mooi laat ze al die vliegende ratten maar opvreten, kut duvienquote:Haviken vreten duiven op
AMSTERDAM - Honderden duivenmelkers balen van de groeiende populatie Haviken en sperwers die hun dure hobby om zeep helpt.
Sperwers en haviken jagen op duiven
Vooral in winter en vorjaar als er voor de roofvogls minder te vangen valt, storten ze zich letterlijk op de vette postduiven van hobbyisten.
De Postduivenhoudersorganisatie meldt dat het aantal klachten vanuit steden, waar de roofvogels zich vroeger niet waagden, sterk groeit.
De Wezepse dierenarts Nanne Wolff, zelf fervent melker, zegt in De Gelderlander dat hij veel last heeft van een havik. Hij zou het dier het liefst vangen en terugzetten in Frankrijk. "In een gebied waar ze geen schade kunnen aanrichten".
Volgens Wolff zijn zijn duiven hetzelfde als een hond voor andere mensen. "Als je hond om de dag wordt aangevallen, dan wil je ook dat er wat gebeurt".
30.000 mensen sterven wereldwijd aan honger per dag, 10.000 doden bij de overstromingen in Japan, AIDS en TBC eisen dagelijks honderden levens op... Je duif zal maar lastiggevallen worden, lijkt me vreselijkquote:Op zondag 13 maart 2011 11:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi laat ze al die vliegende ratten maar opvreten, kut duvien
ik vond het nochtans goed nieuws tussen alle ellendequote:Op zondag 13 maart 2011 12:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
30.000 mensen sterven wereldwijd aan honger per dag, 10.000 doden bij de overstromingen in Japan, AIDS en TBC eisen dagelijks honderden levens op... Je duif zal maar lastiggevallen worden, lijkt me vreselijk
Maak er iig geen nieuwsbericht over...
quote:
Hoi Mart, goeie reis gehad ?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:56 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
Was een erg geslaagde meet, moeten we vaker doen.
Ja hoorquote:
Jonguh dat was de remquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik had nog de kortste reis dit keer, geloof ik. Om exact 12:00 uur weggereden uit Noordwijk, en drie kwartier later thuis, inclusief LL afzetten bij Haarlem Centraal.
En jij gisteren ook een goede terugreis gehad?
Dit was gisteren trouwens echt de RN-SC, zo te zien... had je nou echt niks beter te doen dan postopkrikken?quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 431 RockNijntje
3:45... toen gingen de laatste mensen, waaronder ik, ook eens naar de hotelkamer toe.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hoor ging best snel eigenlijk, was rond 3:45 thuis
![]()
Alleen overal rond d'haag en rotjeknor overal 80 KM borden
hoho, ik heb ook nog huiswerk gemaakt en in de tuin gewerktquote:Op zondag 13 maart 2011 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was gisteren trouwens echt de RN-SC, zo te zien... had je nou echt niks beter te doen dan postopkrikken?![]()
.
In de tuin gewerktquote:Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
hoho, ik heb ook nog huiswerk gemaakt en in de tuin gewerkt![]()
Ga je altijd huilen als je de rem intrapt?quote:
Next time again.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
pgr.
Jammer dat je er niet bij was, je hebt een hoop gezelligheid gemist.
Hoezo ben je daar zo blij mee?quote:
Dan nog gaat dit echt nergens meer over...quote:Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
hoho, ik heb ook nog huiswerk gemaakt en in de tuin gewerkt![]()
Nou, sorry danquote:Op zondag 13 maart 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog gaat dit echt nergens meer over...
veelquote:Op zondag 13 maart 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
En nu maar eens even de tas uitpakken, en kijken wat er van de meetfoto's geworden is.
best ongeluk op de A44quote:Op zondag 13 maart 2011 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geliefde van de vorige meet.
Goed thuisgekomen gisteren?
Dat staat overigens wel hoog in de lijstjes met groostet irritaties in het verkeerquote:Op zondag 13 maart 2011 13:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Nijntje volgt gewoon de 130 k/m regeling, als ze de kans krijgt om ongestraft te racen, pakt ze die
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
En nu maar eens even de tas uitpakken, en kijken wat er van de meetfoto's geworden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |