Why not?quote:
Nou, tsja, uhh... Ik zou er zekerder van willen zijn dat ik wakker was zeg maarquote:
Tja, ik ben even wakker op dit moment als overdag. Plus nu heb ik meer tijd en ik ben altijd helderder en met meer inspiratie 's nachts, check die topiques van minimaal 4 pagina's aan tekst die ik vanavond nog postte...quote:Op zondag 13 maart 2011 05:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, tsja, uhh... Ik zou er zekerder van willen zijn dat ik wakker was zeg maar
Ok, ok... Voel me ook erg wakker.. Maar ooit moet er geslapen worden toch... Dus voor 6:00 uur probeer ik het denk ik ook maar eensquote:Op zondag 13 maart 2011 05:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik ben even wakker op dit moment als overdag. Plus nu heb ik meer tijd en ik ben altijd helderder en met meer inspiratie 's nachts, check die topiques van minimaal 4 pagina's aan tekst die ik vanavond nog postte...
morgen nog de kunde der wis dOornemen met m'n vader, ga wel gelijk met jouquote:Op zondag 13 maart 2011 05:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ok... Voel me ook erg wakker.. Maar ooit moet er geslapen worden toch... Dus Voor 6:00 uur probeer ik het denk ik ook maar eens
Zie editquote:Op zondag 13 maart 2011 05:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
morgen nog de kunde der wis dOornemen met m'n vader, ga wel gelijk met jou
Lekker blokkenquote:
Truste TFMquote:Op zondag 13 maart 2011 05:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lekker blokken
Naja, ik ga maar slapen dus.
Bis später
mogguh GFquote:
Moge PeZuquote:
Voorlopig ben jij de laatste binnenkomer en dus de grootste slaapkopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |