abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94047226
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Weet je meteen hoe je Grote Leider opereert. Daar ben je ook ingetuind.
Oh, want ik stem natuurlijk ook PVV? _O-
pi_94047295
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:10 schreef Tem het volgende:

[..]

Je bent er "slim" genoeg voor.

(politiek correct gezegd he?)
*verwijderd door Admin*
pi_94047397
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:12 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Je bent er "slim" genoeg voor.

(politiek correct gezegd he?)
Dank je. :)
  zondag 13 maart 2011 @ 15:22:11 #105
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94047689
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:10 schreef Tem het volgende:

[..]

Je verdedigt hem wel fanatiek.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_94048174
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je verdedigt hem wel fanatiek.
Nee hoor, ik verdedig de PVV nergens, integendeel. Ik vind de PVV een verschrikking voor het land maar ik vind de mensen die die partij af doen als achterlijk net zo verschrikkelijk en hypocriet. Ze doen namelijk precies hetzelfde waarvan ze de PVV van betichten.

Maar goed wanneer ik daar tegen ageer ben ik dus dom en een PVV stemmer. En dat is erg ironisch gezien mijn politieke voorkeur.
  zondag 13 maart 2011 @ 15:35:08 #107
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94048231
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:33 schreef Tem het volgende:

[..]

Nee hoor, ik verdedig de PVV nergens, integendeel. Ik vind de PVV een verschrikking voor het land maar ik vind de mensen die die partij af doen als achterlijk net zo verschrikkelijk en hypocriet. Ze doen namelijk precies hetzelfde waarvan ze de PVV van betichten.

Maar goed wanneer ik daar tegen ageer ben ik dus dom en een PVV stemmer. En dat is erg ironisch gezien mijn politieke voorkeur.
Als iedereen onredelijk is kan je net zo goed een kant kiezen. Nou word je door beide partijen aangevallen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_94048473
quote:

[..]

Met andere woorden: de hele wereld is achterlijk aangezien iedereen zich wel ergens aan ergert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94048487
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als iedereen onredelijk is kan je net zo goed een kant kiezen. Nou word je door beide partijen aangevallen.
so be it.
pi_94048661
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met andere woorden: de hele wereld is achterlijk aangezien iedereen zich wel ergens aan ergert.
Nee. Het gaat erom hoe je met die ergenis omgaat. Ik noem niemand achterlijk, jij noemt mensen doe op de PVV stemmen wel achterlijk. Prima, dat mag jij vinden maar dat vind ik weer een beetje te makkelijk.
pi_94048810
quote:

[..]

Nee hoor. Ik zal het verschil even voor je uitleggen:

- ik vind de islam een achterlijke religie maar ze mogen wat mij betreft geloven wat ze willen
- de PVV vindt de islam een achterlijk geloof en wil op basis daarvan Nederland omtoveren in een Apartheidsstaat.

Op basis daarvan is de PVV een achterlijke partij en vind ik mensen die op de partij stemmen ook achterlijke figuren (hoewel het tweede niet per se uit het tweede voortkomt). Hypocriet is dat niet, aangezien ik anderen mijn kijk op de wereld niet op agressieve wijze opdring. Ik heb zo mijn mening, dat betekent niet dat de rechtsstaat voor die mening moet wijken.

Vat je 'm?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2011 15:50:38 ]
pi_94049380
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:48 schreef Sloggi het volgende:

[..]

- ik vind de islam een achterlijke religie maar ze mogen wat mij betreft geloven wat ze willen
- de PVV vindt de islam een achterlijk geloof en wil op basis daarvan Nederland omtoveren in een Apartheidsstaat.

Op basis daarvan is de PVV een achterlijke partij en vind ik mensen die op de partij stemmen ook achterlijke figuren (hoewel het tweede niet per se uit het tweede voortkomt). Hypocriet is dat niet, aangezien ik anderen mijn kijk op de wereld niet op agressieve wijze opdring. Ik heb zo mijn mening, dat betekent niet dat de rechtsstaat voor die mening moet wijken.

Vat je 'm?
Indirect wel. Je diskwalificeert deze groep mensen net zo goed als dat de PVV groepen mensen diskwalificeert. Wanneer je inhoudelijk met ze in debat gaat en serieus neemt zou je ze misschien kunnen overtuigen dat de gekozen koers niet de juiste is. Schreeuwen dat het klapmongolen en domme tokkies zijn brengt zo'n discussie niet echt naderbij. Sterker nog, het zal alleen maar een grotere tweedeling met zich meebrengen.
pi_94049510
Oh, maar ik ga ook wel met ze in discussie. Het punt is alleen dat dat niet altijd even gemakkelijk is als de tegenpartij van mening is dat alle buitenlanders kapot kunnen vallen, hoewel ik moet zeggen dat ik ook wel eens een discussie heb gehad met een PVV'er die wel bereid was een normale discussie te voeren. Die was dan ook snel overtuigd van de achterlijkheid van zijn standpunten.
pi_94049824
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:48 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Vat je 'm?
Mooi gezegd ^O^ ^O^ ^O^
*verwijderd door Admin*
pi_94049916
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Sloggi het volgende:
Oh, maar ik ga ook wel met ze in discussie. Het punt is alleen dat dat niet altijd even gemakkelijk is als de tegenpartij van mening is dat alle buitenlanders kapot kunnen vallen, hoewel ik moet zeggen dat ik ook wel eens een discussie heb gehad met een PVV'er die wel bereid was een normale discussie te voeren. Die was dan ook snel overtuigd van de achterlijkheid van zijn standpunten.
Die benadering heeft dan ook mijn voorkeur. Maar wanneer iemand daar niet voor kiest is dat ook prima maar dan moet men niet gepikeerd zijn wanneer daar commentaar op komt.
pi_94050935
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:01 schreef Tem het volgende:

[..]

Indirect wel. Je diskwalificeert deze groep mensen net zo goed als dat de PVV groepen mensen diskwalificeert. Wanneer je inhoudelijk met ze in debat gaat en serieus neemt zou je ze misschien kunnen overtuigen dat de gekozen koers niet de juiste is. Schreeuwen dat het klapmongolen en domme tokkies zijn brengt zo'n discussie niet echt naderbij. Sterker nog, het zal alleen maar een grotere tweedeling met zich meebrengen.
Jij bent niet nieuw hier. Ook jij weet dat die discussies al honderduizenden keren zijn gevoerd.
pi_94052905
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij bent niet nieuw hier. Ook jij weet dat die discussies al honderduizenden keren zijn gevoerd.
Juist, zoals iedere discussie hier. Misschien weer een anti-rook topic openen of iets dergelijks?
Wel is het opvallend dat zo'n beetje alle mogelijke PVV sympathisanten op Holo na een ban hebben.
pi_94053263
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:11 schreef Tem het volgende:

[..]

Juist, zoals iedere discussie hier. Misschien weer een anti-rook topic openen of iets dergelijks?
Wel is het opvallend dat zo'n beetje alle mogelijke PVV sympathisanten op Holo na een ban hebben.
Misschien zegt dat wat over de manier waarop die lui discussieren.
  zondag 13 maart 2011 @ 17:22:07 #119
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_94053329
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, nee. Linkse mods...Staatsforum... Linkse kerk.. Bladiebladiebla...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_94053567
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kan, maar zoals je weet ben ik ervoor dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij wil en hoe hij dat wil. Wanneer daar niet voor gekozen wordt is dat ook prima maar dan is het overgeleverd aan willekeur en dan krijgt een forum inderdaad een bepaalde kleur.
pi_94053639
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:27 schreef Tem het volgende:

[..]

Kan, maar zoals je weet ben ik ervoor dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij wil en hoe hij dat wil. Wanneer daar niet voor gekozen wordt is dat ook prima maar dan is het overgeleverd aan willekeur en dan krijgt een forum inderdaad een bepaalde kleur.
Weet niet hoor, maar ik heb ook wel eens een ban aan mn broek gekregen omdat ik te fel uithaalde naar PVV-stemmers. En wat te denken van een type als Klopkoek. Blijkbaar kan het PVV-electoraat op FOK! zich gewoon niet gedragen. Tsja, heel jammer.
pi_94054197
quote:

[..]

Het ligt toch echt niet aan hun politieke voorkeur hoor. Maar ik vermoed dat we jou daar toch niet van gaan overtuigen ;(
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_94054350
Hoe lang zijn die bans eigenlijk in het algemeen?
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_94054415
quote:

[..]

Noem je Danny nu links?
pi_94054801
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het ligt toch echt niet aan hun politieke voorkeur hoor. Maar ik vermoed dat we jou daar toch niet van gaan overtuigen ;(
Neuh, dat geloof ik ook niet al kunnen sommige users wel meer maken dan de ander, dat geeft ook niets en ik vind dat het modden over het algemeen prima is hoor.

Ik denk ook niet dat het met politieke voorkeur te maken heeft alleen spreekt die groep zich over het algemeen anders uit en dat is klaarblijkelijk niet gewenst. Alleen zie ik wel steeds meer dat aan de andere kant dit soort uitingen ook steeds meer voorkomen.
pi_94054863
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Noem je Danny nu links?
Ik ken heel Danny niet persoonlijk. Misschien moet ik sub-forum zeggen.
pi_94055063
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:56 schreef Tem het volgende:

[..]

Neuh, dat geloof ik ook niet al kunnen sommige users wel meer maken dan de ander, dat geeft ook niets en ik vind dat het modden over het algemeen prima is hoor.
Tja iemand die hier al lang en actief rondhangt zal een misstap minder snel aangerekend worden als iemand die net weer terugkomt van een ban. Dat lijkt me ook niet raar.

quote:
Ik denk ook niet dat het met politieke voorkeur te maken heeft alleen spreekt die groep zich over het algemeen anders uit en dat is klaarblijkelijk niet gewenst. Alleen zie ik wel steeds meer dat aan de andere kant dit soort uitingen ook steeds meer voorkomen.
Bij persoonlijke aanvallen is bij mij vrij snel voorbij. Politici of partijen voor rotte vis uitmaken heb ik weinig moeite mee.
maar het speelt denk ik ook mee dat POL een subforum is waar je met vrij veel weg kan komen. Veel meer dan in NWS of bv de Fok frontpage. Niet iedereen kan daar goed mee omgaan denk ik. Maar het lijkt me ook juist de charme van een politiek subforum dat bijna alles kan en mag mits het min of meer fatsoenlijk blijft.
pi_94055165
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja iemand die hier al lang en actief rondhangt zal een misstap minder snel aangerekend worden als iemand die net weer terugkomt van een ban. Dat lijkt me ook niet raar.

[..]

Bij persoonlijke aanvallen is bij mij vrij snel voorbij. Politici of partijen voor rotte vis uitmaken heb ik weinig moeite mee.
maar het speelt denk ik ook mee dat POL een subforum is waar je met vrij veel weg kan komen. Veel meer dan in NWS of bv de Fok frontpage. Niet iedereen kan daar goed mee omgaan denk ik. Maar het lijkt me ook juist de charme van een politiek subforum dat bijna alles kan en mag mits het min of meer fatsoenlijk blijft.
:)
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 13 maart 2011 @ 18:16:36 #129
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_94055748
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:47 schreef Holograph het volgende:

[..]

Kortom, je bent een reïncarnatie van Van Dam. Ik zou er vooral erg trots op zijn. Hij hield ook van het über- en untermensch denken.
Is Marcel van Dam dood? :?
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_94055772
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Noem je Danny nu links?
Ik ken heel Danny niet persoonlijk. Misschien moet ik sub-forum zeggen.

En Sloggi

Met een UI als die jij hebt zou je moeten begrijpen wat ik bedoel.

quote:
"Het is weer typisch Nederlands allemaal. Langzamerhand komt in Holland de vrijheid van meningsuiting in het geding, de waarheid mag niet meer geschreven worden. Dáár moet men in Nederland eens over nadenken"
Hermans was nogal wars van al die correcte kleinburgerlijkheid.
pi_94056180
Ik denk niet dat de vrijheid van meningsuiting in het geding is in Nederland, hoewel ik bepaalde zaken ook liever anders aangepakt zie worden. Ik denk wel dat de rechtsstaat op termijn gevaar loopt.
pi_94056413
Ik denk het wel en zeker wanneer de PVV groter wordt. Ze pretenderen wel vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel te hebben maar alleen wanneer het hun mening is.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:22:44 #133
177885 JoaC
Het is patat
pi_94103614
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_94110631
quote:
Dit kan gewoon niet serieus zijn. :D :D
Of zijn de PVV'ers nóg dommer dan ik dacht

Als het wel serieus is, dan heeft Guido Weijers gelijk. Je mag alleen stemmen als je enigszins aan kan tonen dat je weet waarover het gaat.
*verwijderd door Admin*
pi_94115256
Ik weet ook niet of het serieus is. Ik hoop het niet echter heb je bij iedere partij dit soort stemmers.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:27:07 #136
104871 remlof
Europees federalist
pi_94127170
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:19 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Als het wel serieus is, dan heeft Guido Weijers gelijk. Je mag alleen stemmen als je enigszins aan kan tonen dat je weet waarover het gaat.
Ik heb jou ook nog niet echt een intelligente bijdrage zien leveren om eerlijk te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2011 00:22:19 ]
pi_94129435
quote:

[..]

Volgens een commentaar is dit uit het programma Dames in de Dop.
Wat ik daarvan als leader gezien heb, zou het kunnen.
En ach, ik heb ze wel dommer gezien.
Waar staat de toren van Pisa? Uuuh, Parijs of zo.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_94130563
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik heb jou ook nog niet echt een intelligente bijdrage zien leveren om eerlijk te zijn.
Leuk zo'n persoonlijke steek maar wat voegt dit toe?
pi_94133819
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 07:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Leuk zo'n persoonlijke steek maar wat voegt dit toe?
Niet veel Du_ke daar heb je gelijk in, maar wanneer ik dit topic doorlees kan deze meneer alleen maar schreeuwen hoe dom iedereen is zonder een normale onderbouwing. Dat voegt ook niet veel toe.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2011 10:34:28 ]
pi_94153146
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:33 schreef Tem het volgende:

[..]

Niet veel Du_ke daar heb je gelijk in, maar wanneer ik dit topic doorlees kan deze meneer alleen maar schreeuwen hoe dom iedereen is zonder een normale onderbouwing. Dat voegt ook niet veel toe.
Allicht maar pak hem dan gewoon op de inhoud. Dat is prettiger voor iedereen.
pi_94153344
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Allicht maar pak hem dan gewoon op de inhoud. Dat is prettiger voor iedereen.
Die is er niet :D
pi_94153426
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:53 schreef Tem het volgende:
[..]

:D
-Linkse Boomknuffelaar
pi_94153585
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:53 schreef Tem het volgende:

[..]

Dan is er nog altijd de negeermodus die de voorkeur geniet boven persoonlijke aanvallen.
pi_94153661
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan is er nog altijd de negeermodus die de voorkeur geniet boven persoonlijke aanvallen.
Ga ik doen. Spreek je mensen die zonder enige onderbouwing anderen dom noemen er dan ook op aan?
pi_94154057
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:01 schreef Tem het volgende:

[..]

Ga ik doen. Spreek je mensen die zonder enige onderbouwing anderen dom noemen er dan ook op aan?
Als ik het zie gebeuren zal ik dat doen.
pi_94157025
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:01 schreef Tem het volgende:

[..]

Zonder enige onderbouwing :')

Lees eens een aantal topics terug, als je geen onderbouwing ziet, wíl je het gewoon niet zien.
*verwijderd door Admin*
pi_94157684
Even een paar quotes van mij, ter onderbouwing dat ik onderbouw....

quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:37 schreef JanJanJan het volgende:
Welkom in het topic waar de partij van ons aller Geert, de PVV, in de schijnwerpers staat. Alle berichten die een relatie hebben met de Partij voor de Vrijheid zijn hier welkom. Respecteer elkaars mening en probeer scheldpartijen zoveel mogelijk te voorkomen.

[..]

ik zou voor de PvdA gaan in dat geval, alles beter dan de PVV.
Het lijkt mij overigens sterk dat de PvdA dan niet wint.
Bij de tweede kamer verkiezingen stemde +/- 1 op de 6 op de PVV, ik vermoed dat minstens 4 op de 6 mensen de PVV te walgelijk voor woorden vindt.

quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:16 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Precies. Het sterke van een keuze voor een geloof, is dat er in iedere straat wel zo iemand woont.
Had Hitler gezegd: het komt allemaal door de inwoners van Munchen, hadden veel minder mensen er een gevoel bij gehad.
Als Wilders had gezegd dat het door de Venlonaars kwam, krek hetzelfde.
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:27 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Wel apart dat de Wildersrukkers direct op hun pik getrapt zijn als iemand eens iets over hun zegt.

Zij die de vrijheid van meningsuiting zogenaamd zo hoog in het vaandel hebben staan, kunnen er niet tegen als er eens iemand iets vervelends tegen hun zegt.

Meten met twee maten noemen we dat :r
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:53 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Nee dat wil niemand. Dat klopt.
Alleen hij heeft het over islamisering, wat impliceert dat hij vindt dat het percentage dat fundamentalistisch is zeer groot is. Ik ken de exacte cijfers niet maar het moet een schijntje zijn.

[..]

Een hoofddoek is gematigd. Je ziet evenveel van een gezicht als bij een baseballpetje. Dus dat verbieden is pure treiterij. Wat een enorme onzin dat iemand daar last van zou hebben. Hetzelfde zou gelden voor een sandalenbelasting of witte sportsokkenbelasting. Of voor de tokkies: gouden kettingen met panterhangersbelasting.

Burka's vind ik ook een ander verhaal.
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:12:26 #149
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_94157915
quote:

[..]

Ach, deze dame heeft gelukkig ongeldig gestemd. :).
pi_94158147
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:12 schreef freako het volgende:

[..]

Ach, deze dame heeft gelukkig ongeldig gestemd. :).
Kan je nagaan, als dit de maat is, dan hebben alleen de slimste PVV'ers geldig gestemd.
Als ze hadden geweten hoe het moest was de PVV de grootste geweest :D :'( :D :'( :D
*verwijderd door Admin*
pi_94158393
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:58 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Zonder enige onderbouwing :')

Lees eens een aantal topics terug, als je geen onderbouwing ziet, wíl je het gewoon niet zien.
Ik heb wel wat beters te doen dan jouw hele post geschiedenis na te pluizen. In dit topic kan ik je er niet echt op betrappen iig. Maar goed laten we erover ophouden. no hard feelings. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2011 20:20:18 ]
pi_94158514
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik heb wel wat beters te doen dan jouw hele post geschiedenis na te pluizen. In dit topic kan ik je er niet echt op betrappen iig. Maar goed laten we erover ophouden. no hard feelings. 8-)
Ja snap ik, biertje?
*verwijderd door Admin*
pi_94158607
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:21 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Ja snap ik, biertje?
Goed plan.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:26:29 #154
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_94158937
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Kan je nagaan, als dit de maat is, dan hebben alleen de slimste PVV'ers geldig gestemd.
Als ze hadden geweten hoe het moest was de PVV de grootste geweest :D :'( :D :'( :D
Ik vind het wel knap dat ze ongeldig heeft gestemd. Ik heb nu 4x bij verkiezingen stemmen geteld, heb daarbij +/- 5000 stembiljetten voorbij zien komen, en daarvan waren er exact 3 ongeldig.
pi_94159018
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:26 schreef freako het volgende:

[..]

Ik vind het wel knap dat ze ongeldig heeft gestemd. Ik heb nu 4x bij verkiezingen stemmen geteld, heb daarbij +/- 5000 stembiljetten voorbij zien komen, en daarvan waren er exact 3 ongeldig.
Hoeveel Blanco? :D
-Linkse Boomknuffelaar
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:49:10 #156
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_94174700
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:27 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Hoeveel Blanco? :D
Iets meer, stuk of 6, 7 geloof ik.
pi_94188822
quote:
Het Openbaar Ministerie vindt dat het politicus Geert Wilders wel mag vervolgen. Ook moet die vervolging voor de rechtbank in Amsterdam plaatsvinden, waar het OM de zaak heeft aangebracht.

Dat betoogden officieren van justitie Birgit van Roessel en Paul Velleman vanmorgen in de rechtbank Amsterdam. Zij reageerden op het zogeheten preliminair verweer van advocaat Bram Moszkowicz gisteren. Die noemde een groot aantal redenen waarom de zaak tegen de PVV-leider niet zou mogen worden voortgezet.

Moszkowicz betoogde bijvoorbeeld dat zijn cliënt niet vervolgd moet worden voor de islamkritische film Fitna, omdat Wilders zelf niet in de film te zien of te horen is. Ook betoogde hij dat de film niet in Nederland is uitgebracht, maar via een website in Arizona.

NRC-redacteur Merel Thie volgt het proces:

Het OM stelde vandaag dat Nederland wél als pleegplaats kan worden aangemerkt omdat de film zich op een Nederlands publiek richtte. Dat blijkt volgens het OM onder meer uit het Nederlandstalige commentaar en de Nederlandse ondertiteling van buitenlandse fragmenten. Ook vindt het OM dat de rechtbank in Amsterdam, en niet bijvoorbeeld Den Haag waar wilders officieel verblijft, de zaak mag beoordelen. Officier Van Roessel zei bijvoorbeeld dat klagers in het arrondissement Amsterdam geraakt zijn door zijn uitspraken.

Over de ongemakkelijke positie van het OM in het proces-Wilders zegt Merel Thie:

Het OM vervolgt Wilders wegens haatzaaien, aanzetten tot discriminatie en groepsbelediging. Het OM eiste echter eerder vrijspraak. Het vond en vindt dat de uitspraken van Wilders niet strafbaar zijn, maar werd door het hooggerechtshof in Amsterdam gedwongen Wilders uitspraken toch aan een rechter voor te leggen. Toen een fotograaf vanmorgen een foto probeerde te maken van officier Velleman, verstopte hij zich achter een dossiermap. De tegenstelling met Moszkowicz kan haast niet groter. Die geniet zichtbaar van de aandacht van de media, terwijl het OM zich letterlijk probeert te verbergen.

Wilders wees het OM aan het einde van de korte zitting (een uur) op een fout in de tekst. Het OM had geschreven dat in Fitna een bladzijde uit de Koran werd gescheurd. Dat is niet zo, al wordt die suggestie wel gewekt door het geluid te laten horen van paginas die uit een telefoonboek worden gescheurd. Wilders: Ik erger mij eraan als iets niet op feiten is gestoeld. Het OM gaf Wilders gelijk, de tekst was niet correct.

Moszkowicz mocht vanmorgen reageren op de woorden van het OM, maar deed dat niet. Ik persisteer bij wat ik heb gezegd en wens u veel wijsheid toe, zei hij tegen de rechtbank.

Op woensdag 30 maart maakt rechtbankvoorzitter Van Oosten bekend of de rechtszaak tegen Wilders verder gaat. De vorige rechters (die in oktober werden vervangen na een wraking) verwierpen het preliminaire verweer van de verdediging.

Bron
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_94225449
"Ik erger mij eraan als iets niet op feiten is gestoeld."

Dat ben ik wel met hem eens, daarom heb ik ook de pest aan hem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 17 maart 2011 @ 02:13:21 #159
104871 remlof
Europees federalist
pi_94225495
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 02:11 schreef Kees22 het volgende:
"Ik erger mij eraan als iets niet op feiten is gestoeld."

Dat ben ik wel met hem eens, daarom heb ik ook de pest aan hem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet zelf niet anders dan beweringen de wereld in slingeren die niet op feiten zijn gebaseerd :')
pi_94227313
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2011 02:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Hij doet zelf niet anders dan beweringen de wereld in slingeren die niet op feiten zijn gebaseerd :')
Voor Geert gelden de regels niet, die zijn alleen voor andere mensen.
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:09:23 #161
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_94227779
Het is overigens wel stil op het PVV front.. Geen Kamervragen over Japan? Ja, een boze PVV over een buschauffeur ergens die Arabische muziek draaide in de bus, maar dat wordt zo voorspelbaar...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:17:36 #162
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_94229498
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is overigens wel stil op het PVV front.. Geen Kamervragen over Japan? Ja, een boze PVV over een buschauffeur ergens die Arabische muziek draaide in de bus, maar dat wordt zo voorspelbaar...
Dat waren vragen in Provinciale Staten, niet in de Kamer.
pi_94229612
quote:
Och, er komt een hoofddoekjes debat aan dus alle grote geesten van de PVV zijn hun one liners aan het instuderen. Je moet natuurlijk niet te veel verwachten van deze hardwerkende Nederlanders he?
pi_94256003
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Och, er komt een hoofddoekjes debat aan dus alle grote geesten van de PVV zijn hun one liners aan het instuderen. Je moet natuurlijk niet te veel verwachten van deze hardwerkende Nederlanders he?
't zal toch niet he. Laten we dan ook alle nonnenkappen, hoodies en skinheadkleding verbieden
-Linkse Boomknuffelaar
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:43:41 #165
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_94256340
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee toch, krijg je nog meer "onvervalst pvv geluid" op youtube.
pi_94256416
quote:
6s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef betyar het volgende:

[..]

Nee toch, krijg je nog meer "onvervalst pvv geluid" op youtube.
En hiermee bedoel je alle valse PVV video's? Vind dat ook pathetisch.
-Linkse Boomknuffelaar
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:47:41 #167
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_94256623
quote:
5s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

En hiermee bedoel je alle valse PVV video's? Vind dat ook pathetisch.
Wanneer die mensen dus echt in debat proberen te gaan. Lachwekkend, jammer genoeg betalen we ze ook nog.
pi_94256730
quote:
6s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:47 schreef betyar het volgende:

[..]

Wanneer die mensen dus echt in debat proberen te gaan. Lachwekkend, jammer genoeg betalen we ze ook nog.
Hoe dan?
-Linkse Boomknuffelaar
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:55:10 #169
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_94257153
quote:
5s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Hoe dan?
Die krijgen toch loon, uit het potje van de overheid, dus belastinggeld
pi_94257316
quote:
6s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef betyar het volgende:

[..]

Die krijgen toch loon, uit het potje van de overheid, dus belastinggeld
? Over wie heb je het nou precies :?
-Linkse Boomknuffelaar
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:59:22 #171
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_94257444
quote:
5s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

? Over wie heb je het nou precies :?
In het PVV topic gaat het meestal over de PVV'ers. Of dacht jij aan de uploader van filmpjes?
pi_94257528
quote:
6s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:59 schreef betyar het volgende:

[..]

In het PVV topic gaat het meestal over de PVV'ers. Of dacht jij aan de uploader van filmpjes?
O, haha. Ik dacht meer aan mensen die bijv. Nep Twitteraccounts aanmaken en zo de PVV fout afschilderen :)
-Linkse Boomknuffelaar
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:04:15 #173
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_94257831
quote:
5s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

O, haha. Ik dacht meer aan mensen die bijv. Nep Twitteraccounts aanmaken en zo de PVV fout afschilderen :)
Dat doen de PVV'ers zelf wel. Die mensen met accounts en filmpjes leggen het alleen vast.
pi_94258491
quote:
Dat is inderdaad geen nieuws meer nu
*verwijderd door Admin*
pi_94274753
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2011 02:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Zoals ik zei: daarom heb ik ook de pest aan hem.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:18:20 #176
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_94287801
Lucas Hartong liegt over het verleden van zijn ouders

http://www.joop.nl/politi(...)verleden_van_ouders/
pi_94287914
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef Hexagon het volgende:
Lucas Hartong liegt over het verleden van zijn ouders

http://www.joop.nl/politi(...)verleden_van_ouders/
:')
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:22:13 #178
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_94287973
Wat zullen ze toch trots op hem zijn
pi_94288082
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:22 schreef Hexagon het volgende:
Wat zullen ze toch trots op hem zijn
Inderdaad. Wordt vast op prijs gesteld in huize Hartong. Leuk voor je ouwelui, die worden nu met de nek aangekeken in hun woonplaats :')
pi_94288380
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Inderdaad. Wordt vast op prijs gesteld in huize Hartong. Leuk voor je ouwelui, die worden nu met de nek aangekeken in hun woonplaats :')
Ik zou mijn kind onterven als hij bij de PVV ging.
*verwijderd door Admin*
pi_94292746
Oorspronkelijke artikel: http://www.krapuul.nl/blo(...)n-kindsoldaatouders/

Volgens Hartong is het allemaal "een flauw misverstand" :{ en hebben zijn ouders alleen tegen de nazi-ideologie gevochten.

Ja, zo lust ik er nog wel een paar. :P
pi_94292882
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:17 schreef DarkSkywise het volgende:
Oorspronkelijke artikel: http://www.krapuul.nl/blo(...)n-kindsoldaatouders/

Volgens Hartong is het allemaal "een flauw misverstand" :{ en hebben zijn ouders alleen tegen de nazi-ideologie gevochten.

Ja, zo lust ik er nog wel een paar. :P
de nazi-ideologie, dat was toch (kort door de bocht) iets met dat de joden en links overal de schuld van kregen? :{
*verwijderd door Admin*
pi_94375775
http://www.nu.nl/politiek/2472586/pvv-onderging-make-elite.html

quote:
DEN HAAG - Tofik Dibi van GroenLinks heeft zware kritiek op de Partij voor de Vrijheid. ''De PVV maakt zich schuldig aan alles waarom ze de elite heeft verfoeid'', zei hij tegen het ANP.
© ANP

''Kamerleden hebben dubbelfuncties in Provinciale Staten en gemeenteraden. Debatten over hun speerpunten veiligheid, zorg en integratie gaan ze uit de weg'', aldus het GroenLinks-Kamerlid.

''De partij heeft een extreme make-over doorgemaakt: van een buitenstaander die dingen anders wil doen naar een partij die zijn idealen inlevert voor een plek in het centrum van de macht.''

Dibi vervolgt: ''Sietse Fritsma had vroeger het hoogste woord over de massa-immigratie, nu hoor je hem niet meer. Extra agenten kwamen er ook met de PVV niet. Tijdens een overleg over de jeugdzorg in Limburg, waar de partij de grootste werd, kwam ze niet eens opdagen."

En aan het debat over religie zei Hero Brinkman afgelopen week zelfs geen behoefte te hebben, terwijl de discussie over de islam hun bestaansrecht is.''

Uitleg

Hij vindt dat de PVV maar eens moet uitleggen waarom er geen drieduizend agenten meer zijn gekomen en geen 12.000 mensen extra in de zorg.

''Je vraagt je dan toch af waarom ze de stekker er niet uittrekken? Ik denk dat ze nu pas zien hoe moeilijk zaken soms zijn te verwezenlijken, ze zijn tegen een enorme hoeveelheid realiteit opgelopen, na al dat gemakkelijke roepen vanaf de zijlijn. Maar laten ze dat dan eens verklaren.''

Pikken

Dibi vraagt zich af hoelang de anderhalf miljoen kiezers van de PVV dit pikken. ''Henk is gekke Henkie niet'', zegt hij, verwijzend naar de prototypes van de PVV-kiezer, Henk en Ingrid.

''Ik heb het er moeilijk mee dat PVV-kiezers worden afgeschilderd als een soort Tokkies. Maar om te denken dat je met zo'n show wegkomt, moet de PVV de eigen kiezers wel heel laag inschatten.''
Nou PVV'erts, vertel
*verwijderd door Admin*
pi_94379942
PVV wil Formule 1 in Den Haag

Normaal staat de PVV altijd vooraan om grote sport & cultuur-evenementen te bekritiseren omdat het allemaal geldverslindende prestige-objecten zijn, maar nu willen ze ineens wel een dergelijk evenement :?

En dat terwijl het F1 circus zo'n beetje de moeder aller grote geldverslindende milieuvervuilende evenementen in de wereld is :r
beter een knipoog dan een blauw oog
  † In Memoriam † zondag 20 maart 2011 @ 16:47:01 #185
137949 Disana
pi_94380405
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:36 schreef Knipoogje het volgende:
PVV wil Formule 1 in Den Haag

Normaal staat de PVV altijd vooraan om grote sport & cultuur-evenementen te bekritiseren omdat het allemaal geldverslindende prestige-objecten zijn, maar nu willen ze ineens wel een dergelijk evenement :?

En dat terwijl het F1 circus zo'n beetje de moeder aller grote geldverslindende milieuvervuilende evenementen in de wereld is :r
Ze willen ook Thialf de loef afsteken.

http://www.volkskrant.nl/(...)aan-met-Thialf.dhtml
  zondag 20 maart 2011 @ 17:21:45 #186
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94381850
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:21 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

de nazi-ideologie, dat was toch (kort door de bocht) iets met dat de joden en links overal de schuld van kregen? :{
Niet links, de bolsjewieken en communisten. Nationaal-socialisme was zelf ook niet vies van linkse politiek, denk aan gesubsidieerde baantjes, vakanties en tot slot natuurlijk; de auto (VW).
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94386090
quote:
3s.gif Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Niet links, de bolsjewieken en communisten. Nationaal-socialisme was zelf ook niet vies van linkse politiek, denk aan gesubsidieerde baantjes, vakanties en tot slot natuurlijk; de auto (VW).
In de praktijk was echter weinig te merken van die zogenaamde linkse kant van de nazi's.
  zondag 20 maart 2011 @ 21:42:20 #188
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94394769
- Klopt niet
pi_94394829
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef Holograph het volgende:
- Klopt niet
Dat dacht ik :)
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 20 maart 2011 @ 21:45:12 #190
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94394949
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:21 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

:'), en dan anderen uitmaken voor domme wezens, terwijl je zelf niet eens weet wat het Nazisme inhoudt.
pi_94394994
quote:
3s.gif Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

das ook rechtse politiek ....
pi_94395024
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:45 schreef Holograph het volgende:

[..]

:'), en dan anderen uitmaken voor domme wezens, terwijl je zelf niet eens weet wat het Nazisme inhoudt.
Leg het me uit dan, alwetende!
*verwijderd door Admin*
pi_94395072
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef Holograph het volgende:
- Klopt niet
Wat klopt niet?
  zondag 20 maart 2011 @ 21:48:11 #194
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94395110
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:46 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Leg het me uit dan, alwetende!
Het belangrijkste fundament van het Nazisme is dat het een totalitaire dictatoriale ideologie is. Volgens mij staat de PVV juist voor meer democratie.

Inderdaad, jij zult nu wel aankomen met het feit dat de PVV geen partij-democratie is, maar veel verder zul je ook niet komen :').
pi_94395134
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat klopt niet?
Dat de kinderbijslag door de nazi's is bedacht. Holo dacht van wel, riep eerst en ging het toen nakijken...
*verwijderd door Admin*
  zondag 20 maart 2011 @ 21:49:12 #196
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94395162
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat klopt niet?
Dat de kinderbijslag door Hitler was bedacht. Hitler was de man die Moederdag bekend maakte, maar dat is een subtiel verschil.
pi_94395391
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:49 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat de kinderbijslag door Hitler was bedacht. Hitler was de man die Moederdag bekend maakte, maar dat is een subtiel verschil.
Oke, en wat is je punt?
pi_94395397
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:48 schreef Holograph het volgende:

[..]

Het belangrijkste fundament van het Nazisme is dat het een totalitaire dictatoriale ideologie is. Volgens mij staat de PVV juist voor meer democratie.

Inderdaad, jij zult nu wel aankomen met het feit dat de PVV geen partij-democratie is, maar veel verder zul je ook niet komen :').
Democratie betekent dat iedereen gelijke rechten en plichten heeft.
Je kunt veel van de PVV zeggen, maar niet dat ze vinden dat iedereen gelijk is.

Inderdaad het punt van de partijdemocratie heb je nu zelf al gegeven.
*verwijderd door Admin*
  zondag 20 maart 2011 @ 21:58:00 #199
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94395670
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:53 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Democratie betekent dat iedereen gelijke rechten en plichten heeft.
Je kunt veel van de PVV zeggen, maar niet dat ze vinden dat iedereen gelijk is.
Leuk dat je eigen definities maakt om zo het gelijk aan aan je zijde te krijgen. Echter is dat niet de realiteit. De definitie van democratie is:
quote:
Bestuur over een land met veel inspraak van de inwoners
Inderdaad, je kunt hieruit opmaken dat alle burgers inspraak hebben over een land. Maar volgens mij wilt Wilders mensen het stemrecht dan ook niet ontnemen.
quote:
Inderdaad het punt van de partijdemocratie heb je nu zelf al gegeven.
Veel partijen kennen een applaus-democratie. Kijk naar de PvdA: Koning Wouter kroont prins Job tot partijleider, en de leden mogen even klappen.
pi_94395867
O ik had even op wiki gekeken, iets diepgaander dan jij. (nog heel oppervlakkig trouwens)

quote:
Democratie is een bestuursvorm. Het Nederlandse woord stamt af van de Griekse woorden (dèmos), "volk" en (krateo), "heersen, regeren" en betekent dus letterlijk "volksheerschappij". Dit houdt in dat het volk zelf stemt over de wetten, zoals bijvoorbeeld in het oude Athene, of het volk verkiest vertegenwoordigers die de wetten maken, zoals in België en Nederland.

In een democratie is de voltallige bevolking soeverein en is alle autoriteit gebaseerd op de (minstens theoretische) instemming van het volk. Deze bestuursvorm is gebaseerd op het menselijke gelijkheidsideaal. Als iedereen vrij en gelijk in rechten en plichten geboren is (zoals in het eerste artikel van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens staat) dan heeft ook niemand méér recht dan een ander om bepaalde wetten vast te stellen of beslissingen te nemen. Het implementeren van die theorie in de politieke praktijk is vaak niet eenvoudig en kent vele aspecten.
*verwijderd door Admin*
pi_94395907
Ik geef eerlijk gezegd niet zoveel om het vermeende democratische karakter van de PVV. Dat de partij warm voorstander is van bijvoorbeeld referenda, maakt haar opvattingen niet minder verwerpelijk.
pi_94396171
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:58 schreef Holograph het volgende:

[..]

Leuk dat je eigen definities maakt om zo het gelijk aan aan je zijde te krijgen. Echter is dat niet de realiteit. De definitie van democratie is:

[..]

Inderdaad, je kunt hieruit opmaken dat alle burgers inspraak hebben over een land. Maar volgens mij wilt Wilders mensen het stemrecht dan ook niet ontnemen.

[..]
Nee, hij wil ze het land uit hebben....

quote:
Veel partijen kennen een applaus-democratie. Kijk naar de PvdA: Koning Wouter kroont prins Job tot partijleider, en de leden mogen even klappen.
Jij verwart democratie met een referendum, het is niet zo dat de leden overal voor geraadpleegd dienen te worden.
Bij de PVV kúnnen de leden niet geraadpleegd worden overigens.
*verwijderd door Admin*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')