Klinkt goed (behalve de slagroom dan)quote:Op zondag 13 maart 2011 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
Iets met een pitstop met warme chocolademelk met slagroom...
oh heb namelijk een domeintje voor de foto's en via joomla kan je het afschermen dacht ik.quote:
dus ja..............en dankzij haar konden we ook al niet met ST meerijdenquote:
Oh neequote:Op zondag 13 maart 2011 14:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus ja..............en dankzij haar konden we ook al niet met ST meerijden
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oh nee... Maar goed dat je haar met een dodelijke ziekte opgezadeld hebt dan
Ik ben de foto's die door mijn voorselectie zijn gekomen (van de 111 foto's zijn er nog zo'n 58 over op dit moment, en ik sluit niet uit dat er nog meer afvallenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh heb namelijk een domeintje voor de foto's en via joomla kan je het afschermen dacht ik.
Dat krijg je er natuurlijk van hequote:Op zondag 13 maart 2011 14:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus ja..............en dankzij haar konden we ook al niet met ST meerijden
primaquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de foto's die door mijn voorselectie zijn gekomen (van de 111 foto's zijn er nog zo'n 58 over op dit moment, en ik sluit niet uit dat er nog meer afvallen) nu aan het bewerken/verkleinen om ze in een KSC.rar te zetten en die link stuur ik dan naar de mensen die bij de meet waren.
Veel plezierquote:Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef Toekito het volgende:
zo de bal ligt op de middenstip dus ik ben voetbal kijken
Otis die dood isquote:
vraariequote:
Hoi LLquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi LL![]()
![]()
Was de cappucino lekker??
Tot laterquote:Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef Toekito het volgende:
zo de bal ligt op de middenstip dus ik ben voetbal kijken
stuur maar een linkjequote:Op zondag 13 maart 2011 14:31 schreef pgrferrari het volgende:
Kan er ff iemand naar mijn site kijken of de fotos goed openen?
Ja een beetje leuk meepraten hier is er ook niet bij als je niet naar de meet geweest bentquote:Op zondag 13 maart 2011 14:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Verveling.
Dan héb je eindelijk vrije tijd... en dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |