Hey Friemquote:
Ja hoor, ging vanzelf op de autopilootquote:Op zondag 13 maart 2011 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Friem![]()
Beetje veilig thuisgekomen?
En over 10 minuten weer terug naar huis gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Leuk is dat, spreek je af dat je om 15:15 bij iemand bent, is ie niet thuisNu even wachten voor de deur
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Leuk is dat, spreek je af dat je om 15:15 bij iemand bent, is ie niet thuisNu even wachten voor de deur
Als je afspraak niet thuis is ga je toch niet als een loopse hond voor de deur liggenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ja nadeel van een grote groep is dat je niet iedereen spreekt iddquote:Op zondag 13 maart 2011 15:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja hoor, ging vanzelf op de autopiloot![]()
Was bere gezellig hoor, alleen volgende keer kom ik wat meer met jou kletsen![]()
Is er eigenlijk helemaal overgeschoten
Balenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Dan bel je toch evenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Nee johquote:Op zondag 13 maart 2011 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En over 10 minuten weer terug naar huis gaan
Zeg, iemand kán wat verlaat zijn hoor.. Ff wachten is zo erg toch niet??quote:Op zondag 13 maart 2011 15:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je afspraak niet thuis is ga je toch niet als een loopse hond voor de deur liggen
Heb al gebeld natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 15:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je afspraak niet thuis is ga je toch niet als een loopse hond voor de deur liggen
Mooiquote:Op zondag 13 maart 2011 15:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja hoor, ging vanzelf op de autopiloot![]()
Was bere gezellig hoor, alleen volgende keer kom ik wat meer met jou kletsen![]()
Is er eigenlijk helemaal overgeschoten
heej het leeftquote:Op zondag 13 maart 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nazomer in de herhaling dan maar?
De lounge is echt een kroeg, ik liep daarstraks binnen om op te ruimen en kwam haast niet door de bierwalm heen
Ik ben voorquote:Op zondag 13 maart 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De lounge is echt een kroeg, ik liep daarstraks binnen om op te ruimen en kwam haast niet door de bierwalm heen
Ja het was een echte KSC-meet :quote:Op zondag 13 maart 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heeerlijk geslapenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
Nogmaals, super super bedankt voor de gastvrijheid
Heb je een beetje lekker geslapen?
Zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja het was een echte KSC-meet :
Bier en tieten
nog last gehad van een voorlezende mafkees met een boek duits voor beginners?quote:
Ja, ik heb hem gauw een verdieping omhoog gestuurdquote:Op zondag 13 maart 2011 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
nog last gehad van een voorlezende mafkees met een boek duits voor beginners?
Goed ideequote:Op zondag 13 maart 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik was te hard aan het slapen om ergens anders op te lettenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
nog last gehad van een voorlezende mafkees met een boek duits voor beginners?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |