hoho, ik heb ook nog huiswerk gemaakt en in de tuin gewerktquote:Op zondag 13 maart 2011 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was gisteren trouwens echt de RN-SC, zo te zien... had je nou echt niks beter te doen dan postopkrikken?![]()
.
In de tuin gewerktquote:Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
hoho, ik heb ook nog huiswerk gemaakt en in de tuin gewerkt![]()
Ga je altijd huilen als je de rem intrapt?quote:
Next time again.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
pgr.
Jammer dat je er niet bij was, je hebt een hoop gezelligheid gemist.
Hoezo ben je daar zo blij mee?quote:
Dan nog gaat dit echt nergens meer over...quote:Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
hoho, ik heb ook nog huiswerk gemaakt en in de tuin gewerkt![]()
Nou, sorry danquote:Op zondag 13 maart 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog gaat dit echt nergens meer over...
veelquote:Op zondag 13 maart 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
En nu maar eens even de tas uitpakken, en kijken wat er van de meetfoto's geworden is.
best ongeluk op de A44quote:Op zondag 13 maart 2011 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geliefde van de vorige meet.
Goed thuisgekomen gisteren?
Dat staat overigens wel hoog in de lijstjes met groostet irritaties in het verkeerquote:Op zondag 13 maart 2011 13:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Nijntje volgt gewoon de 130 k/m regeling, als ze de kans krijgt om ongestraft te racen, pakt ze die
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
En nu maar eens even de tas uitpakken, en kijken wat er van de meetfoto's geworden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |