dunnoquote:
nee jij bent normaalquote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnotis sowieso n mafkees hoor, kan me er nie druk om maken
sorryquote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En en passant Marijke even opgezadeld met een dodelijke syfillisinfectie.
What did you do?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb n huisgenoot maar die heb ik geloof ik boos gemaakthij zei geen goeiemorgen terug vanmorgen
Oh, dan maakt het ook niet uitquote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnotis sowieso n mafkees hoor, kan me er nie druk om maken
geen ideequote:
ik vergeet Marijke nietquote:Op zondag 13 maart 2011 14:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tss, Marijke vergeten zeker he?? Beetje onschuldig doen nu
Dat soort mensenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen ideemaar tis n sociofoob die al van slag raakt als de pleerol verkeerd om hangt
dus t zal me aan mn derriere oxideren
hij zet ook dagelijks mijn koffieapparaat op de grondquote:
Voor sorry is het nu wel een beetje laat he... had die varkensdarm gebruikt, dan was het zo ver niet gekomenquote:
zij had geen condooms bij zich..............niet mijn verantwoording.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor sorry is het nu wel een beetje laat he... had die varkensdarm gebruikt, dan was het zo ver niet gekomen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij zet ook dagelijks mijn koffieapparaat op de grondecht jonguh! ik gebruik dat ding
en toch vind ie dat ie op de grond moet staan
jij bent de vent, jij regelt de condooms, vrouwen gaan over de pil enzoquote:Op zondag 13 maart 2011 14:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
zij had geen condooms bij zich..............niet mijn verantwoording.
STquote:
zij gaat naar de prostituee en ik moet de condooms kopen? Jij bent grappig.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent de vent, jij regelt de condooms, vrouwen gaan over de pil enzo
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
zij gaat naar de prostituee en ik moet de condooms kopen? Jij bent grappig.
Denk jij dat de klant voor condooms moet zorgen??quote:Op zondag 13 maart 2011 14:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
zij gaat naar de prostituee en ik moet de condooms kopen? Jij bent grappig.
nee maar Marijke betaalde niet dus dan is het minste dat ze kan doen.................of niet dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk jij dat de klant voor condooms moet zorgen??![]()
![]()
ikquote:Op zondag 13 maart 2011 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]wie is de prostituee in deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |