No worries, als het aan mij ligt blijft dat absoluut zoquote:Op zondag 13 maart 2011 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, foto's worden via PM verspreid... en daar blijven ze in principe ook.
Met prostituee?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Tot mijn grote verbazing kent mijn jongste zoon het wel![]()
Ze spelen dat soms op school
quote:
quote:Heineken is van plan om het alcoholpercentage van een van zijn Britse merken met 1 procentpunt te verlagen.
quote:Het alcoholpercentage van cidermerk Strongbow zou worden verlaagd van 5,3 procent naar 4,3 procent.
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:55 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar moet zijn toetsenbord weer helemaal poetsen
Nee, nee is juist goedquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
Hmmmz, ik zou me ook echt niks voor kunnen stellen bij 'Weerwolven'
Hier, Leesvoerquote:Op zondag 13 maart 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
Hmmmz, ik zou me ook echt niks voor kunnen stellen bij 'Weerwolven'
Geen idee, nog geen post gezien iigquote:
wie zegt dat ik het was?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
Toek, waarom heb jij foto's van je schoenen gemaakt?
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
Toek, waarom heb jij foto's van je schoenen gemaakt?
Ze staan tussen de foto's die zijn gemaakt toen jij mijn camera had gepakt en vanachter de bar foto's maaktequote:
ohquote:Op zondag 13 maart 2011 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze staan tussen de foto's die zijn gemaakt toen jij mijn camera had gepakt en vanachter de bar foto's maakte.
Ah, je eigen toestel dusquote:Op zondag 13 maart 2011 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze staan tussen de foto's die zijn gemaakt toen jij mijn camera had gepakt en vanachter de bar foto's maakte.
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:04 schreef Toekito het volgende:
maar om mij nu massaal slet te noemen................heb gewoon met Muck een hotelkamer gedeeld
ze wezen me massaal aan als slet jah.quote:
had je maar nie zo luidruchtig moeten batsenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze wezen me massaal aan als slet jah.
De sterke lieve buurmanquote:Op zondag 13 maart 2011 14:05 schreef littledrummergirl het volgende:
vriendje is naar huiswie moet er nou weer al mn potten en flessen open draaien?
ik weet van niksquote:Op zondag 13 maart 2011 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
had je maar nie zo luidruchtig moeten batsen
heb n huisgenoot maar die heb ik geloof ik boos gemaaktquote:
Tss, Marijke vergeten zeker he?? Beetje onschuldig doen nuquote:
wat heb je gedaan?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb n huisgenoot maar die heb ik geloof ik boos gemaakthij zei geen goeiemorgen terug vanmorgen
En en passant Marijke even opgezadeld met een dodelijke syfillisinfectie.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:04 schreef Toekito het volgende:
maar om mij nu massaal slet te noemen................heb gewoon met Muck een hotelkamer gedeeld
dunnoquote:
nee jij bent normaalquote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnotis sowieso n mafkees hoor, kan me er nie druk om maken
sorryquote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En en passant Marijke even opgezadeld met een dodelijke syfillisinfectie.
What did you do?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb n huisgenoot maar die heb ik geloof ik boos gemaakthij zei geen goeiemorgen terug vanmorgen
Oh, dan maakt het ook niet uitquote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnotis sowieso n mafkees hoor, kan me er nie druk om maken
geen ideequote:
ik vergeet Marijke nietquote:Op zondag 13 maart 2011 14:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tss, Marijke vergeten zeker he?? Beetje onschuldig doen nu
Dat soort mensenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen ideemaar tis n sociofoob die al van slag raakt als de pleerol verkeerd om hangt
dus t zal me aan mn derriere oxideren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |