Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
strak plan dat ga ik ook maar eens doenquote:Op zondag 13 maart 2011 04:40 schreef LovelyLady het volgende:
toch maar proberen te slapen ..... Ofzo
Daar herken ik mezelf niet echt inquote:Op zondag 13 maart 2011 04:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je op een interessegebied niet gewoon geïnteresserd bent, maar HEUL geïnteresseerd.. Dat het zeg maar bijna een obsessie wordt
Truste GFquote:Op zondag 13 maart 2011 04:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
strak plan dat ga ik ook maar eens doen![]()
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 04:50 schreef TheFamousMan het volgende:
De Kenmerken van ADD
- Emotionele wisselingen
- Chaotisch / Vergeetachtig
- Trekt zich graag terug
- Kan ergens volledig in opgaan
- Grote passie bij interesse
- Een groot voorstellingsvermogen
- Gevoelig / Emotioneel / Betrokken
- Veel creatief talent
- Assertief maar onzeker over zich zelf
- Heeft Humor / intelligent
- Blijft op de achtergrond
- Laat alles wachten tot het laatste moment
- Altijd ver vooruit aan het denken
- Staren / kijkt voor zich uit / lijkt afwezig <-- soms.
- Probleem oplossend
- TV of radio staat altijd aan
- Concentratieproblemen / snel afgeleid
- Heeft moeite met het opbrengen van motivatie
- Te veel gedachten / filiosofisch
- Perfectionistisch in contrast met chaos
- Zit vaak te dagdromen / komt regelmatig laat
- Slecht in staat aanwijzingen op te volgen
- Voelt zich regelmatig overspoeld
- Moeilijkheden bij het afwerken van details
- Dwaalt in gedachten af bij luisteren
- Gaat opruim klusjes uit de weg
- Visueel / autodidactisch <--
- Vaak een reken, schrijf of lees stoornis
- Gevoelig voor verslaving
- Heeft inzicht, beter in de praktijk dan theorie
- Kan zich goed in anderen verplaatsen / sociaal
- Kan logica waarderen
- Weinig vrienden maar sociaal
Zo iets.
Ben ik Minoes vergeten door te strepen??quote:
En in welke context wordt dat bedoeld, dat ik nieuwsgierig ben, of aan zelfstudie doe?quote:Op zondag 13 maart 2011 04:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
= visueel denken (denk ik) en jezelf dingen aanleren (zeker)
Wat kan er ooit mis zijn met de naam Minoes?quote:Op zondag 13 maart 2011 04:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben ik Minoes vergeten door te strepen??
Dat je visueel denkt (beelden ipv woorden) en/of dat je jezelf dingen aanleert zonder mentor/leraar enzoquote:Op zondag 13 maart 2011 04:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En in welke context wordt dat bedoeld, dat ik nieuwsgierig ben, of aan zelfstudie doe?
Ik vind het NIET leuk, sorryquote:Op zondag 13 maart 2011 04:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat kan er ooit mis zijn met de naam Minoes?
da's het nadeel aan buitens huis slapen...quote:Op zondag 13 maart 2011 04:55 schreef LovelyLady het volgende:
pffff ik zou wel een kopje thee lusten......
quote:
Geen waterkoker en thee op de kamer??quote:Op zondag 13 maart 2011 04:55 schreef LovelyLady het volgende:
Maar ik weet dat je het niet kwaad bedoeltquote:
ik ga lekker net zo lang door totdat ik iets heb gevonden wat je bevaltquote:Op zondag 13 maart 2011 04:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik weet dat je het niet kwaad bedoelt
Ja, lekker warm, kun je fijn van indommelenquote:Op zondag 13 maart 2011 04:55 schreef LovelyLady het volgende:
Nee alleen water.. En wat versnaperingen...quote:Op zondag 13 maart 2011 04:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen waterkoker en thee op de kamer??
Als ik daar nog was kreeg je er 1 (ff naar keuken sluipen ofzo)..
Maar als je niet kunt slapen heb je warme dranken nodigquote:Op zondag 13 maart 2011 04:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee alleen water.. En wat versnaperingen...
Kennelijk vind je mijn eigen suggestie niksquote:Op zondag 13 maart 2011 04:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ga lekker net zo lang door totdat ik iets heb gevonden wat je bevalt
Dat zal ik doenquote:Op zondag 13 maart 2011 04:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk vind je mijn eigen suggestie niks![]()
Maar ok, verzin iets origineels én leuks
Arme jijquote:Op zondag 13 maart 2011 05:00 schreef LovelyLady het volgende:
ja maar als iedereen slaapt ga ik geen water pakken
De vogels zijn ook al wakker aan het worden
quote:Op zondag 13 maart 2011 05:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, nog 3 uurtjesdan kunnen we ontbijten
Maar, maar, maar je hebt toch 2 kindjes?? Of zorgt J daarvoor maandagochtend??quote:Op zondag 13 maart 2011 05:08 schreef LovelyLady het volgende:
maandagochtend ben ik vrij dus doe ik rustig aan... As usual eigenlijk
Ja.. 1 is naar school en de ander die kan zich prima vermaken... Doe gewoon rustig aan... Zoals elke maandag eigenlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 05:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja da's ook zo
![]()
Maar ik ben een beetje bezorgd voor je ivm maandagochtend![]()
Bij mij hakt het er vaak de ochtend erna pas ECHT in (net als spierpijn)
Niet meer bezorgd danquote:Op zondag 13 maart 2011 05:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja.. 1 is naar school en de ander die kan zich prima vermaken... Doe gewoon rustig aan... Zoals elke maandag eigenlijk
EDIT - Laat maar ook, zo spannend is dat nietquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 05:17 schreef LovelyLady het volgende:
wat is niet zo spannend???
ik wil het weten
Jammer dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen, anders was een spontaan terrasje ook nog wel te regelen deze lente/zomerquote:
Thanksquote:Op zondag 13 maart 2011 05:21 schreef LovelyLady het volgende:
mja ik ga nog even plafond staren.. Batterij is ook bijna leeg...
Truste voor straks whiskers
Waar was je nou??quote:Op zondag 13 maart 2011 05:22 schreef TheFamousMan het volgende:
ben er weer!
voor eventjes, straks op mobiel.
Mooi motivatie verhaaltje van twee kantjes erbij getypt en verzonden naar meneer de Dokterquote:
Om 5:00 uur??quote:Op zondag 13 maart 2011 05:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mooi motivatie verhaaltje van twee kantjes getypt en verzonden naar meneer de Dokter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |