Dat verschilt per mama per dag. Ik vond het een tikje zoetig, maar niet lekker hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm ik ben eigenlijk best nieuwschierig hoe het smaakt
Oh, heb ik niet eens op geletquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je zo expliciet 'echte' gebruikt
Vraag hubbie of hij blijft lurkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef Tally het volgende:
Ik blijf gewoon kolven. Ook al wil de baby niet meer
Die volle tieten MOET ik gewoon houden
Wat dan?quote:
Doe de linkjes es dan.quote:
Ik zal het laten weten tenzij het te vernederd is voor mijquote:
Liever rechtstreeks uit de bronquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bel 538. Kun je moedermelkijs krijgen
Wordt het ook zoeter als je bijvoorbeeld veel fruit eet? Of juist bitterder als je bijvoorbeeld asperges eet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat verschilt per mama per dag. Ik vond het een tikje zoetig, maar niet lekker hoor.
Nou ja, als je van vernedring houdt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal het laten weten tenzij het te vernederd is voor mijdan ook
[..]
Liever rechtstreeks uit de bron
Wat jij eet is idd van invloed op de smaak van je melk. Of het direct zo werkt dat het zoeter wordt als je een kilo suiker eet weet ik niet hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt het ook zoeter als je bijvoorbeeld veel fruit eet? Of juist bitterder als je bijvoorbeeld asperges eet?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt het ook zoeter als je bijvoorbeeld veel fruit eet? Of juist bitterder als je bijvoorbeeld asperges eet?
Ze lekken nu al. En volgens mij vind hij het niet zo lekker ideequote:
Jaquote:
Laat het hem eens proberen dan. En vertel ons wat hij ervan vondquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze lekken nu al. En volgens mij vind hij het niet zo lekker ideeHij heeft het nog niet geprobeerd.
[..]
Ja
Tsja dat niet echt. Maar verhalen dat ik mijzelf compleet belachelijk maak vertel ik vroeger of later toch welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, als je van vernedring houdt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Als je vantevoren al denkt dat je dat gaat doen... Nou ja... iets met self-fulfilling prophecy enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja dat niet echt. Maar verhalen dat ik mijzelf compleet belachelijk maak vertel ik vroeger of later toch wel
Nou.. Ik denk dat hij even wachtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat het hem eens proberen dan. En vertel ons wat hij ervan vond
Vertel!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Tally het volgende:
Nieuwe buik foto net gemaakt! Maar nee Air geen boobpics.*auw* m'n eierstokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
No offence, maar ik vind echt niks mooi aan een zwangere buikquote:
En bevallen... ook leuk onderwerp om over te piepenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou.. Ik denk dat hij even wacht
Mja gewoon.. Piepen over dingen die er bij horenZoals misselijkheid
No offence, maar ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
No offence, maar ik vind echt niks mooi aan een zwangere buik
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Tally het volgende:
Nieuwe buik foto net gemaakt! Maar nee Air nog geen boobpics.Ik heb geduld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik vind ze niet allemaal mooi. De meesten niet. Die van mezelf wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die van andere mooi. Die van mezelf haat IKquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je vantevoren al denkt dat je dat gaat doen... Nou ja... iets met self-fulfilling prophecy enzo
Dat is nu precies iets wat ik zou willen onderzoeken. De wetenschapper in mij wil dat graag wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat jij eet is idd van invloed op de smaak van je melk. Of het direct zo werkt dat het zoeter wordt als je een kilo suiker eet weet ik niet hoor.
Dat kanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind ze niet allemaal mooi. De meesten niet. Die van mezelf wel.
je moet ook niet ineens van z'n 1 naar z'n 5 schakelen hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I knowbovendien durf ik waarschijnlijk toch niets te doen
[..]
Dat is nu precies iets wat ik zou willen onderzoeken. De wetenschapper in mij wil dat graag weten
Verschilt per vrouw, vind ik. Twee cupmaten groeien is vaak wel leuk. Dertig kilo aankomen niet zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
Zwangere vrouwen vind ik eigenlijk wel aantrekkelijkdat zal vast geen verrassing zijn
Er bestaan heel mooie beebietjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind geen enkele zwangere buik mooi. Het resultaat overigens ook niet
Dat is wel heel jij ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
Ik vind ze niet allemaal mooi. De meesten niet. Die van mezelf wel.
Iemand aanspreken is al zo'n stap. Het hoeft niet eens een vrouw te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
je moet ook niet ineens van z'n 1 naar z'n 5 schakelen he
Bedenk 1 (klein) ding wat je normaal niet durft te doen en probeer dat dan
Ik vind een mooie ronden buik eigenlijk best mooi. Die groter zijn een mooie bonusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Verschilt per vrouw, vind ik. Twee cupmaten groeien is vaak wel leuk. Dertig kilo aankomen niet zo.
Op foto'squote:
Nou, dan kun je dat gaan proberenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand aanspreken is al zo'n stap. Het hoeft niet eens een vrouw te zijn.
[..]
Ik vind een mooie ronden buik eigenlijk best mooi. Die groter zijn een mooie bonus
Ik vind die buiken waarbij het lijkt alsof ze een voetbal hebben ingeslikt mooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind een mooie ronden buik eigenlijk best mooi. Die groter zijn een mooie bonus
Of je vraagt of ze ook zo benieuwd zijn naar de smaak van moedermelk. Succes verzekerd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan kun je dat gaan proberen
Al vraag je maar iemand waar de wc is ofzo
Het is toch echt Singlesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja denk misschien heb ik ergens per ongeluk op geklikt ofzo
Wil jij ook zo'n ijsje? Zo'n moedermelkijsje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Of je vraagt of ze ook zo benieuwd zijn naar de smaak van moedermelk. Succes verzekerd!
Zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan kun je dat gaan proberen
Al vraag je maar iemand waar de wc is ofzo
Mijn vader en ik zagen een keer een vrouw in een roze jurkje lopen met zo'n buikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind die buiken waarbij het lijkt alsof ze een voetbal hebben ingeslikt mooi.
Niet diegene (zoals de mijne) waarbij het vooral lijkt alsof je gewoon erg dik ben
Hahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Of je vraagt of ze ook zo benieuwd zijn naar de smaak van moedermelk. Succes verzekerd!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het al een succes als ik dat durf te vragenquote:
En dan minstens drie keer!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad
[..]
Mijn vader en ik zagen een keer een vrouw in een roze jurkje lopen met zo'n buikZwangere zuurstok
[..]
Hahaha![]()
Ik zou volgens mij met mijn mond vol tanden staan als ze vraagt of ik wil proeven
Maar hij houdt niet van onderdanig zijnquote:
Dat zou zelfs ik niet eens willen vragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het al een succes als ik dat durf te vragen
Zo van 'kijk mij eens zwanger zijn'. Die dingen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef Tally het volgende:
Ik vind die buikbanden zo ergIk heb er een aantal gekregen maar trek ze eigenlijk alleen onder mijn shirt aan
En dan van die tenenkrommende 'leuke' teksten er op..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo van 'kijk mij eens zwanger zijn'. Die dingen?
baby'squote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Me even laten knijpen om wakker te worden heeft ook geen zin dan zeker
Ja ik heb 1 shirt waarop staat baby love. En die vind ik nog wel gaan. Springt er niet uit ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo van 'kijk mij eens zwanger zijn'. Die dingen?
Ik wil m'n tieten wel flashen, maar dat zal dan ook niet helpenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'Baby on board'quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan van die tenenkrommende 'leuke' teksten er op..
Of, je snijdt zelf even een leuk onderwerp aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou de poging gewoon wagen als ik jou was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
Ik wil m'n tieten wel flashen, maar dat zal dan ook niet helpen
Idd ja.. Gelukkig heb ik alleen effen of met een bloemetjes print ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan van die tenenkrommende 'leuke' teksten er op..
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik heb 1 shirt waarop staat baby love. En die vind ik nog wel gaan. Springt er niet uit ofzo.
Maar die dingen zoals: 50% mama 50% papa 100% ik vind ik wel heul erg
Wil ik ook best maar dat helpt zeker nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent bevooroordeeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou de poging gewoon wagen als ik jou was.
quote:
Bij de juiste vrouwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar hij houdt niet van onderdanig zijn
Ik verwacht ook niet dat ik het rechtstreeks mag drinken uit de bronquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou zelfs ik niet eens willen vragen
Goed ideequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oef, gedurfdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Of, je snijdt zelf even een leuk onderwerp aan?
Ik blijf vooral stille hoop houden...quote:
Ik nietquote:
En een beschilderde buik?quote:
Nu doe je net alsof je m'n boobies nog nooit gezien hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf vooral stille hoop houden...
Minstens drie keer iemand aansprekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Bij de juiste vrouw
[..]
Ik verwacht ook niet dat ik het rechtstreeks mag drinken uit de bron
Dat is echt het toppunt van sneuquote:
Niet onbedekt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Nu doe je net alsof je m'n boobies nog nooit gezien hebt
Als ik een mooie buik zou hebben zou ik het hebben gedaanquote:
Dan moet je vooral gaan klagen over babypraat waar er een hoogzwangere vrouw in de buurt is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oef, gedurfd![]()
Ik wil het nog wel overleven he
Dat is nog wel te doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Minstens drie keer iemand aanspreken
Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt
Mja die vind ik wel erg jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
Moet ik gelijk denken aan die Orange Babies reclame
Och alsof ik me ook maar iets aantrek van wat er gezegd wordquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet je vooral gaan klagen over babypraat waar er een hoogzwangere vrouw in de buurt is.
Zie je nu mijn dilemmaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet je vooral gaan klagen over babypraat waar er een hoogzwangere vrouw in de buurt is.
Als ik ze mag beschilderen vind ik het niet sneuquote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie het nut nietquote:
Ophouden met zo hopeloos doen wil ook helpen hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik ze mag beschilderen vind ik het niet sneu
One step at a timequote:
Oh, die met de HIV moeders die op je gevoel moet spelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Ik zie het nut niet
[..]
Ophouden met zo hopeloos doen wil ook helpen he
Heeft ook geen nut.quote:
Whut?quote:
Owhquote:
Ik ben wel eens redelijk.quote:
Mja ik zou het een mooie versiering vinden. Maar zou het zelf dus niet doenquote:
Is striae (of hoe je dat ook schrijftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik zou het een mooie versiering vinden. Maar zou het zelf dus niet doen
Ik weet best dat te vaak dingen zeg die niet kunnen helaas heb ik dat vaak pas door nadat ik het gezegd hebquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is striae (of hoe je dat ook schrijft) geen mooi genoege versiering?
En dat is niet afwasbaar!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is striae (of hoe je dat ook schrijft) geen mooi genoege versiering?
Schijnt genetisch al vast te liggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mja je doet er weinig aan (nee smeren of masseren helpt niet).
Wat voor dingen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet best dat te vaak dingen zeg die niet kunnen helaas heb ik dat vaak pas door nadat ik het gezegd heb![]()
Bij mijn Oma weet ik niet maar mijn moeder heeft het ook ja.quote:
dat is het voordeel van internet: dan kun je eerst over iets nadenken voordat je het postquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet best dat te vaak dingen zeg die niet kunnen helaas heb ik dat vaak pas door nadat ik het gezegd heb![]()
En het gaat nooit meer wegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mja je doet er weinig aan (nee smeren of masseren helpt niet).
Behalve met Photoshopquote:
ja, preciesquote:
Of botox.quote:
Whut?quote:
Dus je dochter is later ook de pisang. Jouw schuld!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mijn Oma weet ik niet maar mijn moeder heeft het ook ja.
Rimpels zijn rimpels, of ze nou op je hoofd of op je buik zitten.quote:
Stretch marks zijn geen rimpelsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rimpels zijn rimpels, of ze nou op je hoofd of op je buik zitten.
Ach gos.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je perse een kind wil, kun je er maar beter ergens eentje stelen, vind ik. Scheelt heel wat ongemakken.quote:
Striae is geen rimpelsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees mijn posts op Fok! maar eens doorquote:
Zelfs hier gaat het lang niet altijd goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat is het voordeel van internet: dan kun je eerst over iets nadenken voordat je het post
Adopteren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je perse een kind wil, kun je er maar beter ergens eentje stelen, vind ik. Scheelt heel wat ongemakken.
quote:
quote:
Nette score, stelletje happers.quote:
Jaaa, ja. Daar red je je niet uit zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nette score, stelletje happers.
Dat was me al eens opgevallen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lees mijn posts op Fok! maar eens door![]()
Ik moeite met aanvoelen wat wel en niet gepast is en dat gaat dus wel eens mis.
[..]
Zelfs hier gaat het lang niet altijd goed
Daar trapt natuurlijk niemand meer in. Het geeft niet, echt niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tegen die tijd hebben ze daar vast wat opgevondenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus je dochter is later ook de pisang. Jouw schuld!
Een klein Japannertjequote:
Jij weet beter dan dat.quote:
Happers?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, daarom weet ik dat je het echt niet wistquote:
Iddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Maar dan zonder geld te betalen. Want dat is zo duur.
Oh, die kan je zo uit het water vissen!quote:
Het scheelt dat ik zelf weet nu en dat ik minder domme opmerkingen maakquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus je dochter is later ook de pisang. Jouw schuld!
Harpoeneren is daar de gangbare methode heb ik me laten vertellenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd
[..]
Oh, die kan je zo uit het water vissen!![]()
Het waren er nog meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik zelf weet nu en dat ik minder domme opmerkingen maak
Haha, aahwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Tally het volgende:
De poes mag sinds gister niet meer aan ons voeteneind slapen. Dit om dr alvast te leren dat ze de eerste 6 maanden als de baby er is niet bij ons mag/kan liggen.
En de emo muts die ik ben heb er gister keihard om moeten janken. En nu vind ik het ook zielig
Baby bij jullie in bed, poes in de wieg van de baby. Iedereen blij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Tally het volgende:
De poes mag sinds gister niet meer aan ons voeteneind slapen. Dit om dr alvast te leren dat ze de eerste 6 maanden als de baby er is niet bij ons mag/kan liggen.
En de emo muts die ik ben heb er gister keihard om moeten janken. En nu vind ik het ook zielig
dat is ook zielig! Dierenbeul!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Tally het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die kan je zo uit het water vissen!![]()
Als je het ding levend wilt, zou ik netten adviserenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Harpoeneren is daar de gangbare methode heb ik me laten vertellen
Wellus. Maar door de keizersnede werd mij verteld dat het handiger was om de baby de eerste 6 maanden (of in ieder geval de tijd dat ze wil drinken uit de tiet) in de slaapkamer te nemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat is ook zielig! Dierenbeul!
Heeft baby geen eigen kamer dan?
Dat kennen ze daar nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je het ding levend wilt, zou ik netten adviseren
Ik ben er een groot voorstander van, baby op de eigen kamer. Maar dat wordt echt een verhaal voor OUD, dus ik hou me in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Wellus. Maar door de keizersnede werd mij verteld dat het handiger was om de baby de eerste 6 maanden (of in ieder geval de tijd dat ze wil drinken uit de tiet) in de slaapkamer te nemen
Ik zie wel hoe het loopt. Gaat het niet gaat de wieg terug naar Oma en de baby in dr bedje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben er een groot voorstander van, baby op de eigen kamer. Maar dat wordt echt een verhaal voor OUD, dus ik hou me in.
Nee, kom op!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
Ik ben er een groot voorstander van, baby op de eigen kamer. Maar dat wordt echt een verhaal voor OUD, dus ik hou me in.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwdquote:
Dan is er tenminste nog één vrouw die wel doet wat ik vraag.quote:
Waar zou dat aan liggen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is er tenminste nog één vrouw die wel doet wat ik vraag.
Good Lordquote:
Jou natuurlijk.quote:
Ik nietquote:
Tsja als je mijn gebruiksaanwijzing eenmaal snapt valt het best meequote:
Dat is het makkelijkste antwoordquote:
Ik ook niet!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het makkelijkste antwoord
Ik ben er weg van![]()
tsja, maar voordat iemand daar de kans toe krijgt is de eerste indruk al gemaakt natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja als je mijn gebruiksaanwijzing eenmaal snapt valt het best mee
Truste met z'n tweetjesquote:
Dat vraag ik mij dus wel eens af hoe en wat andere over mij denken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
tsja, maar voordat iemand daar de kans toe krijgt is de eerste indruk al gemaakt natuurlijk
Doet het ertoe?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus wel eens af hoe en wat andere over mij denken.
Daar kunnen we toch wel verder over bomen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het niet over borstvoeding gaat, heb ik weinig te melden.
Nee, ik werd geweigerd bij de club.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kunnen we toch wel verder over bomen?
Ben je van de maffia?
Hoe lang ben je doorgegaan met borstvoeding?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef L-E het volgende:
Als het niet over borstvoeding gaat, heb ik weinig te melden.
Owh? Waarom?quote:
Vijf maanden maar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe lang ben je doorgegaan met borstvoeding?
Waarom gestopt?quote:
Owh? Wat zijn de andere eisen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had nooit lekvlekken in mijn shirt. Dat is een vereiste he.
Ik wil begrijpen waarom mensen mij op een bepaalde manier behandelen.quote:
Teh horror.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
Ik had nooit lekvlekken in mijn shirt. Dat is een vereiste he.
gaf je zelf al niet iets aan net?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil begrijpen waarom mensen mij op een bepaalde manier behandelen.
Mijn zoon bleek een allergie te hebben waardoor ik ook mijn eetgedrag moest aanpassen vanwege de borstvoeding. Daar viel ik dusdanig van af dat ik regelmatig flauw viel, mijn lichaam kon dat niet zo goed hebben, blijkbaar. Stoppen dus.quote:
Lelijke beha's dragen, dik zijn, je haar niet meer wassen, etc. De maffia is een vrolijke maar onaantrekkelijke club.quote:
Ik pasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Lelijke beha's dragen, dik zijn, je haar niet meer wassen, etc. De maffia is een vrolijke maar onaantrekkelijke club.
Jammer als je om zo'n reden moet stoppen. Heeft hij nog steeds last van die allergie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:24 schreef L-E het volgende:
Mijn zoon bleek een allergie te hebben waardoor ik ook mijn eetgedrag moest aanpassen vanwege de borstvoeding. Daar viel ik dusdanig van af dat ik regelmatig flauw viel, mijn lichaam kon dat niet zo goed hebben, blijkbaar. Stoppen dus.
Dat zal wel komen door hoe jij je opstelt, niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil begrijpen waarom mensen mij op een bepaalde manier behandelen.
Dat vond ik ook jammer, maar het was een wijs besluit op dat moment.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer als je om zo'n reden moet stoppen. Heeft hij nog steeds last van die allergie?
[maffiamodus] Je had best kunnen doorzetten dus. Nu heb je je kind belangrijke voedingsstoffen ontzegdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vond ik ook jammer, maar het was een wijs besluit op dat moment.
Nee, daar is hij overheen gegroeid gelukkig.
Bite me.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[maffiamodus] Je had best kunnen doorzetten dus. Nu heb je je kind belangrijke voedingsstoffen ontzegd
Heeft hij je wel eens gebeten daar?quote:
Natuurlijk, ellendig rotjong.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft hij je wel eens gebeten daar?
*auw*quote:
Ja. Om beter te begrijpen dat ik af en toe iets ongepast zeg wil ik begrijpen hoe andere mensen mij zien.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zal wel komen door hoe jij je opstelt, niet?
Vertel ons eens over jouw borstvoedingverleden!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef BeamofLight het volgende:
Het gaat op zich wel over tetters, maar op een of andere maniet boeit het mij wat minder.
Ouderwetsche tuchtiging dus. Heel goed!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
En een aantal weken in de kelder laten slapen.
Maar als je zelf al weet dat je soms wat ongepasts zegt, wat wil je dan nog meer weten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Om beter te begrijpen dat ik af en toe iets ongepast zeg wil ik begrijpen hoe andere mensen mij zien.
[..]
Inderdaad
Lag het aan hem, of wil je gewoon niet die associatie met hem hebben omdat je het retegeil vindt?quote:
Hoe ik kan voorkomen dat mensen mij als een debiel zien en zo gaan behandelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als je zelf al weet dat je soms wat ongepasts zegt, wat wil je dan nog meer weten?
Ongeacht wat mannen ook denken: zulke onzin doet zeer. Met tepels moet je zachtjes doen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lag het aan hem, of wil je gewoon niet die associatie met hem hebben omdat je het retegeil vindt?
Door niet die opmerkingen te maken. Om te beginnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe ik kan voorkomen dat mensen mij als een debiel zien en zo gaan behandelen
Nou...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ongeacht wat mannen ook denken: zulke onzin doet zeer. Met tepels moet je zachtjes doen!
Dus gewoon zachtjes op sabbelen net zoals lipjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ongeacht wat mannen ook denken: zulke onzin doet zeer. Met tepels moet je zachtjes doen!
Dat is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Door niet die opmerkingen te maken. Om te beginnen
Watjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
En ook door jezelf wat hoger in te schatten, vind ik. Want rondlopen met het idee dat mensen je toch wel als 'debiel' zien werkt bepaald gedrag ook in de hand.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Door niet die opmerkingen te maken. Om te beginnen
Dit soort opmerkingen dus...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus gewoon zachtjes op sabbelen net zoals lipjes
Nou, juist op internet lijkt het me makkelijk. wat is daar moeilijk aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En ook door jezelf wat hoger in te schatten, vind ik. Want rondlopen met het idee dat mensen je toch wel als 'debiel' zien werkt bepaald gedrag ook in de hand.
Nou, misschien heb ik wel stalen nipples, maar laf gedoe krijgt mij niet warmquote:
Wen je vanzelf aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Pijn tijdens seks vind ik niet ergmaar niet dáár!
Zelfkennis FTWquote:
Ik wist dat je het in je had.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef L-E het volgende:
Pijn tijdens seks vind ik niet ergmaar niet dáár!
Ik ben snel warm.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, misschien heb ik wel stalen nipples, maar laf gedoe krijgt mij niet warm
Ik nietquote:
Daar zijn de meningen over vderdeeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd beter dan een ander het het zegt
harde!quote:
Dat weet ik, en ik ben ook op de goeie weg om te veranderen. Ik ben al een stuk positiever en socialer dan een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En ook door jezelf wat hoger in te schatten, vind ik. Want rondlopen met het idee dat mensen je toch wel als 'debiel' zien werkt bepaald gedrag ook in de hand.
Soms kan ik het gewoon niet latenquote:
IRL durf ik mijn mond niet open te doen dus inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, juist op internet lijkt het me makkelijk. wat is daar moeilijk aan?
En hier gooi je alles maar eruit ter compensatie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik, en ik ben ook op de goeie weg om te veranderen. Ik ben al een stuk positiever en socialer dan een paar jaar geleden.
[..]
Soms kan ik het gewoon niet latendit valt nog mee
[..]
IRL durf ik mijn mond niet open te doen dus inderdaad
Denk dat het meer aan jou ligt dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:49 schreef BeamofLight het volgende:
Heb volgens mij nooit echt een meid gehad die van die echt harde niplles kreeg? Of zou dat meer over mij zeggen. lol. Heb ook het idee dat bij kleine borsten dat vaker voorkomt dan bij iemand met van die echt grote klonten, niet?
Dat is toch de bedoeling hier?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hier gooi je alles maar eruit ter compensatie?
Bij mij gebeurt er ook nauwelijks iets hoor, hoe geil ik ook ben. Volgens mij is er gewoon een snoertje niet goed aangesloten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat het meer aan jou ligt dan.
Nou, volgens mij strijk jij hier redelijk wat mensen regelmatig tegen de haren inMaar als dat is wat je wiltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch de bedoeling hier?of heb ik het verkeerd begrepen?
Of het is gewoon een hardnekkige mythequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt er ook nauwelijks iets hoor, hoe geil ik ook ben. Volgens mij is er gewoon een snoertje niet goed aangesloten.
Ik vind je idd wel anders dan toen ik net in Singles kwam (mei 2010).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik, en ik ben ook op de goeie weg om te veranderen. Ik ben al een stuk positiever en socialer dan een paar jaar geleden.
Bijna een jubileum.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
Ik vind je idd wel anders dan toen ik net in Singles kwam (mei 2010).
Jij houdt dat soort dingen bij?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je maar plezier hebt, even ongeacht of je nipples wel of geen actie vertonen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt er ook nauwelijks iets hoor, hoe geil ik ook ben. Volgens mij is er gewoon een snoertje niet goed aangesloten.
Zeg je dat ook als je leuter niet hard wordt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je maar plezier hebt, even ongeacht of je nipples wel of geen actie vertonen.
Voor wie?quote:
Heeft niet alleen met geil te maken denk ik hoor, maar ook dingen eromheen. (voorspel)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik gewoon gelijk. Is de wet van de grote getallen hè. Na 2000+ proefpersonen weet je het voortaan welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of het is gewoon een hardnekkige mythe
Ik wilde maar zeggen: het is geen afwezigheid van talent of inzet van de heer in kwestie als de tepels niets doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je maar plezier hebt, even ongeacht of je nipples wel of geen actie vertonen.
Dan heb je flink wat porno zitten kijken in je korte leventje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:54 schreef BeamofLight het volgende:
Uiteraard heb ik gewoon gelijk. Is de wet van de grote getallen hè. Na 2000+ proefpersonen weet je het voortaan wel
Uiteraard niet, want dat is toch wel een wezenlijk onderdeel van het totaal, lastig als daar geen actie te bespeuren valtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je leuter niet hard wordt?
En een slappe leuter?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde maar zeggen: het is geen afwezigheid van talent of inzet van de heer in kwestie als de tepels niets doen.
Owh. Ik zal het niet gaan onthoudenquote:
Ook dat denk ik niet. Er zijn gewoon vrouwen bij wie de borsten niet erg 'mee doen'. Hoe lang of kort je ook aan de gang gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft niet alleen met geil te maken denk ik hoor, maar ook dingen eromheen. (voorspel)
Zuipen natuurlijk.quote:
Pffff ja, net als een slappe klitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard niet, want dat is toch wel een wezenlijk onderdeel van het totaal, lastig als daar geen actie te bespeuren valt
Korte leventje lol. Dat andere klopt wel uiteraard.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je flink wat porno zitten kijken in je korte leventje.
Helpt dat?quote:
Met een slappe leuter heb ik geen ervaring. Nog niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een slappe leuter?
Waar is Spirit when we need her?
Nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, volgens mij strijk jij hier redelijk wat mensen regelmatig tegen de haren inMaar als dat is wat je wilt
Dank jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Mja, zelf andere ervaring mee danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook dat denk ik niet. Er zijn gewoon vrouwen bij wie de borsten niet erg 'mee doen'. Hoe lang of kort je ook aan de gang gaat.
Heb ik ook nooit last van. Persoonlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Met een slappe leuter heb ik geen ervaring. Nog niet.
Ik zal je er voortaan op wijzen als je weer kansloos bezig bentquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.![]()
Sommige mensen daarintegen
[..]
Dank je![]()
In de laatste 2 jaar ben ik veranderden mijn leven is beter dan daarvoor.
Je klinkt als Qquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.![]()
Sommige mensen daarintegen
[..]
Dank je![]()
In de laatste 2 jaar ben ik veranderden mijn leven is beter dan daarvoor.
Maar jij bent Ron Jeremy2 waarschijnlijk. PS: de normale vrouw in het wild staat niet gelijk aan de gemiddelde Hollywood-Porn-Chick.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik zal je er voortaan op wijzen als je weer kansloos bezig bent
Doe datquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal je er voortaan op wijzen als je weer kansloos bezig bent
Je meent hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar jij bent Ron Jeremy2 waarschijnlijk. PS: de normale vrouw in het wild staat niet gelijk aan de gemiddelde Hollywood-Porn-Chick.
En dat is?quote:
Vertel!quote:
dat komt snel genoegquote:
Kaal is beter dan grijsquote:
En tijn is dat niet?quote:
Ja, verdomme! Ik heb vannacht gedroomd over seks. Lekker wakker worden is datquote:
Hai! Pijn was niet erg zei je?quote:
Laten we het anders over sollicitaties hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
Getverdemme, gaat het nu weer over seks?
Q zit hier al vanaf het jaar 0quote:
Neh nehquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
Zullen wij naar bed gaan?quote:
Hoi, hoeveel heb je gegeten vandaag?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
Tijn gevoelsmatig ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Q zit hier al vanaf het jaar 0
[..]
Neh neh![]()
Liefde makenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat noem ik geen seks.
Ik wil liefde maken.
Lama doen he?quote:
?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren nee denk ik
Wat mij betreft is het al zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren nee denk ik
Echt?quote:
Nog geneukt iemand?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laten we het anders over sollicitaties hebben
Ja ik! In m'n dromenquote:
Vraag het over zeven minuten nog een keer.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:
Lekker, kom maar opquote:
FF rukken voor het slapen en dan heb je een prima nachtrust!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef JoeBravo het volgende:
bij nader inzien kan ik maar beter maken dat ik hier weer weg kom, anders slaap ik niet rustig
quote:
Dus ik heb nog even om het te veranderenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tot je ook een verstokte single bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |