Dat zal ik doenquote:Op zondag 13 maart 2011 04:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk vind je mijn eigen suggestie niks![]()
Maar ok, verzin iets origineels én leuks
Arme jijquote:Op zondag 13 maart 2011 05:00 schreef LovelyLady het volgende:
ja maar als iedereen slaapt ga ik geen water pakken
De vogels zijn ook al wakker aan het worden
quote:Op zondag 13 maart 2011 05:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, nog 3 uurtjesdan kunnen we ontbijten
Maar, maar, maar je hebt toch 2 kindjes?? Of zorgt J daarvoor maandagochtend??quote:Op zondag 13 maart 2011 05:08 schreef LovelyLady het volgende:
maandagochtend ben ik vrij dus doe ik rustig aan... As usual eigenlijk
Ja.. 1 is naar school en de ander die kan zich prima vermaken... Doe gewoon rustig aan... Zoals elke maandag eigenlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 05:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja da's ook zo
![]()
Maar ik ben een beetje bezorgd voor je ivm maandagochtend![]()
Bij mij hakt het er vaak de ochtend erna pas ECHT in (net als spierpijn)
Niet meer bezorgd danquote:Op zondag 13 maart 2011 05:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja.. 1 is naar school en de ander die kan zich prima vermaken... Doe gewoon rustig aan... Zoals elke maandag eigenlijk
EDIT - Laat maar ook, zo spannend is dat nietquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 05:17 schreef LovelyLady het volgende:
wat is niet zo spannend???
ik wil het weten
Jammer dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen, anders was een spontaan terrasje ook nog wel te regelen deze lente/zomerquote:
Thanksquote:Op zondag 13 maart 2011 05:21 schreef LovelyLady het volgende:
mja ik ga nog even plafond staren.. Batterij is ook bijna leeg...
Truste voor straks whiskers
Waar was je nou??quote:Op zondag 13 maart 2011 05:22 schreef TheFamousMan het volgende:
ben er weer!
voor eventjes, straks op mobiel.
Mooi motivatie verhaaltje van twee kantjes erbij getypt en verzonden naar meneer de Dokterquote:
Om 5:00 uur??quote:Op zondag 13 maart 2011 05:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mooi motivatie verhaaltje van twee kantjes getypt en verzonden naar meneer de Dokter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |