden naar meneer de Dokter
Why not?quote:
Nou, tsja, uhh... Ik zou er zekerder van willen zijn dat ik wakker was zeg maarquote:
Tja, ik ben even wakker op dit moment als overdag. Plus nu heb ik meer tijd en ik ben altijd helderder en met meer inspiratie 's nachts, check die topiques van minimaal 4 pagina's aan tekst die ik vanavond nog postte...quote:Op zondag 13 maart 2011 05:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, tsja, uhh... Ik zou er zekerder van willen zijn dat ik wakker was zeg maar
Ok, ok... Voel me ook erg wakker.. Maar ooit moet er geslapen worden toch... Dus voor 6:00 uur probeer ik het denk ik ook maar eensquote:Op zondag 13 maart 2011 05:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik ben even wakker op dit moment als overdag. Plus nu heb ik meer tijd en ik ben altijd helderder en met meer inspiratie 's nachts, check die topiques van minimaal 4 pagina's aan tekst die ik vanavond nog postte...
morgen nog de kunde der wis dOornemen met m'n vader, ga wel gelijk met jouquote:Op zondag 13 maart 2011 05:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ok... Voel me ook erg wakker.. Maar ooit moet er geslapen worden toch... Dus Voor 6:00 uur probeer ik het denk ik ook maar eens
Zie editquote:Op zondag 13 maart 2011 05:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
morgen nog de kunde der wis dOornemen met m'n vader, ga wel gelijk met jou
Lekker blokkenquote:
Truste TFMquote:Op zondag 13 maart 2011 05:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lekker blokken
Naja, ik ga maar slapen dus.
Bis später
mogguh GFquote:
Moge PeZuquote:
Voorlopig ben jij de laatste binnenkomer en dus de grootste slaapkopquote:
die van mij ookquote:
lekkerquote:
ja hallo jij staat midden in mijn kamer......quote:Op zondag 13 maart 2011 09:43 schreef DaMart het volgende:
Moet je me maar niet laten schrikken met je douche-outfit.
en wat doet ie daar dan eigenlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 09:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja hallo jij staat midden in mijn kamer......
Nee, ik stond bij de deurquote:Op zondag 13 maart 2011 09:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja hallo jij staat midden in mijn kamer......
Marijkequote:Op zondag 13 maart 2011 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee, aan het ontbijthoi, marijke hier
hoi marijke, wat doe je bij Trev in de kamer?quote:Op zondag 13 maart 2011 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heee pgrquote:
Hoi Trev uhh Marijkequote:Op zondag 13 maart 2011 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
groetjes terug! Het is erg gezellig! Hoe is het met jou dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke
Heb je het naar je zin?
Groetjes aan iedereen
wat jij ook aan het doen bentquote:Op zondag 13 maart 2011 09:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoi marijke, wat doe je bij Trev in de kamer?
Ff wennen dat de naam van trev er boven staatquote:Op zondag 13 maart 2011 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
groetjes terug! Het is erg gezellig! Hoe is het met jou dan?
hoi Bosquote:
quote:
quote:
Hoi Marijke uhh Trevquote:
omdat konijnquote:
Ja hoorquote:
die is nog steeds gezelligquote:
Oh fijn dat het gezellig is/wasquote:Op zondag 13 maart 2011 10:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
die is nog steeds gezellig
Alleen zo jammer dat Mart in mijn kamer was toen ik onder de douch vandaan kwam......
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:21 schreef RockNijntje het volgende:
woah wtf, dat was wel effe schrikken zeker![]()
oh in mijn fobo is er ook gepraat over je honden-UIquote:
slowchatten in je UIquote:Op zondag 13 maart 2011 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
oh in mijn fobo is er ook gepraat over je honden-UI![]()
Okeequote:Op zondag 13 maart 2011 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
oh in mijn fobo is er ook gepraat over je honden-UI![]()
Ik heb zovaak hele gesprekken in mijn Foboquote:Op zondag 13 maart 2011 10:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in je fobo, ben er nog niet helemaal bij
En dan ineens 35 ongeopende mails in je inbox vindenquote:Op zondag 13 maart 2011 10:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb zovaak hele gesprekken in mijn Fobo
*pang*quote:Op zondag 13 maart 2011 10:36 schreef PeZu het volgende:
shoot me agian, i aint dead yet [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:36 schreef PeZu het volgende:
shoot me agian, i aint dead yet [ afbeelding ]
oh noesquote:
Sterkte met het overlijden van Pezu, Pezuquote:
Ik krijg enkel PM's dat ik een nieuwe fobo-reactie heb..quote:Op zondag 13 maart 2011 10:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dan ineens 35 ongeopende mails in je inbox vinden
Ik krijg ze in hotmailquote:Op zondag 13 maart 2011 10:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg enkel PM's dat ik een nieuwe fobo-reactie heb..
ik geloof niet in de hemel of de hel, dus nergensquote:Op zondag 13 maart 2011 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
Op een koude koude winteravond kun je je dingen af gaan vragen, zoals; is Pezu nu in de hemel of de hel? Overleedt hij door pang1, pang2 of pang3?
Op deze vragen zullen we nooit antwoord krijgen
Oh maar pang 4 was geen dodelijke pang, dat was een knallende ROZE ballonquote:Op zondag 13 maart 2011 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof niet in de hemel of de hel, dus nergens
pang 4
in dat geval e leef ik nogquote:Op zondag 13 maart 2011 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh maar pang 4 was geen dodelijke pang, dat was een knallende ROZE ballon![]()
![]()
Oh dat moet ik ook nogquote:
Pezu overleefde de roze ballonquote:
Goniometrie en ruimtefigurenquote:
Dat eerste is iig makkelijkquote:
it's a miraclequote:
neequote:
Die is ook welquote:Op zondag 13 maart 2011 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee![]()
mooi nummer van queen
de rest kan me gestolen worden
quote:
dan post ik straks wel weer een nwequote:Op zondag 13 maart 2011 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
Even deze pagina volspammen, telefoon vindt het plaatje niet zo leuk
eng zijn ze hehquote:
inches of centimeters?quote:
jongen, roddels, foto's........quote:Op zondag 13 maart 2011 11:32 schreef Koen66 het volgende:
Het was gewoon te gezellig gisteren/vannacht, als dat opeens weer voorbij is dan rest de kater
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
jongen, roddels, foto's........
wie deed wie
wie stond er naakt op de bar
spill the beans jack
ja joh dat interessante gedoe altijd, vertel gewoon alles of houd je muil gewoon dichtquote:
mooi laat ze al die vliegende ratten maar opvreten, kut duvienquote:Haviken vreten duiven op
AMSTERDAM - Honderden duivenmelkers balen van de groeiende populatie Haviken en sperwers die hun dure hobby om zeep helpt.
Sperwers en haviken jagen op duiven
Vooral in winter en vorjaar als er voor de roofvogls minder te vangen valt, storten ze zich letterlijk op de vette postduiven van hobbyisten.
De Postduivenhoudersorganisatie meldt dat het aantal klachten vanuit steden, waar de roofvogels zich vroeger niet waagden, sterk groeit.
De Wezepse dierenarts Nanne Wolff, zelf fervent melker, zegt in De Gelderlander dat hij veel last heeft van een havik. Hij zou het dier het liefst vangen en terugzetten in Frankrijk. "In een gebied waar ze geen schade kunnen aanrichten".
Volgens Wolff zijn zijn duiven hetzelfde als een hond voor andere mensen. "Als je hond om de dag wordt aangevallen, dan wil je ook dat er wat gebeurt".
30.000 mensen sterven wereldwijd aan honger per dag, 10.000 doden bij de overstromingen in Japan, AIDS en TBC eisen dagelijks honderden levens op... Je duif zal maar lastiggevallen worden, lijkt me vreselijkquote:Op zondag 13 maart 2011 11:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi laat ze al die vliegende ratten maar opvreten, kut duvien
ik vond het nochtans goed nieuws tussen alle ellendequote:Op zondag 13 maart 2011 12:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
30.000 mensen sterven wereldwijd aan honger per dag, 10.000 doden bij de overstromingen in Japan, AIDS en TBC eisen dagelijks honderden levens op... Je duif zal maar lastiggevallen worden, lijkt me vreselijk
Maak er iig geen nieuwsbericht over...
quote:
Hoi Mart, goeie reis gehad ?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:56 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
Was een erg geslaagde meet, moeten we vaker doen.
Ja hoorquote:
Jonguh dat was de remquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik had nog de kortste reis dit keer, geloof ik. Om exact 12:00 uur weggereden uit Noordwijk, en drie kwartier later thuis, inclusief LL afzetten bij Haarlem Centraal.
En jij gisteren ook een goede terugreis gehad?
Dit was gisteren trouwens echt de RN-SC, zo te zien... had je nou echt niks beter te doen dan postopkrikken?quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 431 RockNijntje
3:45... toen gingen de laatste mensen, waaronder ik, ook eens naar de hotelkamer toe.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hoor ging best snel eigenlijk, was rond 3:45 thuis
![]()
Alleen overal rond d'haag en rotjeknor overal 80 KM borden
hoho, ik heb ook nog huiswerk gemaakt en in de tuin gewerktquote:Op zondag 13 maart 2011 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was gisteren trouwens echt de RN-SC, zo te zien... had je nou echt niks beter te doen dan postopkrikken?![]()
.
In de tuin gewerktquote:Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
hoho, ik heb ook nog huiswerk gemaakt en in de tuin gewerkt![]()
Ga je altijd huilen als je de rem intrapt?quote:
Next time again.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
pgr.
Jammer dat je er niet bij was, je hebt een hoop gezelligheid gemist.
Hoezo ben je daar zo blij mee?quote:
Dan nog gaat dit echt nergens meer over...quote:Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
hoho, ik heb ook nog huiswerk gemaakt en in de tuin gewerkt![]()
Nou, sorry danquote:Op zondag 13 maart 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog gaat dit echt nergens meer over...
veelquote:Op zondag 13 maart 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
En nu maar eens even de tas uitpakken, en kijken wat er van de meetfoto's geworden is.
best ongeluk op de A44quote:Op zondag 13 maart 2011 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geliefde van de vorige meet.
Goed thuisgekomen gisteren?
Dat staat overigens wel hoog in de lijstjes met groostet irritaties in het verkeerquote:Op zondag 13 maart 2011 13:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Nijntje volgt gewoon de 130 k/m regeling, als ze de kans krijgt om ongestraft te racen, pakt ze die
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
En nu maar eens even de tas uitpakken, en kijken wat er van de meetfoto's geworden is.
Hatsjekideequote:Op zondag 13 maart 2011 13:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Nijntje volgt gewoon de 130 k/m regeling, als ze de kans krijgt om ongestraft te racen, pakt ze die
Laten we het daar even niet over hebben, ik weet toch wel dat jullie me vervelend en irritant vindenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat staat overigens wel hoog in de lijstjes met groostet irritaties in het verkeer.
friemelquote:
o ja goed idee koffiequote:Op zondag 13 maart 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, heerlijk uitgelapen
![]()
Nu maar eens koffie
wokquote:
Weinig geslapen zeker ?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Was gezellig gisteren![]()
![]()
quote:
Draaideurpoesjequote:Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Was gezellig gisteren![]()
![]()
Friemquote:
Viel wel mee hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 13:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
*WOW* dat zal een lekkere droom geweest zijn
Lovelyquote:Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben bijna thuis, aansluiting express gemist want ik had trek in een cappuccino.
van 6 tot kwart over 7quote:Op zondag 13 maart 2011 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb nog wel wat geslapen (na dat 1e uurtje bedoel ik)??
Je moet wel realistisch dromen héquote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viel wel mee hoorZe reed met een knalroze Opel Ascona Alfa Romeo door Valkenburg met een enorme zalm op het dak
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viel wel mee hoorZe reed met een knalroze Opel Ascona door Valkenburg met een enorme zalm op het dak
Worden er hier ook een paar gepost?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:30 schreef DaMart het volgende:
Zonde, de groepsfoto's lijken toch wat te veel bewogen te zijn.
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:30 schreef DaMart het volgende:
Doektoch? Vislucht genoegquote:Op zondag 13 maart 2011 13:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je moet wel realistisch dromen hé
Lijkt me niet. Meetfoto's zijn voor meetersquote:Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Worden er hier ook een paar gepost?
Herkenbaar... als ik twee uur heb geslapen, is dat veel... en ik weiger om nu toe te geven aan de sluimerende vermoeidheid... al sluit ik niet uit dat ik straks even omvalquote:
Nee.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NEEquote:Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:30 schreef DaMart het volgende:
nah liever niet hoor wat mij betreft. Weet niet hoe anderen daar over denken?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oei, oei dat is in totaal wel heeeeeel kort jaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... als ik twee uur heb geslapen, is dat veel... en ik weiger om nu toe te geven aan de sluimerende vermoeidheid... al sluit ik niet uit dat ik straks even omval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |